Jump to content

Изчезнаха късите светлини


Pitar Pan

Recommended Posts

  • 1 month later...

Момчето каза че дългите си бачкат , така че е прав Краси спофед мен , предпазителя ще е
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво общо имат дългите? Като са на отделен ключ, всеки фар е на отделен предпазител, за да спрат едновременно да светят и двата фара на къси е по логично проблема да е в ключа, как ще изгорят два бушона едновременно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

любопитен факт - при аналогична ситуация преди доста години се оказа че в един ден са ми изгорели реотанчетата за късите в крушките (H4) в един ден. дългите си работеха, двата предпазителя си бяха ок.

ако не ми се беше случило на мен, нямаше да вярвам че такъв съвпъдък е възможен.

 

 

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво общо имат дългите? Като са на отделен ключ, всеки фар е на отделен предпазител, за да спрат едновременно да светят и двата фара на къси е по логично проблема да е в ключа, как ще изгорят два бушона едновременно?
Точно така , шанса да изгорят 2 отделни предпазителя е минимален. И понеже дългите си работят аз си мисля, че е доста логично да провери дали не мй е паднал предпязителя на късите, отнема 30 секунди.... теста за ключа какъв ще е ? Да си купи нов кч да гл сменк да види фали светят?Нека първо си провери безплатния вариант после този

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много часта причина за изчезване на късите е клемореда на контактния ключ. Особено ако освен къси светлини са изчезнали и чистачките и мигачите (от бутона за авариините ще работят, но от лоста - не)

Ако ситуацията е такава причината е че на буксата на клемореда има един кабел който се нагрява не знам поради какви причини, изолацията му започва да се топи, стопява и леглото на самата букса където влиза и спира да прави контакт с клемореда. Това съм го виждал няколко пъти вече и винаги е един и същ кабел. (terminal 30)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Shahinyan теста за ключа се прави с една пробна лампа, също отнема 30 секунди и също е безплатен вариянт, никъде не съм писал да купува нов ключ, разбира се че трябва първо да се установи причината, предполагам че колегата вече е отстранил проблема, пуснал е темата преди повече от месец.

Редактирано от FEN_NA_TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

любопитен факт - при аналогична ситуация преди доста години се оказа че в един ден са ми изгорели реотанчетата за късите в крушките (H4) в един ден. дългите си работеха, двата предпазителя си бяха ок.
ако не ми се беше случило на мен, нямаше да вярвам че такъв съвпъдък е възможен.
 
 
Същата история с Б6...

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...