Jump to content

A6 3.0 TDI - Черен дим


IvanTotov

Recommended Posts

Здравейте, Колеги имам Ауди  А6 - 4f , 3.0 TDI , 2005г
Имам следния проблем: понякога колата почва да дими много след натискане на газта докато карам.
Забелязал съм че ако спра колата  и изгася двигателя и пак запаля и тригвам да пътувамколата се нормализира няма го този черен дим.
Случвало  се е колата да загуба на мощност  в Града при спиране на светофар и пак при настъпване на педала за газта до край  да излезне кълбо от черен дим от ауспуха и мощноста на колата се възстановява.

Някой да е имал подобен проблем ?
Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги разбирам нещата,но ако имаш ДПФ не бързай да го махаш,а си виж дюзите…аз мислех,че е от него и избързах! Дпф-а беше чист,но след това като продължи проблема…рециклирах 4 дюзи и сега съм като електричка от към димове и пушеци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дюзите е прав колегата.

Но виж преди това маркучите след турбото и грешките в мотора. Може да има спукан маркуч. А може и друго да има. 

Да ти видят и състоянието на дюзите с компютъра, не че е 100% гаранция това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul, мдам, много е вероятно на моменти да се отваря дупка в някой маркуч от турбо пътищата, мощността пада рязко и отзад пуши като икарус

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги...

И аз имам проблем с изпушването ....при подаване на малко повече газ и отзад става страшно....ходих на майстор и изолира ЕГР-ра и дебитомера сложи и чип но промяна има само във вървежа но пак в ниските обороти набира по мудно ...иначе дпф филтъра е премахнат механично и софтуерно....

 

Какво е вашето мнение ...възможно ли е да е от дюзи въпреки че на диагностика всичко е ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сервиз я гледаха и казаха че всичко е окей доколкото може да им се вярва.... Защото те ми съобщиха че са гледали маркучите доколкото могат да ги видят защото били много трудни за оглед.... Хем казват че си ги прегледали но не мога да кажат със сигурност има или няма.... Просто нищо категорично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по маркучите се търси омасляване. Самата цепка може и да не може да се види.

Без сваляне сигурно не може да се огледа всичко.

 

Би могло и да е от дюзи. 

С компютър гледано ли е какви стойности има като изпушва? То може и да не се хване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да качвано е на диагностика даже каза че е оправил доста неща защото аварийният режим е бил премахнат.... Казва че всичко е окей също така че милиграмите ги е намалил от 68 на 62 също каза че всички стойности на турбото и всичко останало е в норми..... Посъветваме да си прегледам кулера да не е за да не е затиснат нещо... Но след като днес намали тези стойности от 68 на 62 колата започна по-малко да пуши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

62мг е сток ASB. Прегледай кулерите и маркучите и геометрията дали се движи свободно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах турбо пътищата но не успях да видя никъде сцепен маркуч... Кулерите ги свалях и отвътре бяха леко омазнени според мен не е нищо съществено... Геометрията се движи спокойно няма луфтове както и самото турбо мога да кажа че няма никакъв луфт единствено аксиален който почти не се усеща.. а след като премахнахме егера софтуерно и механично отзад започнаха да излизат много черни сажди.... Също така ми се случи преди седмица единия път в софия на околовръстното втория път във враца угасна... Първият път смених филтъра и нещата се закрепиха за няколко дни но втория път въобще не искаше да запали... След като извадих сондата от резервоара цедката беше в трагично състояние имаше около милиметър леплива течност която беше засъхнала.... Почистих всичко включително и резервоарите и оттогава също мога да кажа че се усеща вървенето доста по-добре защото минавам доста километри с автомобила и повечето са извънградски да не кажа че нямам градско шофиране....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

A4 B5 1.9 tdi 110 кс появява се черен пушек, като натисна около 3000.Турбото си засилва нормално. Пътищата уж са сменяни. Дебитомер също.Има омазнено около Блоу клапана(някаква мека връзка) и малко сажди от меката връзка след турбо . Може да съм сипал 100 гр масло в повече. Идеи?

IMG_20230922_144434.jpg

Редактирано от Predatorg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...