Jump to content

Покупка на A6 C6 4F 3.0 TDI


Recommended Posts

Здравейте, в момента карам B6 1.9 TDI 131 коня. И вече искам да го сменя и да си купя нещо по-хубаво. 

Преди 1 седмица видях в една авто къща една 6-ца 3.0 TDI Allroad, веднага ме грабна. Голяма кола много удобна, като цяло се влюбих. 

Така вече 1 седмица чета постоянно за тях и изключих варианта Allroad и се насочих към обикновена 6-ца авант. 

 

Разбира се в днешно време 1 човек трябва да си направи една сметка дали може да поддържа 1 кола. 

До колкото четох проблем са им дюзи, обтегачи (вериги) и хидрото на скоростите. 

 

Като цени разбрах горе-долу колко може да излезе един ремонт при нужда (Освен хидрото) . Има ли нещо по специфично да гледам, когато отида да гледам дадена кола. 

Притракване при палене и гаснене - обтегачи,дюзи ? 

Скоростите до колкото знам, когато колата е под наклон трябва да тръгва без да се чуди, да не рита и да не тресе. 

 

Друго какво бихте ме посъветвали ?

 

Харесах си няколко коли, като цяло. 

1-ва

2-ра

1 allroad

И ето тази която ме запали по 6-ците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази, която те е запалила по 4F е с претапициран волан и е от автокъща.

Аз лично бих си взел такава кола от човек, който си я е поддържал, сменил е някои неща и се е грижел за нея. А не да е понапудрена от някоя автокъща.
Задължително преглед в сервиз, който разбира от тези коли, за да чуе и види потенциални проблеми. 
Добре е, че не си се ориентирал към коли за 6000лв...никой не си продава такава кола за без пари, ако е влагал в нея. 

Хидро ремонт вероятно е около 1000/1500лв, но обикновено се ревизира и самата кутия.

Като цяло с два, три по-дебели ремонта спокойно можеш да минеш 5000лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, аз не съм се и засилил за тази от Пазарджик :D 

По принцип ето това ми хареса също, нищо, че е с 2-3 години по-старо, но човека има документи за обслужване, вериги, дюзи и т.н. 

Пък и ми е на близко... Сервизът е ясен. Но дали мога да съм сигурен, че наистина са сменени веригите..  Притеснява ме също, че има 2 обяви и в 1-та пише, че е с чип 300 коня... 

Прегледах възможно всички в cars,facebook и има 2 на , които е написано, че са сменени веригите, но то и аз мога да напиша че съм сменил и двигателя..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не трябва да изтропват дори за секунда при палене, ако са сменени скоро. Ако не са, тропат 1,2,3...секунди :D 

Понякога и ОЕМ нови обтегачи сменени и издържат само 30/40к. Вече човек не знае какво да прави с части, само първоначално вграждане са супер добри.

Ремап на 300 коня си е доволно, но не малко 4F с 3.0 TDI са на толкова коне. По всяка вероятност при засилване над 280 коня са премахнати дпф, катализатори. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те, че не са менте не са гаранция. Сменени са 2019, ако бяха ОЕМ до сега да е заминала пък и комплекта пише, че е купуван 2000 лв. 
Четвъртък имам път покрай Благоевград, мисля да я погледна. Дали знаете някой читав сервиз да я прегледат ? 
 

300 коня ме притеснява само да не се отрази на живота на двигателя, но като се замисля това си е 3.0… уж е много здрав 😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, CaptainNemo написа:

По принцип ето това ми хареса също, нищо, че е с 2-3 години по-старо, но човека има документи за обслужване, вериги, дюзи и т.н.

 

Много са евтини тези дюзи .. Дори и за 2019г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпопагам е строго индивидуално но какъв разход дава този авант средно. Понеже чувам едни 12-13 е било нормално за това тежко купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 гори "градско" при средна скорост над 40 км/ч, което е постижимо в малко населени места.

У София средната, ако се влиза в центъра, е под 30 средна и си е 12-15 градското

извънградско на магистрала си е 7.5 до 9.5

на междуградски може и до 6 да падне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавам 3.00tdi на реални км запазена е. От 2008ма е при мен и е много послушна :) Мисля ,че няма кола с повече екстри от нея поне като я купувах беше най-добрата - от Германия е.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11646554529136246

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, infrared написа:

Продавам 3.00tdi на реални км запазена е. От 2008ма е при мен и е много послушна :) Мисля ,че няма кола с повече екстри от нея поне като я купувах беше най-добрата - от Германия е.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11646554529136246

Keyless се пише. Нямаш дистроник - това от пръв поглед само.

Най-хубавата А6-ца от тези години в момента, е тази. Форумна е. На човек, дето може да му се доверим всички с километрите винаги, щото всички питаме винаги него. :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11654356922905514&slink=otcbgg

Нищо общо с нито един от барутарниците по-горе. И тази вече наистина е с абсолютно всички екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо ама комби съчетано с бензин и кофти цвят . Определено преди като търсих такива ги подминавах още от търсачката, но за всеки влак си има пътници. Няма по грозна кола от комбито независимо от марката. От вътре изглежда добре, но повечето бензинки са така просто не се карат ,че да не им фалират собствениците. 🤢, но пък върви бонус с газчица ( бомба) . 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Айййй мерене на п@шки с 4ф ки 🤣

Всъщност най натоварената 4ф имах аС , която освен кийлес , дистроник печка босе и т.н. имаше и софт клоус,  нещо което не съм виждал на 4ф .....аааа и лайсни в салона  черен пиано лак 🤗

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, moto_fan написа:

 Айййй мерене на п@шки с 4ф ки 🤣

Всъщност най натоварената 4ф имах аС , която освен кийлес , дистроник печка босе и т.н. имаше и софт клоус,  нещо което не съм виждал на 4ф .....аааа и лайсни в салона  черен пиано лак 🤗

 

Е, на Евгени има и софт клоус де, то си пише :)

 

@infrared,

АУДИ А6 4F и 4G комбитата са изключение от правилото.

