IvanZlatev Публикувано 10 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 Здравейте колеги,реших да си задам въпроса тук,защото във VW форума каквото и да попиташ първо ти обясняват колко тъп и прост си и в крайна сметка пак не ти отговарят на въпроса.Та въпроса ми е следния от къде идва това цялото омасляване при този двигател(1.9 tdi 110 коня)и то от страната на всмукателния и изпускателния колектор.От смяна до смяна на маслото доливам минимално количество масло (200-300 грама)Предполагам имам проблем и с картерните газове защото връща масло и по турбо пътищата си има масалце.Турбината е правена преди 2,3 години(сменена средна част с чисто нова) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 10 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 Здравей. Вероятно е от капака на главата. Същата мизерия е и при напречните 1.9TDI в А3. Ако се потвърди, че теча е от там, смени гарнитурата, поне при А4 това е възможно. Добри са гарнитурите на Elring и Reinz. 200-300гр масло не е драма. Говорим за турбо мотор на около и над 20 години с огромен пробег. Не съм виждал дизел от тези години без наличие на известно количество масло по турбо пътищата. А щом няма и голям разход на масло, изобщо не е повод за тревоги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanZlatev Публикувано 10 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2022 Миналата година по това време сменях ангренажа,и тогава смених и гарнитурата на капана със такава на victor reinz,стягана е по описание със динамометричен ключ не е пренатегната и сплескана.Най-много да я махам и да мажа силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване