V I P E R Публикувано 7 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2022 (Редактирано) 2 hours ago, gibonass said: Порше няма как да откажат като си плащаш. Аз трябва да сменя маслото на С-троника до 60к., иначе гаранцията пада. Не се изразих правилно. Предполагам, че ще откажат, тъй като според Ауди маслото не се сменя, съответно нито ще имат масло/части, нито инструкции как се сменя. А дори да си ги набавят, не знам дали ми се рискува с хора, които тепърва ще се учат как става. Това е само мнение базирано на логика, но ще се радвам да не съм прав. (сега забелязах, че пиша в конкретна тема, а не в общата за обсъждане на A8 D4, така че сори) Редактирано 7 Юли 2022 от V I P E R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2022 Те процедура за смяна си имат, също така и консумативи ще намерят - все пак маслото на кутията може да се сменя и при други манипулации… след това има и калибриране с VAS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KristianB2001 Публикувано 7 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2022 Аз си поддържам А8цата във “Ваген сервиз” в София и съм доста доволен, повечето хора ги хвалят, че си знаят работата и разбират, минусът им според повечето хора е, че взимат по-скъпо, но като караш такава кола това не трябва толкова да те претеснява. Та при тях съм си сменял маслото на скоростите заедно със софтуери и вс, и ми изленза около 600лв. Попринцип си сменям маслото на скоростите на всеки 40хил км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 8 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2022 @BECKO Прав си, ще ги питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 8 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2022 имат масло и филтри аз от тях си взех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2022 Сменят в Порше, по спомен цената преди година беше около 1200 лв. части и труд, това за S5 със 8 степенен ZF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2022 @V I P E R Процедурата по Смяна на маслото в автоматика е супер тривиална. Ся ако "майстора" е с две леви руки... все тая дали ще ти смяна маслото в мотора или кутията шанса да засере нещо е винаги на лице. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пилев Публикувано 20 Август 2022 Доклад Share Публикувано 20 Август 2022 (Редактирано) Като цяло за цедката има този кит.https://jhmotorsports.com/stainless-braided-turbo-oil-line-and-strainer-screen-relocation-kit-jhm-serviceable-for-tsb-2044640-on-c7-s6-s7-rs7-and-d4-a8-s8-4-0t.html Релокира филтърчето от горе и се чистят при всяка смяна на масло. Новата цедка е по-едра, обаче пак може да се запуши, уж. Не е голяма болка да се смени,400-600лв + около 400лв pvc, че така и така е разглобено всичко. Редактирано 20 Август 2022 от Пилев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2022 Като си купих колата беше на 28 000км и смених въпросната цедка, за която иде реч и сега на 75 000 мисля да я сменят пак при смяна на масло. Проблеми с тая кола съм имал само с няква ламбда сонда , която се освети скоро и веднъж таблото се осветка цялото заради изгорял бушон!!? Ходова част както всички коли по нашите пътища, от време на време нещо сбози (тампон, носач или квото е там, не помня) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 3 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2022 Като за кола на 75к км, доста проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2022 Колко пък да са доста? Колата е 2013 година, това че беше на никакви километри е само плюс. Един бушон, ламбда сонда и два тампона на стабилизираща щанга е ебати проблема за почти десетгодишна кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suponcho Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 (Редактирано) Здравейте, аз мога да споделя малко по темата. Имам S8 2013-а. от малко над година и половина. Сега колата е на около 215к км. Лично аз не съм имал никакви сериозни проблеми с колата. Като проблеми, случили се при предишния собственик са: подменени помпи за високо налягане (на около 170к км), както и една от предните въздушните възглавници. Преди година и нещо, сам се заех с процедурата по подмяна на цедката на турбините, като я подменихме с ревизираната цедка, мисля, че беше ревизия G. За около 200к км, оригиналната беше задържала отлагания, да кажем на 1/8 от площта си. Друго - на 10к км редовното обслужвания на течности и филтри, еднократно съм правил обслужване на масла и филтри на кутията, раздатка и дифове. Веднъж съм сменял задни дискове и накладки, както и акумулатор. Няма никакви звуци или намеци на звук от вериги, дори и при много студен старт и непалена от седмица кола. Единтвения дребен проблем, който съм имал с автомобила е - не винаги работи ключалката на капачката на резервоара. За да не остана със заключена капачка някой ден на бензиностанцията, съм изключил буксата и и просто седи винаги отключена. От ВАГ суеверие (че винаги трябва да има нещо неработещо) не съм и няма да я оправя Автомобила също от над година е със Стейдж 1 направен в Оувърдрайв и около 630к.