Pitar Pan Публикувано 29 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2022 (Редактирано) Пичове изчезнаха ми късите само, дългите си бачкат!. Какво може да е? Редактирано 29 Юни 2022 от VBI Заглавие! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 30 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2022 Ключа за фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 1 Август 2022 Доклад Share Публикувано 1 Август 2022 Повери предпазител, къси и дълги са на отделни предпазители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 3 Август 2022 Доклад Share Публикувано 3 Август 2022 @Krasi F късите са на отделни предпазители, шанса да изгорят и двата едновременно е почти нулев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shahinyan Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 (Редактирано) Момчето каза че дългите си бачкат , така че е прав Краси спофед мен , предпазителя ще е Редактирано 4 Август 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 И какво общо имат дългите? Като са на отделен ключ, всеки фар е на отделен предпазител, за да спрат едновременно да светят и двата фара на къси е по логично проблема да е в ключа, как ще изгорят два бушона едновременно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 (Редактирано) любопитен факт - при аналогична ситуация преди доста години се оказа че в един ден са ми изгорели реотанчетата за късите в крушките (H4) в един ден. дългите си работеха, двата предпазителя си бяха ок. ако не ми се беше случило на мен, нямаше да вярвам че такъв съвпъдък е възможен. Редактирано 4 Август 2022 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shahinyan Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 И какво общо имат дългите? Като са на отделен ключ, всеки фар е на отделен предпазител, за да спрат едновременно да светят и двата фара на къси е по логично проблема да е в ключа, как ще изгорят два бушона едновременно?Точно така , шанса да изгорят 2 отделни предпазителя е минимален. И понеже дългите си работят аз си мисля, че е доста логично да провери дали не мй е паднал предпязителя на късите, отнема 30 секунди.... теста за ключа какъв ще е ? Да си купи нов кч да гл сменк да види фали светят?Нека първо си провери безплатния вариант после тозиSent from my SM-N975F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 Много часта причина за изчезване на късите е клемореда на контактния ключ. Особено ако освен къси светлини са изчезнали и чистачките и мигачите (от бутона за авариините ще работят, но от лоста - не) Ако ситуацията е такава причината е че на буксата на клемореда има един кабел който се нагрява не знам поради какви причини, изолацията му започва да се топи, стопява и леглото на самата букса където влиза и спира да прави контакт с клемореда. Това съм го виждал няколко пъти вече и винаги е един и същ кабел. (terminal 30) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 4 Август 2022 Доклад Share Публикувано 4 Август 2022 (Редактирано) @Shahinyan теста за ключа се прави с една пробна лампа, също отнема 30 секунди и също е безплатен вариянт, никъде не съм писал да купува нов ключ, разбира се че трябва първо да се установи причината, предполагам че колегата вече е отстранил проблема, пуснал е темата преди повече от месец. Редактирано 4 Август 2022 от FEN_NA_TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 6 Август 2022 Доклад Share Публикувано 6 Август 2022 любопитен факт - при аналогична ситуация преди доста години се оказа че в един ден са ми изгорели реотанчетата за късите в крушките (H4) в един ден. дългите си работеха, двата предпазителя си бяха ок. ако не ми се беше случило на мен, нямаше да вярвам че такъв съвпъдък е възможен. Същата история с Б6... Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pitar Pan Публикувано 29 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 Пичове мерси излезе ключа за фаровете както казаха някои колеги!.. Износени явно контактни пластини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване