Jump to content

S8 мнения на собственици


KristianB2001

Recommended Posts

Здравейте,

 

Интересувам се от закупуването на S8 D4 Matrix. В момента карам А8 4.2тди Matrix и съм доста доволен, колата е бърза и комфортна. От време на време и излизат проблеми, но за кола на 246хил км. това е нормално. Но винаги съм искал S8 от същото поколение, нещо като мечта ми е. И ми е любопитно, сега като търся такава кола, мнения от собствениците. Доволни ли сте колеги? Реалистично знам, че двигателя е здрав и носи на бои, само трябва да се смени един филтър за турбините (oil screen), защото има шанс да се запуши и съответно не може въздух да влиза ефективно при турбините и в крайна сметка може да ти заминат.. От един познат със s8 plus разбрах, че вече и в БГ има сервизна акция за отстраняването на този проблем.

Но като цяло какви впечетления имате? 
за двигател, скорости, механика..Надеждна ли е колата според вас? Където съм чел по американските форуми всички са доста доволни.

 И разбира се, интересно ми е за поддръжката, голяма ли е разликата сравнение с 4.2тди? Да кажем за смяна на масло примерно.

Ще се радвам да получа мнение от собственици или много добре запознати с този автомобил, моля хора които са чували от чичо си, който пък той е чул от майстора на съседа на кума си, да ми спести описания колко са трошливи и как трябва да с продам семейството за смяна на дискове примерно.. :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма много хора във форума с такава кола, правилно си се насочил към чуждите форуми. В поддръжката няма да има голяма разлика, и двете са с осмаци, даже при дизела има повече за разваляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 1.06.2022 г. at 22:48, KristianB2001 написа:

само трябва да се смени един филтър за турбините (oil screen), защото има шанс да се запуши и съответно не може въздух да влиза ефективно при турбините и в крайна сметка може да ти заминат..

 

Тва сериозно ли? Явно от собственик на Опел Астра си черпил информация.

 

Двигателя е здрав, трябва да се смени въпросната цедка на турбините, която се запушва и МАСЛО не достига до турбините. Цедката струва стотинки, но работата е много.

Друг проблем е, че помпите за високо налягане заминават, но там не е страшно, сменят се за 15 мин. 

Картерната вентилация също е проблем.

Това са трите най-често срещани проблема про този мотор, има и разни други дреболии, като стапяне на уплътнения на маслените магистрали, но това са бели кахъри. Ако вземеш кола с керамични спирачки, хубаво е да провериш колко живот има в тях, защото наскоро имаше промоция в Порше за предни и задни дискове и накладки - 48.000 лева беше комплекта, от педесе и нещо беше свален.

Подръжката в сравнение с 4.2 ще е по-евтина. Смяната на масло в Порше е 600 лева. 

Колата е чук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси за информация, а за цедката си прав, че се запушва и масло не достига до турбините, нещо се обърках за въздуха.. Та за въпросната цедка разбрах, че има вече сервизна акция в БГ от един познат със S8 +. Надявам се наистина да е така, за да спестя този разход. 
Иначе за другите проблеми с обстоен преглед може ли да се установи лесно дали колата ги има тези проблеми? 
И като цяло имаш ли идея колко струват за поправка?

Интересно е изказването ти за това че този двигател е по-евтин за подръжка от 4.2тди. Дано да е така, ще си е плюс. А и дано не създава повече проблеми, защото аз от 4.2 съм доволен, здрав мотор си е.

А за керамиката също съм внимателен. Във форумите пише, че с нормално каране могат да минат 150-200хил км. Но аз лично предпочитам да си е с нормалните спирачки,  те пак са 410мм. Все пак не искам да знам, че скоро или не, трябва да дам над 20 бона за дискове и накладки.

Та заради това съм се спрял на обикновената S8ца. Защото поне в БГ всички Plus-ове идват с керамика.. А и с хром по ми харесва, повече отваря муцуната ѝ. А и средно ще спестя 10-20к лв, и с един лек софтуер на МТМ или АВТ колата става около 650коня.

