radich Публикувано 26 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2022 Здравейте, Колата ми е А4 Б8 2,0 тди 143 2008 г. с предно.От известно време когато натисна педала на съединителя се чува метално тракане ,когато го пусна тракането изчезва.Помислих че е аксиалния лагер купих комплект суединител с лагер без маховика и при майстора.За мой късмет стария комплект съединител е друг и не може да се монтира този на стария маховик и казах на майстора да монтира само лагера че колата ми трябваше и не можех да я оставя повече от ден.Зглоби ми кутията с стария съединител но с новия лагер и проблема си остана.Все така си дръмчи при натиснат съединител.Маистора ми каза че не е видял проблем нито в маховика нито в дисковете нито даже в стария лагер и се чудеше защо изобщо съм я закарал за смяна на съединител.Сега се чудя дали да поръчвам и маховик подходящ за новия ми комплект дискове .Дали изобщо проблема е от маховика като майстора не намира нищо притеснително и ми каза че не би трябвало да ме остави .Някай ако е имал подобна дилема нека сподели .Всяко мнение ще ми е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2022 Проблема вероятно е в маховика щом трака. От лагера ще вие при натиснат съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 27 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2022 В крайна сметка ще поръчам маховика и ще се сменя всичко пък надявам се да не е нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex9292 Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 (Редактирано) здравей колега имах същия проблем смених комплект съединител с маховик и се оправи препоръчвам ти марка LUK Редактирано 31 Юли 2022 от alex9292 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 9 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2022 Аз имах вече притескателен и феродов sachs и за това поръчах и маховик такъв но мерси за препоръката все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
betata Публикувано 1 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2022 Сподели резултат, мнение за SACHS clutch kit на 2.0TDI??? Аз едно време на GSi С20ХЕ сложих SACHS изкара 2г. около 15000км. и бях доволен при веки двоен амбренаж, при всеки прекъсвач, при всеки кик даун !!! Нямаше никакви проблеми, но след 15 0000км. почна да боксува !!! От тогова карам само Дизели и съм сменял на три коли само съединители LUK clutch kit, и съм и минавал по-над 60 000км. без пробем и без изнасилване !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 3 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2022 Здравейте. През 2017г. аз също смених съединител на SACHS Kupplung kit XTEND и маховик комплект на A4 B8 2.0TDI (като се съобразих че какъв е бил оригинала). Всичко добре но и на него също животът му бе кратък !!! Изкара 4г. и около 35 000 км., и през изминалата зима започна да буксува. Колата е карана предимно извънградско от провинцията до София, на моренце до Гърция и тн. Аз се надявах с този съединител да карам "вечно" - до края на живота на този автомобил, при положение че стария съедитнител беше на около 200 хил. км.. Но уви, първо си помислих че съм изтеглил късат клечка с този SACHS, ама сега виждам от колеги че и при тях толкова е живота на "новото поколение SACHS". А като цена никак не са евтини тези велики демпферни съединители, тогава броих 2 хил. лева за комплекта. Би било хубаво и др. колеги да споделят мнения, за да се доближим до реалната картинка . Хубав ден желая на всички.☺️ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване