Jump to content

3.0tdi няма мощност в ниските


Chanchev

Recommended Posts

Здравейте колеги , вече две седмици си блъскам главата с едно 3.0тди, беше нагълтало клапата на егр, турбото е рециклирано , моторчето е ново, обучено. Колата до 2700 оборота не откъсва , все едно няма турбо, след това върви , както трябва. Колата не записва грешки, на живи данни всичко е 6. Бих бил благодарен , ако някой се е сблъсквал с този проблем и изкаже мнението си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, kpematop написа:

да не е китайче турбото за 300лв?

Не , рециклирано е в Реал Турбо

преди 8 минути, ники 125кс. написа:

Дебитомер?

Няма проблеми с дебитомер, гледан е на живи данни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

актуатора нов ли е? ако да, обучен ли е? дръпни вакуума на ЕГРа и го затапи и виж дали ще е пак така. Да няма скъсан маркуч след турбото, чува ли се да свисти нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледали ли сте дросел клапа, давам само идея.

Ако има дупка преди/след турбо, ще пуши много и няма да върви и след 2700 оборота.

 

прилича на управление на турбото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kpematop написа:

актуатора нов ли е? ако да, обучен ли е? дръпни вакуума на ЕГРа и го затапи и виж дали ще е пак така. Да няма скъсан маркуч след турбото, чува ли се да свисти нещо?

Затапих , го и нищо. Актуатора в нов , обучвн е в Авточойс. Вече съм изчерпан пт всякъде, опитал съм всичко. Нов Мап, нова дросел клапа ….

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Премахнат е, от предишният собственик.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали са закачени буксите им?

Сложи софт без egr и без вихрови и виж как ще е. Явно някой само е спрял грешките или може в предишния да са си били изключени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Това ще е последното, което ще направя утре по този автомобил, до сега: турбо рециклирано, дюзи рециклирано, мотор сменен ( в првдишният сервиз са му монтирали 2.7тди вместо 3.0тди), вихровите клапи вече работят. На живи данни автомобила в топ, абсолютно всичко е в норми, само до 2.500 оборота в труп.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В официален не може, в ELSA няма упътване, а се прави на flow bench в турбо сервиз и пак не е много точно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених в официален във Велико Търново,с континентал,оригинално, взех си колата и нямам никакви драми и до днес.
Незная как са го настройвали,но нямам проблеми с ъс забиване или липса на мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...