Jump to content

Вибрация и тропане в купето 2.0ТДИ


Recommended Posts

Здравейте колеги,

От вчера се появи много странна вибрация и тропане в купето много наподобяващо на разбит маховик, но него го смених август миналата година..

Двигателя работи чудесно, отвън не се чуват никакви странични шумове.. тампоните на двигателя изглеждат добре, не се протекли и мотора не скача при палене/гасене.

Това, което ми направи впечатление е ,че обтяжната ролка на пистовия ремък играе много, ии компресора на климатика сякаш е на една страна? - цък и цък .. нормално ли е така да стои?

При работещ климатик вибрацията се увеличава много, но се усеща само на празен ход.. с VCDS мерих дюзите (+-0.5) , зацепването на ангренажа (+0.5 градуса).. всичко изглежда нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато подскача оптяжната ролка на пистовия ремък е признак за разбита тресчотачна ролка на генератора която след време ще ти разбие и оптегача на пистовия ремък,първо започни с смяна на ролката на генератора.Напиши в нета проблеми с ролката на алтернатора и ще се убедиш че признака е подскачане на обтегача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4 Забравих да спомена ролката на генератора и всички други ролки и ремъци без съединителя на компресора на климатика са сменяни преди 20к км... Той сам по себе си работи, не знам дали е разбит, но повече ме притеснява самото му положение което се вижда на снимките.. под такъв ъгъл ли седи попринцип?

Извън колата няма никакъв шум, проблема е като седнеш в колата, затвориш врати и прозорци и се чува все едно си надул бас касата на ниски честоти заедно с някакво стъргане и леко потропване от време на време, което се вижда и в самата обтяжна ролка.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресора се стои така.Трябва да бъде в една равнина с всички останали ролки и шайби през,които минава ремъка.Извадете ремъка и огледайте захващането на компресора към блока.Самият компресор трябва да бъде стегнат плътно към блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах шайбата и компресора се въртят нормално, но самия компресор явно или му е счупен захвата или не са го сложили както трябва, защото се мърда и поскърцва на ръка и положението му определено не е в една равнина с другите ролки.. Ремъка и той почти е изяден по краищата му висят конци.. Някой може ли да препоръча майстор от Варна, тъй като така не мога да се прибера до Бургас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така и не намерих майстор във Варна всички са заети или не отговарят.. та компресора се държи на 3 болта, 2 от тях ги нямаше и единия останал беше огънат. Купих 3 болта N10636501 и дълъг ключ 16 за да освободя обтегача. Закачих компресора както трябва и всичко заспа. Няма повече шумове, тропането изчезна и всичко е топ. 

 

Ето преди: 

снимка

 

След: 

снимка

 

Ремъка е малко изяден само, сега като се прибера в Бургас ще го сменя и него

Добре ,че го хванах на време, че щеше да стане мазало

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...