Дори миналата седмица щях да си взема една от Софавто, но колата макар и да се караше супер  и се усещаше стегната, беше пребоядисвана, по много евтин начин.. лош знак, а и ми свалиха малко цената. Щях да я бартеросам за мойта 4.2тди, но след като ми я оцениха за доста малко пари, нямаше никакъв смисъл. Така че търсенето продължава.

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизна акция има одавна, но не поемат целия ремонт, а някаква част от него. За помпите трябва са покараш колата, няма как да разбереш веднага, освен ако не са тотал, като цяло ако колата пали трудно след като е загряла е ясен знак, че са тръгнали. Иначе струват 2 и нещо от Райно, смяната е 100-200 лева и става за половин час. Картерната вентилация при мен замина докато пътувах и я правиха в Порше в Австрия, 2.5 евро, тук предполагам е същата цена, но в лева. Като се преебе светва чека и започва да вие на умряло, няма как да не разбереш. 
Нищо фрапантно няма като цена за ремонти, скачай смело като кьорав от брег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Реалистично сумите за ремонт не са фрапантни, особено за мощността която получаваш си струва евентуалният “по-голям” ремонт.

Не знаех че Порше не ти поемат целият разход… бастунска работа малко.

Реалистично след покупка, смятам първо oil screen-а да се смени, пък за другите проблеми ако се обадят тогава, ако вече не са били решени разбира се.

интересно ми е и на какви км се появяват тези неща? При някои излизат рано при други късно. Аз реалистично с моят бюджет ще си взема някоя между 100-150хил км(реални)

 

Поздрави,

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, само цедката няма признаци, помпите и вентилацията като се обадят. Абе мотора като цяло е доста здрав и изненадващо икономичен. 100-150к са нищо за тоя мотор ако е поддържан като хората. При мен вече е на над 230к км и е пушка. Иначе на колко км се появяват проблемите е Божа работа, при мен първите помпи заминаха на 210, при други на 100 са сменяни 2 пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги на скоро съм горд собственик на S8+, може ли малко подробности за тази цедка на маслото към турбините…. на колко хиляди трябва да се смени, каква част поемат порше за смяната, ако някой знае :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Честито! Жестока кола имаш :) 

Относно цедката, до колкото знам няма точни км, може да ти се запуши и като ти е на 10 000км и на 200 000км. И знам, че нямат много признаци дали са за смяна. Някои казват, че се усеща лек спад във вървенето, но може това да не е така.

някои хора вместо да си я сменят, карат без тази маслена цедка, което май не е много препоръчително, има и афтърмаркет цедки също. Но тук най-скъпото си е труда за тази смяна.

Иначе на какви км ти е колата? Ако е на повече, според мен не трябва да се замисляш, а направо си го смени, да ти е мирно на главата. 
Важно е също колата да си е на реални км, защото и това подвежда. Ти си мислиш че ти е нова на 50км хил, а тя всъщност е на 150хил. Това го казвам защото знам, че този модел на Ауди много им превъртат километрите. И сам се уверих, гледах зимата една S8+  тъмно синя от Стара Загора, и тогава беше на 153хил км. Но преди 3 седмици я гледам същата, дори и снимките не беше сменил измамника, и беше записано 103хил км…

Предполагам, че може да е била и на повече и да има належащи ремонти. 
 

Редактирано от KristianB2001
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@KristianB2001  Колата е на 63000 км , взех я от Германия. Да реших,че ще сменям цедката. Бях до Порше, но казаха, че са спрели смяната им понеже трябвало още някакво уплътнение да се смени и чакат новия блюлетин от Ауди. Твърдят, че е за тяхна сметка всичко, но незнам дали ще ги дочакам. Иначе направо съм влюбен в този автомобил :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
6 minutes ago, Vetov said:

@KristianB2001  Колата е на 63000 км , взех я от Германия. Да реших,че ще сменям цедката. Бях до Порше, но казаха, че са спрели смяната им понеже трябвало още някакво уплътнение да се смени и чакат новия блюлетин от Ауди. Твърдят, че е за тяхна сметка всичко, но незнам дали ще ги дочакам. Иначе направо съм влюбен в този автомобил :)  

Много хубаво си направил че си я взел от Германия. Може и аз така да направя, вече на няколко пъти щях да си взимам от тук, но винаги при по-обстоен преглед се оказват с много скрити проблеми.

