Jump to content

Поддръжка на Audi A4 B9


Denju

Recommended Posts

Здравейте! Обмислям да подновя старата B8-ца с B9. В момента съм на 2.0 tdi (ръчка) и съм доволен от колата. Здрав двигател, сравнително евтина поддръжка. Единствено носачите редовно заминават по тези дупки тук.

По темата с B9, иска ми се да взема по-мощен двигател. Поради тази причина бих искал да знам, ако някой има опит или е запознат с мотора 3.0 tdi 218 кс и 272 кс, относно това дали много ще скочи поддръжката, здрави двигатели ли са и ако някой има такава кола, колко горе-долу му излиза поддържането на колата за една година. 

Средно на година правя по 20 000 км. Обмислям да взема кола до 130 000 км. 

 

Благодаря предварително за отделенето време.

Насреща съм, ако някой има въпроси относно А4 B8 2.0 tdi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V6 дизел от това поколение не може да се сравнява като здравина с i4 дизел от предишно такова - потенциалните разходи ще са х3.

 

Ако си навикнал на разходите на подобен тип моторизация и задвижване, купи си пак 2.0ТДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са четири цилиндровите, но аз съм изключително доволен от 3.0 TDI 218 за ~75к км. Колата е на 225к в момента. Нищо не се е обадило до сега, вкл. по окачването. Карам с премиум гориво, като обслужванията са според предписанията на производителя, т.е. на 30к масло двигател, масло скорости на 60к. Средният разход за целият пробег е 6.1/100 при 60/40 извънградско/градско. Цените за поддръжка не са особено приятни, като мога да кажа за следното — дискове/накладки: 1580 лв. предни + смяна, 1130 лв. задни + смяна; двигател масло/филтри 750 лв., обслужване S-tronic също толкова някъде. Съвета ми е малко банален, но .. гледай основно състоянието и историята на колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

важно е да се отбележи иронията на колегата @mhi406vt!

Масло - само градско на 8000 км, ако се прави пробег извънградско може на 10000 или макс на 12000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@6ed607de Айде масло да сменяш в официалния сервиз (предполагам, че това са цени от такъв) ок. Ама дискове и накладки е прекалено. Отделно, че можеш да си купиш ОЕМ за далеч по приемливи цени (разбирай поне 30% надолу) ... ама парите са си твои. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...