goforit Публикувано 18 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2022 Здравейте, От известно колата не върви, като понякога не може да мине 3000 оборота. Качвам лог от 11 канал на VAG-COMhttps://drive.google.com/file/d/1vYbVoyDSDAk0yySeAbpHL4Y9VW8jHutt/view?usp=sharing Грешката, която беше записала е: 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: RPM: 3423 /min Torque: 200.0 Nm Speed: 107.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.83 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2244.0 mbar Absolute Pres.: 1479.0 mbar Къде мога да търся проблема и как да се насоча към него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 18 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2022 Има проблем в управлението на турбокомпресора: клапан ,актуатор,вакуми,геометрия,маркучи за въздух или самата турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 21 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 1. Проверих вакуумите с помпа за вакуум и не се губи от никъде. 2. Като засмуча актуатора си държи вакуума и мести лоста на геометрията. 3. С ръка успявам да движа геометрията ето толкова - https://drive.google.com/file/d/11LY2zcXryDOmjYel24mcnl2zh9OapLlt/view?usp=sharing 4. При маркучите за въздух не се вижда скъсано и нацепено и не се чува да свисти в движение - не е гаранция, ама не знам как да ги проверя по друг начин. Единственото по-особено, което открих е, че вакуума от помпата до клапана (N75) е почти 1 бар, а след клапана е 0.5 бара. Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа. Може ли това да е проблема, че ако не е май отиваме на турбината? Аз не мога да си обясня къде отива тоя половин бар, затова ми изглежда нередно да се губи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 Вакум -0.5 е направо чудесен,как го измери? Ако се губи ,вероятно Н75 е приключил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 Преди 1 час, goforit написа: Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа Не би трябвало да изпуска вакума , точно изпитване видях в това видео. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goforit Публикувано 21 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 38 minutes ago, buzzi said: Вакум -0.5 е направо чудесен,как го измери? Ако се губи ,вероятно Н75 е приключил. След клапана е -0.5, а преди него около -0.9. Тази разлика не знам нормална ли е. Измерих го с помпичка за вакуум с манометър на нея. @audi+ благодаря за видеото и помощта! Всяко мнение е от полза. Мисля да опитам с друг клапан и ако няма промяна, ще се сваля турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2022 Ползвам уред за мерене на вакум вакуум, стрелкови,с вакумпомпа се тества клапана на актуатура и другите елементи изискващи херметичност.Отделно ако има загуба от друго място,егр иили клапан за гасене вакума пак няма да е достатъчен. При проба грешка си е тото. Най безболезнено е с един уред и да се гледа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване