Jump to content

Споделете мнение за качествато на следните гуми


Recommended Posts

Гумите са всесезонни(никога не съм ползвал, но бих искал да опитам).

TIGAR 97V XL TL ALL SEASON от Пирот

GENERAL TIRE 97V XL Altimax A/S 365 били от Герания

DEBICA 97V NAVIGATOR 3 Полша

VIKING 97V XL FourTech боли от Германия

 

Моля, коментирайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай ревюта и решавай едва ли някой е карал със всички от изброените, че да има база за, сравнение. 

 

Предполагам си наясно, че  всесезонните гуми са компромис😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с ханкок,за момента не намирам никакъв проблем,4000 км от пролетта.

Леко скептичен бях ,но не виждам нищо,което да ме притесни до момента. Може би една идея са по шумни при по-висока скорост,но малко спорно. На куатро ги карам.Вероятно и за това не го мислих много.

Любопитно ми е зимата,но ще видим.

То ясно че никой няма да каже купувайте всесезонни,защо да не си купите 2 комплекта гуми вместо един.

Мисля че са добър избор.

При баланса най висок грамаж на страна 25гр. Естествено че са оптимизирани с въртене на гумата.

 

Screenshot_2022-07-24-10-15-09-07_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че всесезонните са компромис. Но при нашите климатични условия мисля че все повече ще се налагат. Все пак наистина всеки има собствени критерии.

Hankook ми се струват много добри. Корейски са - нали? Аз към карал с корейско KUMHO (всесезонно) и бяха много добри. Да, малко твърди ми се сториха от начало, почти като пластмасови....

Аз питах по-горе във въпроса по-скоро за гумите DEBICA NAVIGATOR 3 - казаха ми че са нови и добри(аз съм и чувал доста и негативни мнения) за ценовия си клас, но от него има и други марки... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Бая време търсих кое точно е компромиса. Всичките тестове и ревюта са в някакви условия,които в Бг са трудно достижими,сравнявайки пътищата по Германия или което и да е нормална страна.

Махнах Гудиър на 2 години летни ,слагайки ханкока не можех да повярвам в разликата която намерих .

Вероятно при някви условия би имало разлика,според мен е толкова малка че едва ли си заслужава толкова внимание, особено при 4по4 задвижване.

Не мога да дам мнение за марките ,които си посочил.

Коментара ми е като цяло за всесезонните гуми.

Имам поне 5 клиента с такива гуми,никакви грижи,ама никакви.

Лудостта с смяната на гуми ,място за съхранение,и тн грижи ме принуди да се реша на тази стъпка.

Избрах малко по висок клас гуми ,разлика от 100 150 лв за 4 гуми не е толкова голяма.С удоволствие бих се повозил на гуми от по 300 -400 лв на брой ,ама едвам  минавам 13 15000 х на година,не виждам смисъл.

Високоскоростния индекс е също важен за мен. 

Преди месец направих един приличен удар на едната гума отстрани,проверката не показа никакви отклонения.Може би индексът XL е допринесъл за това.

Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! На твоето мнение съм. 

GENERAL TIRE и VIKING били на Continental, Германия. Разликата е 50лв. Но и на двете шарката е еднаква, както и всички параметри....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм със всесезонни континентали и имат индекс D - dry , W-wet и S -snow изчезне ли надписа не се препоръчват за съответния сезон . Да компромисно решение са и както каза Петков . Може и да се наложат на пазара след 3-4-5 г , но като за климат по черноморието и студ -2-3-4 градуса , за сняг и лед едва ли биха били конкурент на гуми направени за изцяло зимни условия и за сцеплението на лятната гума . Всичко зависи от бюджет , начин на каране и към момента избора на този тип гуми в БГ е доста ограничен / засега / . Писал съм и преди че по родните сайтове за гуми няма инфо за пробега на гумата който дава производителя , което също може да е ориентир при избора на гуми . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата есен си взех всесезонни. Карах си ги цяла зима, качвах се на Витоша доста пъти. Жена ми кара основно из София.Никакви проблеми. VREDESTEIN QUATRAC PRO взех тогава. Бях гледал доста ревюта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 7/24/2022 at 9:57 AM, Mot R said:

Гумите са всесезонни(никога не съм ползвал, но бих искал да опитам).

TIGAR 97V XL TL ALL SEASON от Пирот

GENERAL TIRE 97V XL Altimax A/S 365 били от Герания

DEBICA 97V NAVIGATOR 3 Полша

VIKING 97V XL FourTech боли от Германия

 

Моля, коментирайте.

Нито една от горепосочените нарки и модели гуми!

Личният ми опит ме е убедил да се доверявам на Good Year и Continental

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/24/2022 at 10:14 AM, P_PETKOV said:

Гледай ревюта и решавай едва ли някой е карал със всички от изброените, че да има база за, сравнение. 

 

Предполагам си наясно, че  всесезонните гуми са компромис😉

За Българския климат зимните са компромис. 90% зимата караш на сух и мокър асвалт.

Редактирано от MachineSpirit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде е така, дори и сух да е асфалта на - 10 е по-добре със зимни гуми вместо всесезонни, ама това всеки сам си го преценЯ и те така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам колко хора си търкалят със зимните гуми и лятото ........... и то има и такива за по над 100к лв . В Сащ поне 70% от колите са с такива гуми , ама там чистенето е на светлинни години от тукашното чистене , и рядко се случва да има проблеми с чистенето на пътя . Всеки сам си преценява как да се грижи за сигурността си на пътя  . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, vle4ugoto said:

Всеки сам си преценява как да се грижи за сигурността си на пътя  . 

да, но това важи, ако си над минималните изисквания, защото някои преценяват да са камикадзета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добрият вариане е да имаш комплект зимни и комплект летни гуми. Ползването на всесезонна гума е компромис, с който трябва да се съобразяваш на пътя.

Ако го правиш - няма да имаш драми. Всесезонните гуми имат достатъчно прилично представяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой карал ли е със зимни General, взех за зимата такива 225 50 17. Ако да как се представят? 

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето сме с quattro ама пак си е добре да има адекватни зимни гуми. Примерно аз ходя на ски и имам едно наум. На Боровец не чистят много много. На Банско обаче за Бъндерица имат един унимог, който няма как да го спре нищо, освен някое паднало дърво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, alexander alexandrov написа:

Някой карал ли е със зимни General, взех за зимата такива 225 50 17. Ако да как се представят? 

 

Сам ще разбереш 😉

Иначе малко ми се губи идеята да се тестват някакви знайни и незнайни гуми на тия шлепове дето минават 2 тона. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги видим, купих ги на около 500км за 370лв 4бр. Последните години към Свищов както няма и големи студове и снегове, ще си покаже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай просто една две идеи по-внимателно и усети как се държи колата.

Иначе има няма сняг и супер студове паднат ли температурите под 5 градуса е по-добре да се кара със зимни гуми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбира се, за това съм винаги с 2 комплекта джанти и си ги сменям на време зимни и летни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...