Jump to content

Ретрофит на Единичен ОЕМ Ксенон


Dimsum

Recommended Posts

Здравейте колеги, извинявам се, ако съществува подобна тема, но не можах да открия специфичен отговор на въпросите ми относно този ретрофит. 

Въпросната кола е A3 8PA Sportback 2005 BKD мотор с халогени. 

Наскоро си взех фарове с ОЕМ Ксенон от A3 8P 2006. 

IMG_20220721_234512-min.thumb.jpg.9b04b91963dcdf131350c8d2cd70fdf1.jpg

Въпросните фарове имат сложен HID conversion kit (Meccatune) на дългите, който не съм запознат до колко ще е полезен или по скоро вреден в такъв сет-ъп. (Ако може съвет дали да го махам).

IMG_20220721_234556-min.thumb.jpg.63f61ed611e6a1e2a4f8e3605b8f94d8.jpg

Та.. по темата, ясно ми е, че за този единичен ксенон не ми трябват преходници, макар че и тях ги имам. (Ако не влезнат в употреба, който има нужда да пише, имам и би ксенонови фарове от S3 2006, които мислех да слагам, но там до колкото знам е още по голяма играчка тъй като надали на моята кола се подържат). Стига реклами.

 

Направих тест само левия фар да видя дали фаровете работят,  висчко светва и работи както трябва, няма премигвания и т.н. НО излиза грешка за изгоряла крушка на късите, а късите работят напълно. Утре ще направя тест на десния.

Възможно ли е да дава грешка, защото не са кодирани? Или може проблема да е другаде? 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, напълно възможно е да ти дава грешка заради кодирането. Най-добре ги кодирай и ги вържи и двата за тест преди да ги монтираш, че иначе си е занимавка да ги сваляш пак ако се окаже нещо в самите фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...