Илко92 Публикувано 21 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2022 Здравейте колеги, от скоро си купих ауди 4ф 2009 239кс и като запаля имам леки вибрации като паднат оборотите и при смачкване светват подгревните свещи и да low fuel pressure. Смених днес клапана на гнп и го калибрирахме с колата и сякаш помпата на гнп леко взе да вие. Нямаше стружки при клапана. Купих на бош и в магазина ми казаха, че леко се различавали кодовете на самия клапан. Помпата е сменяна преди 2 години. Поздрави Снимка на моя клапан и възможно ли да е гнп като няма никакви грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 Може нещо да ти помогне тази тема. Подобни проблеми имах и се оказа елементарна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 22 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 А защо така нов клапан на бош прави проблем, иска ли по-специално обучение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 нямаш никаква гаранция, че е този клапан проблемът. low pressure може да е грешка за няколко неща: - ГНП - ако е нова на две години би трябвало да е добре - този клапан на ГНП - може да отваря много към обратната нафта и да не пуска достатъчно гориво към ГНП - дюзи - регулатор налягане на рейла пред пасажера - pressure sender пред шофьора на рейла - маркучите за обратната нафта на дюзите да изпускат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 Или цедката в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 22 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 Дали добавянето на двутактово масло би имало ефект за работата на двигателя като слагам бардал на всяко зареждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 @Илко92 Слагай смело двутактово масло след като си заделиш едни 2k за дюзи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 (Редактирано) При мен има 2 коли .Едната със същата грешка като на колегата,другата дойде с тракаща дюза. Първата се оправи с смяна на нафтата,от филтъра източихме нещо, което прилича на лимонада с 2 пръста мазнина на дъното в шише от 1.5 литра .Проблема се появяваше само като загрее колата. Какво е общото между двете. Заредили са на Марешки в много близко време, в рамките на 2 дни. Втората още не съм я гледал. Но и тя на студено е по стабилна,загрее ли почва да трака. Ще гледам горивото в понеделник. Направо залагам на това. Редактирано 22 Юли 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 @buzzi Представи си какво има в цедката отзад в кошницата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 (Редактирано) Ако им какво да се снима ,ще постна тук. Нещото ,което прилича на олио на дъното е с леко бял към прозрачен цвят,контрастира добре на лимонадения цвят на нафтата . Може да се опитам да го изолирам със маркуч и да го източа. Да видя ,поне гори ли или не . Не ме притеснява цедката,виждал съм какво ли не . Интересно ми е кое прави нафтата на пяна и вероятно от въздуха в нея да предизвиква тази грешка. Не знам как да си обясня. Течностите не се свиват. Отправената кола е ситроен 2010.,в тълкуването на грешката пише теч на гориво. Освен въздух друго не се сещам за момента. Втори ден върви на самолет- баничарка. Редактирано 22 Юли 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 22 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 Утре ще сменя горивния филтър с оригинален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 внимавай със смяната на горивния, по процедура при теб се обезвъздушава по процедура с vcds с пускане на помпата. ако не слагаш от туби, то горивният според мен на 90% си е супер, дори и да е на 60к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 При смяната виж какво има в строя. Събери в шише 7 изчакай да се утаи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 Добре де,горивният филтър е най- лесното нещо.Провери си цедката,тя е първото нещо ,което спира притока на нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 24 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Лошото е, че съм от Стара Загора и всеки майстор не взима конкретно решение ами давай да сменяме наред. За жалост не съм компетентен като вас ама засега принципа проба грешка наистина не е удачен, въпреки че не пестя средства за диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 25 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2022 Лошото е, че съм от Стара Загора и всеки майстор не взима конкретно решение ами давай да сменяме наред. За жалост не съм компетентен като вас ама засега принципа проба грешка наистина не е удачен, въпреки че не пестя средства за диагностика. Това са показанията от диагностиката, възможно ли е да е помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 ей добре, че не заредих на марешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 Добре, че зареждам от Марешки, откакто е отворил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 Попитай колегата @marinnik и той е от Стара Загора да те насочи към майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 27 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2022 @Илко92 пратих ти лично с инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2022 (Редактирано) Ето една от утайките на Марешки нафта. Нещо са объркали някъде. Чернилката не я гледайте,това шише е като цяло замърсено Редактирано 27 Юли 2022 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Август 2022 Доклад Share Публикувано 2 Август 2022 Клапана за обратната нафта трябва да държи 10 бара, не рядко и те дефектират. Като смениш филтъра, 5 пъти на контакт за по 10 секунди и ще се е напълнил, имаш спомагателна помпа под купето, която подкачва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2022 Доклад Share Публикувано 2 Август 2022 ако е фейс с алуминиева помпа, с VCDS да изпълни процедурата при смяна на горивен за всеки случай Или и на префейс има test за помпата, там я включва няколко пъти през секунди и пак обезвъздушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 6 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2022 Момчета, филма продължава при мен. Сега съм запазил час за стенд да пробваме помпата на гнп. Приподаване на цялата газ и като изреди предавките пак набива грешката за low fuel pressure и налягането на живи данни пада до 100. Това става само на кик даун. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Август 2022 Доклад Share Публикувано 7 Август 2022 проверихте ли и другите неща по пътя преди и след помпата? low pressure може да е грешка за няколко неща: - ГНП - ако е нова на две години би трябвало да е добре - този клапан на ГНП - може да отваря много към обратната нафта и да не пуска достатъчно гориво към ГНП - дюзи - регулатор налягане на рейла пред пасажера - pressure sender пред шофьора на рейла - маркучите за обратната нафта на дюзите да изпускат При мен грешката си бе от ГНП и след стенд и почистване, се оправи колата. И аз смених клапана на самата помпа преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване