andibgpz Публикувано 20 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 Колеги,имам въпрос.Става дума за дебитомер на 2,8 АСК.Колата харчи колкото си иска от 12 до 20,кога и как тя си решава.Ламбдите са относително нови ,но с дебитомерите има драма. Имам 4бр дебитомери и с 4те се държи различно,с единия на 180+ започва да придърпва и той е аут съответно,там разхода е и най-висок.С различните дебитомери се държи различно при първо палене сутрин .След ровене ,това е единствената схема ,до която стигам е картинката по-долу.Хитчито е 3 пиново с номер 078 133 471 При мен са следните показатели за 3 от 4те дебитомера. Моето си хитачи,с което е колата : 0,63v -контакт 1.44v -празен ход 2,3v - при 4000prm Друго Хитачи,което ме уверяват,че е наред 0,60v -контакт 1.40v -празен ход 2,27v - при 4000prm Алтернативно Денсо 0,58v -контакт 1.38v -празен ход 2,36 v - при 4000prm Според тази схема ,която изрових на 4к оборота трябва да са 3,4 волта,аз и с трите съм далече от тези показатели,та въпроса е първо: 1.Някой знае ли как се проверява тая глупост,че ми скъса нервите 2.Възможно ли е и 3те дебитомера да са довиждане,при положение ,че дават идентични стойности и са в рамките на дорустимата грешка на мултицета. 3.Има ли шанс заради него да ми варира рахода от 12 до 20 при отностилено еднакво каране или да търся проблема другаде. Благодаря на отзовалите се . - Мотора е 2,8 АСК -193 коня,колата е А6 С4 куатро ,ръчка Колата е с ГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2022 (Редактирано) Покарай колата поне 100км само на бензин, като преди това си спрял от кранчетата на бутилката газта към двигателя и си изтрил грешките в двигателя. Засечи ѝ разхода и виж какви стойности ще показва дебитомера. Огледай добре да не смуче въздух покрай дебитомера или от някой скъсан/сцепен вакуумен маркуч. Редактирано 21 Юни 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване