Jump to content

1.9 tdi 110 омаслен двигател


IvanZlatev

Recommended Posts

Здравейте колеги,реших да си задам въпроса тук,защото във VW форума каквото и да попиташ първо ти обясняват колко тъп и прост си и в крайна сметка пак не ти отговарят на въпроса.Та въпроса ми е следния от къде идва това цялото омасляване при този двигател(1.9 tdi 110 коня)и то от страната на всмукателния и изпускателния колектор.От смяна до смяна на маслото доливам минимално количество масло (200-300 грама)Предполагам имам проблем и с картерните газове защото връща масло и по турбо пътищата си има масалце.Турбината е правена преди 2,3 години(сменена средна част с чисто нова)

20220710_110704.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

Вероятно е от капака на главата. Същата мизерия е и при напречните 1.9TDI в А3. Ако се потвърди, че теча е от там, смени гарнитурата, поне при А4 това е възможно. Добри са гарнитурите на Elring и Reinz.

200-300гр масло не е драма. Говорим за турбо мотор на около и над 20 години с огромен пробег. Не съм виждал дизел от тези години без наличие на известно количество масло по турбо пътищата. А щом няма и голям разход на масло, изобщо не е повод за тревоги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година по това време сменях ангренажа,и тогава смених и гарнитурата на капана със такава на victor reinz,стягана е по описание със динамометричен ключ не е пренатегната и сплескана.Най-много да я махам и да мажа силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...