 

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, infrared написа:

Не, че нещо ама комби съчетано с бензин и кофти цвят ...

Всички коли комби от Ауди и БМВ на мен ми харесват повече от седаните, а сребристият цвят е най-гадният и банален цвят за автомобил изобщо.  Следва го черният (за жалост сегашната ми е такава :) )

От там нататък всеки различен от горните 2 е по-интересен привлекателен ЗА МЕН. Нататък, досега от  7 лични автомобила само един е бил дизел, и като цяло няма тенденция това да се преомени вбъдеще. Та цветът, и горивото, и шасито на втората ми харесват повече от на ТДИто. Ако търсех такава,  аз ЛИЧНО щях да взема тая с бомбата. Не, че нещо, нали...

Редактирано от pampo
добавяне на цитат
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/30/2022 at 9:52 AM, moto_fan said:

 Айййй мерене на п@шки с 4ф ки 🤣

Всъщност най натоварената 4ф имах аС , която освен кийлес , дистроник печка босе и т.н. имаше и софт клоус,  нещо което не съм виждал на 4ф .....аааа и лайсни в салона  черен пиано лак 🤗

Тази кола е моя и има softclose, но съм го написал вакуум, защото е по-разпознаваемо като дума.

Ама има и двоен стъкло пакет. Твоята "пишка" имаше ли такова? 

 

On 6/30/2022 at 8:53 AM, infrared said:

Не, че нещо ама комби съчетано с бензин и кофти цвят . Определено преди като търсих такива ги подминавах още от търсачката, но за всеки влак си има пътници. Няма по грозна кола от комбито независимо от марката. От вътре изглежда добре, но повечето бензинки са така просто не се карат ,че да не им фалират собствениците. 🤢, но пък върви бонус с газчица ( бомба) . 

Какво му е на бензина?

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, че убава тема се е заформила бензин, гЪзчица, нафта... Седан vs avant и за капак екстри мекстри се мерят 😆

 

Иначе по темата... за добро или лошо последните 4F-ки са на мин 11 години, а първите гонят 20 вече... та няма как да се очаква топ състояние и т.н. чудеса. Какво да се избере...  Трудно е да се даде адекватен отговор с тея цени на хоровата, но може би 4.2 FSI (ще се вземе фейсова кола) понеже и за него има вече възможност за гъзиране. 

 

При друго обстоятелства 3.0TFSI 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 седмици не влизах във форума и каква дилема се разви [emoji3]

Като цяло и на бензин съм навит. Повече ми допада от сивата на колегата, нищо лично:

Но да кажеш, че Ауди комби е грозно, при положение, че Ауди имат най- красивите комбита в света… без да преувеличавам.

А по темата една 4.2-ка колко да е по- скъпа подръжката от TDI-то ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 3.2фси вече 5та година и 64х км, като общо вече чуква 300х.

 

Основно се кара по магистрала международно, разхода за 1300км трип обикновено е бетон 9.0-9.3/100 зависи колко се виси по границите. Това при каране 140-150км/ч.

 

Градското е много относително, както колегата по-горе се изрази - м/у 10 и 20 всичко е възможно :), ама по-скоро май 12-22 :D

 

3.2 се кара добре, ако не очакваш чудеса върви прилично, но малко повечко сила няма да му е излишна, особено в по-ниските и когато е заврял чайника :) . Определено 4.2 ще е по-добре, но пък и разхода ще е верояно малко повече.

 

Аз дизел не бих си взел нито пък газ. Ако разхода на гориво е проблем, то бих се ориентирал към друга кола, но всеки луд с номера си дет се вика :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене разхода изобщо не ме притеснява, но жената… [emoji3]

Преди години карах голфче v5-к … под 15 градско нямаше.. [emoji3]

Единствено се притеснявам да не купя някоя и с моя късмет, като се знам да се почне и дюзи и вериги и автомата.. и да я платя още веднъж.

Сегашната A4 B6 1.9 TDI вече вкарах 4 хиляди… а уж здрави [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода по поддръжка на 3.0 тди е много по-голям от 4.2, а не обратното.

Разликата в разхода м/у 3.2 и 4.2 е мисля че литър, може да се провери. Разлика в поддръжката няма. 2 л масло повече и 2 свещи. Толкоз. Всичко друго е еднакво.

А и не забравяйте, че сега като падне акциза на газта, едно 0.35 стинки(че и повече) сме надолу. И няма да има нужда да се обясняваш в бензиностанциите, талони...

Също акциза се отменя до 2025 год, а отстъпките за бенз и диз са до догодина

А на въпроса, ами що я продавам тогава като е толкова велика кола? Еми набих много пари в електричка. Няма как, трябва се разделяме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...