Jump to content

Смяна на Б8 3.0tdi


Recommended Posts

Здравейте, решил съм в близко бъдеще да сменям Б8-цата. Въпросът е с какво точно. :D Логично се заглеждам по нещо със сходни параметри, но чета и......мъка голяма

Гледам обявите, мъка още по-голяма 😄 Идеята ми е за Б9 или Ц7, като ми се ще пак да си е 3.0тди, но с кой точно най-малко може да сбъркам е въпроса.

Б9 - 272 коня е с 8zf, но чух, че имали проблеми с валове. Същото ще важи, ако е така и за Ц7 фейслифта, който пък е и с-троник 😀

При  Ц7 преди фейс как са нещата? Там само би-тди не е с-троник.

Ясно е, че трябва да е на възможно най-малко км, което за тия печки е невъзможно.... Знам, че и 2.0tdi в Б9 е читав, с един ремап ще отиде на 230-40 коня и ще се мести, ама нз как ще ми дойде слизането от v6-така на такъв. Не съм на зор и си гледкам внимателно 😁 Всякакви мнения ще са от полза.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо не бързай , може да се пенсионираш преди да ти излезе толкова изгодна оферта както за твоето Б8. 

Между другото нито 272 коньовия мотор е толкова зле , нито с троника е толкова чуплив .

Просто повечето са милионници  или карани от некви пълни негодници...ай дири си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

😂😂😂 Викаш нема чак такива драми с 272 коньовия. Като че ли към Б9 повече ме тегли вече, но само s-line. Стандартната ми грознее нещо. А6-цата е яка, ама си е голяма. По немско как са нещата? Изпада ли нещо читаво 😁

Ей тва ми хваща окото, но стои от бая време, цената падна с едно 4к за това време. Не е на малко км, но пък изглежда свежа, а и уж сменени ланци, тва онова 😄

https://mobile.bg/11647515285733729

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За слизането да ти кажа,че на каквото и да е 2,0 тди да се качиш,ще ти малее.Завчера правих с на един клиент 2,0тди битурбото Плевен-Софи-Плевен и на моменти не ми стигаше.Относно форумните легенди-вече 2 год и 50к карам ц7 3,0тди 245 преди фейс със прословутият с-троник и не съм имал АБСОЛЮТНО никакви проблеми,като подчертавам,че я купих на 307 000км.Така че нещата са доста попресилени относно проблемите.Но пък съм свидетел на мои познати с чисто нови Аудита,как сменят валове,кутии,рейки,мотори и др. на под 100к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 minutes ago, moto_fan said:

Имам ено Х3 тОпалка , виж го във форОма😄

 

Къде това? 

10 minutes ago, МИТАКА1654 said:

За слизането да ти кажа,че на каквото и да е 2,0 тди да се качиш,ще ти малее.Завчера правих с на един клиент 2,0тди битурбото Плевен-Софи-Плевен и на моменти не ми стигаше.Относно форумните легенди-вече 2 год и 50к карам ц7 3,0тди 245 преди фейс със прословутият с-троник и не съм имал АБСОЛЮТНО никакви проблеми,като подчертавам,че я купих на 307 000км.Така че нещата са доста попресилени относно проблемите.Но пък съм свидетел на мои познати с чисто нови Аудита,как сменят валове,кутии,рейки,мотори и др. на под 100к км

На късмет са си нещата, но с проучване и проверка поне малко да минимизираме бъдещите финансови поражения 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, kosio85 написа:

Всякакви мнения ще са от полза.

 

Моето мнение е, че няма разумна причина някой да даде 20 евра за 270к км, особено пък щото изглежда свежа. 

Предполагам, че осъзнаваш че тая кола е пред разпад вече, понеже е минала 3 пъти гаранцията, а ти искаш да платиш 20 пари...

Успех все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ааа не съм тръгнал да ги давам, просто изглежда свежа на фона на другите. А чак да е пред разпад на 270к, толко ли са зле по-новите? Б8-цата ми е на 330к реални пък си е чудна 😄

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако е чудна защо си решил да си създаваш допълнителни проблеми ?

Дръж си парата в джоба и бъди патрон :) Ще е тежка зима ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имаш право и ти, ама вече 4 години я карам. Горе долу на толкова съм свикнал да смяням.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз моята я търкалям 4 година , предстои обслужване и продължавам смятам за още 4 да я връткам :) и после децата да се учат да карат :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vle4ugoto написа:

и аз моята я търкалям 4 година

Моята вече 6г и не мисля да я сменям.

Просто няма какво да се вземе за мен .

Колата си я знам и не ми се прескача отново.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
20 minutes ago, Ц Е Ц О said:

Моята вече 6г и не мисля да я сменям.

Просто няма какво да се вземе за мен .

Колата си я знам и не ми се прескача отново.

 

Между другото не ми е омръзнала още, харесвам си я. Това е първата кола, с която нямам чак такова желание да се разделям след 4 години 😄 Може и да е щото одъртявам 😂😂😂

1 hour ago, vle4ugoto said:

и аз моята я търкалям 4 година , предстои обслужване и продължавам смятам за още 4 да я връткам :) и после децата да се учат да карат :) 

Аз я обслужих миналото лято (ремъци, ролки и т.н. по периферията), единствено гуми летни ще трябват догодина и масло на скорости, че е на 80к. Не броя редовните масла и филтри, те са ясни ;)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...