И се радвам, че те кефи. За мен си е мечта, и се надявам скоро да се сбъдне живи и здрави.

Иначе за цедката може би си изчакай да ти я направят, щом и покриват всичко. Но ако не ти се чака, можеш и в неофициален сервиз това да ти го оправят, за твоя сметка обаче ;) предлогам че ще е от порядъка на 1000-2000лв с труд в неофициален, но мога и да греша.

поздрави,

On 6/19/2022 at 11:50 PM, Vetov said:

Колеги на скоро съм горд собственик на S8+, може ли малко подробности за тази цедка на маслото към турбините…. на колко хиляди трябва да се смени, каква част поемат порше за смяната, ако н

Редактирано от KristianB2001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@KristianB2001  Пожелавам ти скоро да намериш твойта S8+..... иначе аз не искам тия по представителството да ми бърникат по колата, защото са страшно неграмотни. Ще си я сменям в сервиз, където знам, че са читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.07.2022 г. at 13:43, Vetov написа:

@KristianB2001  иначе аз не искам тия по представителството да ми бърникат по колата, защото са страшно неграмотни. Ще си я сменям в сервиз, където знам, че са читави.

 

Естествено! Бай Ставри е къде-къде по-грамотен от тия некадърници в Порше... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vetov Колега... колко сервиза мислиш, че са сваляли двигател на S8 и са го слагали обратно и всичко е било наред? Порше най-малкото ще имат някви инструкции стъпка по стъпка, особено ако изчакаш няколко месеца да минат десетина автомобила преди твоя. Щом си на 63к не би трябвало скоро да имаш проблем, отделно че този проблем главно се появява с САЩ, тук не съм чул да е масов. Там карат с друга спецификация масло и може би затова имат повече драми.

Само за инфо - на мен от Порше ми казаха, че към средата на юли очакват развитие по въпроса с цедката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@@V I P E R  то не е нужно се сваля целия двигател, има поне 10 клипчета в нета. На мен пък ми казаха сега тази  т.е. 4-ти или 5-ти,  но това в Порше Пловдив.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vetov И аз съм от Пловдив. И на мен ми казаха в началото на юли, просто аз не им вярвам, затова им давам малко допълнително време :)

Не знам защо от американските форуми съм останал с впечатлението, че се сваля целия двигател. Явно моя грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@V I P E R  днес бях в Ауди, акцията е от вчера, но за мое огромно ОЧУДВАНЕ модели след 2016 не са включени... Явно първоначалната ми интуиция да си купя части и да си сменя някъде другате се оказа вярна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От Американските форуми знам, че модели след 2016 са с оправени маслени цедки. Може това да е причината.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@KristianB2001  има логика, но предпочитам да я сменя и да ми е мирна главата. В маднес препоръчаха да го направя преди тунинг... а частите излизат 400 лв, което мисля е поносимо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само от любопитство да те попитам, колко струва чип тунинга на S8 в Маднес? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добра цена е това. И аз от лекия се интересувам.

на един познат s8+ му го направиха на 722коня и 1100нютона, пак само с лекия софтуер. 
Надявам се скоростната кутия и двигателя да нямат проблем след подобно подобрение.

все пак съм чувал само позитивни коментари за Маднес, а и от Американските форуми знам, че скоростната кутия няма особен проблем с 1000+ нютона.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vetov На твое място не бих се занимавал. И аз съм чел, че по едно време Ауди се усещат за проблема и сменят цедката - явно е било към 2016-та. И не става въпрос за пари - всяко ненужно човъркане по колата е риск нещо друго да се сгомняса. 

 

Като казахте за скоростни кутии, някои знае ли къде могат читаво да ми сменят маслото? Порше предполагам ще откажат, тъй като според тях маслото е вечно. Ама моята е на 107к км вече и обмислям дали да не се застраховам за последните 2 години докато я сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше няма как да откажат като си плащаш. Аз трябва да сменя маслото на С-троника до 60к., иначе гаранцията пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...