Jump to content

Цъкане на дюза дифтунка от пасажерската страна


Recommended Posts

Здравейте!

Имам Audi A6 3.0 TDI 2008 година.

Като работи колата и се чува едно цъкане от дюзите от към пасажерското място.

Мисля че е дифтунка на дюза, но не съм сигурен. Моля за мнения. Някой да е имал този проблем и как го е отстранил?

Благодаря!

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е цъкане е от работата на дюзите. Ако са сменяни цъкат повече.

От дихтунг на тоя мотор не знам как се чува, защото под капака се случва и сигурно се заглушава доста.

На мотор, на който са навън е пуфкане по-скоро, не цъкане.

 

на записа нищо не чух освен голямо тракане.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

записът е много кратък, моторът доста тресе, няма да е само дихтунга

Гофрето преди турбото е с изолирбанд, намери си втора ръка здраво и си го смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@mshbul @mshbul 

@mshbul Като цъкане се чува. Разпитах доста хора всеки ми казва, че е дифтунка на дюза тя е медна та я поръчах да видя дали ще се оправи.О се чува само от пасажерското място най-горната дюза. Гледах и клипове и не знам вече. Вие какво мислите колеги?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за дихтунга. Гледах клип в ютубата точно това цъко-съскане го имаше човека и беше от тях. При мен се чува по същия начин мотора, но без добавката от съскането. Само цъкането го има изявено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да преценя, като че ли не е точно цъкането на дюзите, има и друго. 

 

Много внимателно помисли дали ти се занимава само да смениш дихтунга. Ако е от нея и не са пипани дюзите, сигурно е изгоряла, а това значи, че пикаят дюзите.

Поне като я свалиш я дай да я проверят и направят. Ако е зле прави всичките.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се проверява.Отдолу под дюзите на главата,има контролни отвори.Напипай ги с ръка при работещ двигател,и ще разбереш истината.Ако е  дифтунга от отворите си духа порядъчно.Така ще разберереш коя е дифтунгата.Задължително откали дифтунгата,и удари един райбер на мястото,където ляга на главата.

Редактирано от audito1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
On 6/14/2022 at 6:28 AM, audito1976 said:

Лесно се проверява.Отдолу под дюзите на главата,има контролни отвори.Напипай ги с ръка при работещ двигател,и ще разбереш истината.Ако е  дифтунга от отворите си духа порядъчно.Така ще разберереш коя е дифтунгата.Задължително откали дифтунгата,и удари един райбер на мястото,където ляга на главата.

колега, от коя страна са тези контролни отвори? Във V-то ли са или са отвън на главата и виждат ли се или наистина с опипване се намират? 

Явно са към калниците някъде под изпускателните колектори?

IMG_4266.thumb.jpeg.0f2e454afd8c71443533a60688f1007f.jpeg

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колекторите.Вижда се само с огледало.Като духне дифтунга и замине о-пръстена започва и масло да се стича по колекторите.

Изпратено от моят SM-S916B с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, ще огледам с огледало, за да видя състоянието. Някъде четох, че о пръстени на дюзи се сменяли на 60 000км, а при мен са вече на 120к :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...