с. и почти 900н.м. Проблеми не съм имал никакви. Винаги държа старт/стоп-а изключен, както и автомобила се кара много спокойно до достигане на работна температура. Премахнал съм крайните гърнета, като колата звучи много приятно отвън, а от вътре почти не се усеща разлика. При дълъг път, при круузване, не се усеща завишение на вътрешния шум. Предполагам всичко това се дължи на факта, че всичко друго по колата е на мястото си - катализатори, предни малки гърнета, средно голямо гърне и т.н. (всички от които са проходни). Единствено има доста шум при студен старт, по време на първоначалната процедура по подгряване на катализаторите при която се правят по 3 впръсквания на такт, съответно шума е повечко, но до 60 секунди всичко приключва. Който проявява интерес, може да види видеа с автомобила в канала ми в ютуб: https://www.youtube.com/channel/UCaKaO4IF7L7Eu3UW_jlKKug Редактирано 15 Януари 2023 от Suponcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KristianB2001 Публикувано 15 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Благодаря за мненията! Аз накрая се спрях на RS6 Performance и съм много доволен. Сега съм я закарал на обслужване на всичко, и единственият малък проблем за сега (колата е на 100к км) е малък теч на антифриз на уплътненията на водната помпа. Те вече са сменени и всичко е точно. Колата е с пълна сервизна история в Ауди Италия, и е изрядна. А за проблема с маслената цедка, съм записал час в Ауди, да я сменят, те поемат всички разходи, и ти сменят и безплатно маслото на двигателя. Като цяло съм влюбен в този автомобил, и мисля, че от към здравина ще е по-добър от М5 или от Е63. Да чукам на дърво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Audi RS6 Performance са наистина много здрави коли. Направо са идеални за некачествените и отдавна разбити пътища, които банкянския бандит ни завеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KristianB2001 Публикувано 15 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Возията е добра, по-стегната е от а8цата ми, но не е нещо драстично. Пак има комфорт, може да се кара всеки ден без проблем, както аз правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 24 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2023 Моля за помощ и мнение - на какво може да се дължи дебалансиране на мотор на S8 2012г. на 1000 и на 3000 оборота, не дава никакъв сигнал за проблем при софтуерна диагностика.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 25 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2023 Имаше ПТП с щети отпред, без засягане на мотора. Възможно ли е да е денфера.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2023 Какво искаш да кажеш с "дебалансиране" ? Тресе на 1000 и на 3000 оборота ? Или и нещо друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 25 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2023 Стандартно има вибрация на мотора при 3000об която идва от генерацията. Маднес го оправиха при мен със заваряване на метална планка, която ограничава движението на генерацията след даунпайпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Antares.bg Публикувано 26 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2023 @BECKO Притриса, да. Независимо дали е в покой или в движение @vectra Но има и на хиляда и не мисля, че е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dog15 Публикувано 4 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2023 На 25.01.2023 г. at 0:17, Antares.bg написа: Моля за помощ и мнение - на какво може да се дължи дебалансиране на мотор на S8 2012г. на 1000 и на 3000 оборота, не дава никакъв сигнал за проблем при софтуерна диагностика.... Проблема е в генерацията след даунпайпа.И аз имах същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2023 На 26.01.2023 г. at 9:06, Antares.bg написа: @BECKO Притриса, да. Независимо дали е в покой или в движение @vectra Но има и на хиляда и не мисля, че е нормално Има писано много по международните форуми, проблемът е фабричен и е свързан с това, че тръбите на генерацията изпадат в резонанс. Поправя се с помощта на нещо като планки, коитое хващат двете тръби , за да не вибрират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
osemw12 Публикувано 9 Август 2023 Доклад Share Публикувано 9 Август 2023 Kакъв разход Ви дават вашите S8 градско/извънградско ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване