Jump to content

Low fuel pressure при подаване на цялата газ


Илко92

Recommended Posts

Здравейте колеги, от скоро си купих ауди 4ф 2009 239кс и като запаля имам леки вибрации като паднат оборотите и при смачкване светват подгревните свещи и да low fuel pressure. Смених днес клапана на гнп и го калибрирахме с колата и сякаш помпата на гнп леко взе да вие. Нямаше стружки при клапана. Купих на бош и в магазина ми казаха, че леко се различавали кодовете на самия клапан. Помпата е сменяна преди 2 години. Поздрави

Снимка на моя клапан и възможно ли да е гнп като няма никакви грешки

9EE169AC-6DDC-49AD-9AD8-6159B6560187.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаш никаква гаранция, че е този клапан проблемът.

low pressure може да е грешка за няколко неща:

- ГНП - ако е нова на две години би трябвало да е добре

- този клапан на ГНП - може да отваря много към обратната нафта и да не пуска достатъчно гориво към ГНП

- дюзи

- регулатор налягане на рейла пред пасажера

- pressure sender пред шофьора на рейла

- маркучите за обратната нафта на дюзите да изпускат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има 2 коли .Едната със същата грешка като на колегата,другата дойде с тракаща дюза.

Първата се оправи с смяна на нафтата,от филтъра източихме нещо, което прилича на лимонада с 2 пръста мазнина на дъното  в шише от 1.5 литра .Проблема се появяваше само като загрее колата.

Какво е общото между двете.

Заредили са на Марешки в много близко  време, в рамките на 2 дни. 

Втората още не съм я гледал.

Но и тя на студено е по стабилна,загрее ли почва да трака. Ще гледам горивото в понеделник. Направо залагам на това. 

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако им какво да се снима ,ще постна тук.

Нещото ,което прилича на олио на дъното е с леко бял към прозрачен цвят,контрастира добре на лимонадения цвят на нафтата .

Може да се опитам да го изолирам със маркуч и да го източа. Да видя ,поне гори ли или не .

Не ме притеснява цедката,виждал съм какво ли не .

Интересно ми е кое прави нафтата на пяна и вероятно от въздуха в нея да предизвиква тази грешка.

Не знам как да си обясня.

Течностите не се свиват.

Отправената  кола е ситроен 2010.,в тълкуването на грешката пише теч на гориво. Освен въздух друго не се сещам за момента.

Втори ден върви на самолет- баничарка.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

внимавай със смяната на горивния, по процедура при теб се обезвъздушава по процедура с vcds с пускане на помпата.

ако не слагаш от туби, то горивният според мен на 90% си е супер, дори и да е на 60к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че съм от Стара Загора и всеки майстор не взима конкретно решение ами давай да сменяме наред. За жалост не съм компетентен като вас ама засега принципа проба грешка наистина не е удачен, въпреки че не пестя средства за диагностика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е, че съм от Стара Загора и всеки майстор не взима конкретно решение ами давай да сменяме наред. За жалост не съм компетентен като вас ама засега принципа проба грешка наистина не е удачен, въпреки че не пестя средства за диагностика. 

D14EC321-2679-4AAA-A8E8-7739A948838A.jpeg

A3DA81F7-DA9E-4DBE-925E-3BA0E81A6EA6.jpeg

Това са показанията от диагностиката, възможно ли е да е помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една от утайките на Марешки нафта. Нещо са объркали някъде.

Чернилката не я гледайте,това шише е като цяло замърсено 

IMG_20220727_155640_(1080_x_1080_pixel).jpg

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана за обратната нафта трябва да държи 10 бара, не рядко и те дефектират.

Като смениш филтъра, 5 пъти на контакт за по 10 секунди и ще се е напълнил, имаш спомагателна помпа под купето, която подкачва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е фейс с алуминиева помпа, с VCDS да изпълни процедурата при смяна на горивен за всеки случай :)  Или и на префейс има test за помпата, там я включва няколко пъти през секунди и пак обезвъздушава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, филма продължава при мен. Сега съм запазил час за стенд да пробваме помпата на гнп. Приподаване на цялата газ и като изреди предавките пак набива грешката за low fuel pressure и налягането на живи данни пада до 100. Това става само на кик даун.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проверихте ли и другите неща по пътя преди и след помпата?
 

low pressure може да е грешка за няколко неща:

- ГНП - ако е нова на две години би трябвало да е добре

- този клапан на ГНП - може да отваря много към обратната нафта и да не пуска достатъчно гориво към ГНП

- дюзи

- регулатор налягане на рейла пред пасажера

- pressure sender пред шофьора на рейла

- маркучите за обратната нафта на дюзите да изпускат

 

При мен грешката си бе от ГНП и след стенд и почистване, се оправи колата. И аз смених клапана на самата помпа преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...