Jump to content

S8 мнения на собственици


KristianB2001

Recommended Posts

2 hours ago, gibonass said:

Порше няма как да откажат като си плащаш. Аз трябва да сменя маслото на С-троника до 60к., иначе гаранцията пада.

Не се изразих правилно.

Предполагам, че ще откажат, тъй като според Ауди маслото не се сменя, съответно нито ще имат масло/части, нито инструкции как се сменя. А дори да си ги набавят, не знам дали ми се рискува с хора, които тепърва ще се учат как става. Това е само мнение базирано на логика, но ще се радвам да не съм прав.

 

(сега забелязах, че пиша в конкретна тема, а не в общата за обсъждане на A8 D4, така че сори)

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те процедура за смяна си имат, също така и консумативи ще намерят - все пак маслото на кутията може да се сменя и при други манипулации… след това има и калибриране с VAS :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поддържам А8цата във “Ваген сервиз” в София и съм доста доволен, повечето хора ги хвалят, че си знаят работата и разбират, минусът им според повечето хора е, че взимат по-скъпо, но като караш такава кола това не трябва толкова да те претеснява. Та при тях съм си сменял маслото на скоростите заедно със софтуери и вс, и ми изленза около 600лв. Попринцип си сменям маслото на скоростите на всеки 40хил км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@V I P E R Процедурата по Смяна на маслото в автоматика е супер тривиална. Ся ако "майстора" е с две леви руки... все тая дали ще ти смяна маслото в мотора или кутията шанса да засере нещо е винаги на лице. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като цяло за цедката има този кит.
https://jhmotorsports.com/stainless-braided-turbo-oil-line-and-strainer-screen-relocation-kit-jhm-serviceable-for-tsb-2044640-on-c7-s6-s7-rs7-and-d4-a8-s8-4-0t.html


Релокира филтърчето от горе и се чистят при всяка смяна на масло.

Новата цедка е по-едра, обаче пак може да се запуши, уж. Не е голяма болка да се смени,400-600лв + около 400лв pvc, че така и така е разглобено всичко. 

Редактирано от Пилев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Като си купих колата беше на 28 000км и смених въпросната цедка, за която иде реч и сега на 75 000 мисля да я сменят пак при смяна на масло. 

Проблеми с тая кола съм имал само с няква ламбда сонда , която се освети скоро и веднъж таблото се осветка цялото заради изгорял бушон!!? 

Ходова част както всички коли по нашите пътища, от време на време нещо сбози (тампон, носач или квото е там, не помня) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колко пък да са доста? Колата е 2013 година, това че беше на никакви километри е само плюс.

Един бушон, ламбда сонда и два тампона на стабилизираща щанга е ебати проблема за почти десетгодишна кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, аз мога да споделя малко по темата. 

 

Имам S8 2013-а. от малко над година и половина. Сега колата е на около 215к км. Лично аз не съм имал никакви сериозни проблеми с колата. Като проблеми, случили се при предишния собственик са: подменени помпи за високо налягане (на около 170к км), както и една от предните въздушните възглавници.

Преди година и нещо, сам се заех с процедурата по подмяна на цедката на турбините, като я подменихме с ревизираната цедка, мисля, че беше ревизия G. За около 200к км, оригиналната беше задържала отлагания, да кажем на 1/8 от площта си.

Друго -   на 10к км редовното обслужвания на течности и филтри, еднократно съм правил обслужване на масла и филтри на кутията, раздатка и дифове. Веднъж съм сменял задни дискове и накладки, както и акумулатор.

Няма никакви звуци или намеци на звук от вериги, дори и при много студен старт и непалена от седмица кола.

Единтвения дребен проблем, който съм имал с автомобила е - не винаги работи ключалката на капачката на резервоара. За да не остана със заключена капачка някой ден на бензиностанцията, съм изключил буксата и и просто седи винаги отключена. От ВАГ суеверие (че винаги трябва да има нещо неработещо) не съм и няма да я оправя :)  

 

Автомобила също от над година е със Стейдж 1 направен в Оувърдрайв и около 630к.с. и почти 900н.м. Проблеми не съм имал никакви.  Винаги държа старт/стоп-а изключен, както и автомобила се кара много спокойно до достигане на работна температура. 

Премахнал съм крайните гърнета, като колата звучи много приятно отвън, а от вътре почти не се усеща разлика. При дълъг път, при круузване, не се усеща завишение на вътрешния шум. Предполагам всичко това се дължи на факта, че всичко друго по колата е на мястото си - катализатори, предни малки гърнета, средно голямо гърне и т.н. (всички от които са проходни). Единствено има доста шум при студен старт, по време на първоначалната процедура по подгряване на катализаторите при която се правят по 3 впръсквания на такт, съответно шума е повечко, но до 60 секунди всичко приключва.

 

Който проявява интерес, може да види видеа с автомобила в канала ми в ютуб:

https://www.youtube.com/channel/UCaKaO4IF7L7Eu3UW_jlKKug

Редактирано от Suponcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията! Аз накрая се спрях на RS6 Performance и съм много доволен. Сега съм я закарал на обслужване на всичко, и единственият малък проблем за сега (колата е на 100к км) е малък теч на антифриз на уплътненията на водната помпа. Те вече са сменени и всичко е точно. Колата е с пълна сервизна история в Ауди Италия, и е изрядна. А за проблема с маслената цедка, съм записал час в Ауди, да я сменят, те поемат всички разходи, и ти сменят и безплатно маслото на двигателя.
Като цяло съм влюбен в този автомобил, и мисля, че от към здравина ще е по-добър от М5 или от Е63. Да чукам на дърво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS6 Performance  са наистина много здрави коли. Направо са идеални за некачествените и отдавна разбити пътища, които банкянския бандит ни завеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возията е добра, по-стегната е от а8цата ми, но не е нещо драстично. Пак има комфорт, може да се кара всеки ден без проблем, както аз правя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моля за помощ и мнение - на какво може да се дължи дебалансиране на мотор на S8 2012г. на 1000 и на 3000 оборота, не дава никакъв сигнал за проблем при софтуерна диагностика....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартно има вибрация на мотора при 3000об която идва от генерацията. Маднес го оправиха при мен със заваряване на метална планка, която ограничава движението на генерацията след даунпайпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 25.01.2023 г. at 0:17, Antares.bg написа:

Моля за помощ и мнение - на какво може да се дължи дебалансиране на мотор на S8 2012г. на 1000 и на 3000 оборота, не дава никакъв сигнал за проблем при софтуерна диагностика....

Проблема е в генерацията след даунпайпа.И аз имах същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 26.01.2023 г. at 9:06, Antares.bg написа:

@BECKO Притриса, да. Независимо дали е в покой или в движение

@vectra Но има и на хиляда и не мисля, че е нормално

 

Има писано много по международните форуми, проблемът е фабричен и е свързан с това, че тръбите на генерацията изпадат в резонанс. Поправя се с помощта на нещо като планки, коитое хващат двете тръби , за да не вибрират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...