Jump to content

Загуба на мощност 2.0TDI


goforit

Recommended Posts

Здравейте,

От известно колата не върви, като понякога не може да мине 3000 оборота. Качвам лог от 11 канал на VAG-COM

https://drive.google.com/file/d/1vYbVoyDSDAk0yySeAbpHL4Y9VW8jHutt/view?usp=sharing

Грешката, която беше записала е:
 

16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 3423 /min
                    Torque: 200.0 Nm
                    Speed: 107.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 13.83 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2244.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1479.0 mbar

Къде мога да търся проблема и как да се насоча към него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Проверих вакуумите с помпа за вакуум и не се губи от никъде.
2. Като засмуча актуатора си държи вакуума и мести лоста на геометрията.
3. С ръка успявам да движа геометрията ето толкова -  https://drive.google.com/file/d/11LY2zcXryDOmjYel24mcnl2zh9OapLlt/view?usp=sharing
4. При маркучите за въздух не се вижда скъсано и нацепено и не се чува да свисти в движение - не е гаранция, ама не знам как да ги проверя по друг начин.

Единственото по-особено, което открих е, че вакуума от помпата до клапана (N75) е почти 1 бар, а след клапана е 0.5 бара. Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа. Може ли това да е проблема, че ако не е май отиваме на турбината? Аз не мога да си обясня къде отива тоя половин бар, затова ми изглежда нередно да се губи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, goforit написа:

Също така като тествам клапана много бавно изпуска вакуума, а не го задържа

Не би трябвало да изпуска вакума  , точно изпитване видях в това видео.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 minutes ago, buzzi said:

Вакум -0.5 е направо чудесен,как го измери?

Ако се губи ,вероятно Н75 е приключил.

 

След клапана е -0.5, а преди него около -0.9. Тази разлика не знам нормална ли е. Измерих го с помпичка за вакуум с манометър на нея. 

 

@audi+ благодаря за видеото и помощта! Всяко мнение е от полза.

 

Мисля да опитам с друг клапан и ако няма промяна, ще се сваля турбина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползвам уред за мерене на вакум вакуум, стрелкови,с вакумпомпа се тества клапана на актуатура и другите елементи изискващи херметичност.Отделно ако има загуба от друго място,егр иили клапан за гасене вакума  пак няма да е достатъчен.

При проба грешка си е тото.

Най безболезнено е с един уред и  да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...