IMI Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 как да свържа централното към алармата от къде да намеря кабелите и да свържа към алармата също така къде да хвана кабела от бутона за отворена врата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 Търси във шоф врата централното,за отворени врати хвани директно от плафона в шоф крака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 Ако можеш да отключиш с ключалката закачи се там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IMI Публикувано 28 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2022 На ключалката на шофьорската врата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IMI Публикувано 29 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2022 Нещо не мога да се справя Колеги някой връзвал ли централно към аларма на ауди а6 4ф Ако може да обясни подробно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2022 По принцип за тези коли се слага аларма с CAN шина по която се управлява всичко (централно и т.н.) и взима сигнал за капаци/врати по нея. По-добре се ориентирай към такъв тип аларма. Не е невъзможно слагане на обикновена аларма, но е свързана с много рязане и прозвъняване, а и трябва да се внимава да не изгори някой електронен модул по време на свързването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2022 (Редактирано) Аз си сложих съвсем сам на туарег, където е малко по-сложно, най-вече защото през ключалката не се отключват другите врати. И слагах допълнителен модул за отключване. Всичко закачих - мигачи, плафон, даже датчика на щофьорската врата, заключване, даже и клаксона. Прекъснах стартера през алармата. Но го правих 5 дни, никога не съм слагал аларми, но се занимавам е електро и компютри. По-късно попаднах на модули, които се закачат някъде на кана и на аналогови изходи ти изкарват разни неща. Дали не можеше и да подаваш кан команди през тях с аналогов сигнал, не помня вече. Сигнала за отключване и заключване ги подаваш на кабелите на шофьорската ключалка, все едно някой върти ключа. така се прави по принцип. При мен обаче отключването не стана. За мен от кан алармите няма никакъв смисъл, защото лесно се преодоляват както и защитата на колата. Редактирано 29 Юли 2022 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IMI Публикувано 29 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2022 - проблем ми създава отключването и заключването (централното заключване) бравата не се вижда и ще трябва да я свалям нацяло и да я огледам ще може ли да се направи нещо - не съм търсил за отваряне на багажника но мисля да го хвана директно от капака (ако не мога да го хвана на шофьорската врата) - плафона - датчика за отворена врата го намерих и всичко друго съм свързал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2022 няма да сваляш брава. кабелът от нея, който ти трябва влиза в компютъра във вратата. Обаче трябва да извадиш схеми от елса кой е. При мен е един и за отключване и заключване, но в единия случай прави късо в другия прави съпротивление, май беше 200ома. Подава сигнал на компютъра, че се върти ключа, но компютърът не отключва, това е заради сейфлока на туарег. При теб го няма това и ще можеш да отключваш. Там влиза и кабела за отворена врата. Аз си мислех да управлявам директно бравата на шофьорската, за да ми отваря алармата, но се отказах да разбирам кой кабел за какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IMI Публикувано 31 Юли 2022 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 Да намерих кабела но и при мен ще е само един защото като подам минус само заключва а не можах да намеря друг на отключване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2022 Резни го и измери какво дава за отключване с мултицет и го симулирай със съпротивления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване