Jump to content

Тракане при натиснат съединител


radich

Recommended Posts

Здравейте,

Колата ми е А4 Б8 2,0 тди 143 2008 г. с предно.От известно време когато натисна педала на съединителя се чува метално тракане ,когато го пусна тракането изчезва.Помислих че е аксиалния лагер купих комплект суединител с лагер без маховика и при майстора.За мой късмет стария комплект съединител е друг и не може да се монтира този на стария маховик и казах на майстора да монтира само лагера че колата ми трябваше и не можех да я оставя повече от ден.Зглоби ми кутията с стария съединител но с новия лагер и проблема си остана.Все така си дръмчи при натиснат съединител.Маистора ми каза че не е видял проблем нито в маховика нито в дисковете нито даже в стария лагер и се чудеше защо изобщо съм я закарал за смяна на съединител.Сега се чудя дали да поръчвам и маховик подходящ за новия ми комплект дискове .Дали изобщо проблема е от маховика като майстора не намира нищо притеснително и ми каза че не би трябвало да ме остави .Някай ако е имал подобна дилема нека сподели .Всяко мнение ще ми е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вероятно е в маховика щом трака. От лагера ще вие при натиснат съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

здравей колега имах същия проблем смених комплект съединител с маховик и се оправи препоръчвам ти марка LUK

Редактирано от alex9292
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Сподели резултат, мнение за SACHS clutch kit на 2.0TDI???

Аз едно време на GSi С20ХЕ сложих SACHS изкара 2г. около 15000км. и бях доволен :) при веки двоен амбренаж, при всеки прекъсвач, при всеки кик даун !!! Нямаше никакви проблеми, но след 15 0000км. почна да боксува !!!

От тогова карам само Дизели и съм сменял на три коли само съединители LUK clutch kit, и съм и минавал  по-над 60 000км. без пробем и без изнасилване !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. През 2017г. аз също смених съединител на SACHS  Kupplung kit XTEND и маховик комплект на A4 B8 2.0TDI (като се съобразих че какъв е бил оригинала). Всичко добре но и на него също животът му бе кратък !!!  Изкара 4г. и около 35 000 км., и през изминалата зима започна да буксува. Колата е карана предимно извънградско от провинцията до София, на моренце до Гърция и тн. Аз се надявах с този съединител да карам "вечно" - до края на живота на този автомобил, при положение че стария съедитнител беше на около 200 хил. км.. Но уви, първо си помислих че съм изтеглил късат клечка с този SACHS, ама сега виждам от колеги че и при тях толкова е живота на "новото поколение SACHS". А като цена никак не са евтини тези велики демпферни съединители, тогава броих 2 хил. лева за комплекта.

Би било хубаво и др. колеги да споделят мнения, за да се доближим до реалната картинка .

Хубав ден желая на всички.☺️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...