Jump to content

Проблем с АУДИ А4 Б6 1.9ТДИ 131к.


metobul

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам проблем с аудито ,което си купих наскоро.Всичко започна от клаксона,гореше бушона .Отидох в ел. сервиз, свалиха бронята ,за да сменят свирките и ми казаха ,че това ми е най -малкият проблем,защото от кулера пръска масло и от двете страни,даже има масло в едната свирка и за това окъсява.Казаха ми ,че трябва да сменя кулера и двата маркуча.

Въпросът ми е това ще реши ли проблема?

Всичко това не означава ли ,че проблемът е в турбото?

Ще съм много благодарен ,ако ми обясните и ме насочите към адекватен сервиз в Бургас за решаване на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко масло в интеркулера е нормално за кола на тези години. Иначе всеки може да ти го смени, включително и този който ти е махнал бронята. Само ще те посъветвам да не слагаш стар, а да си вземеш нов - изобщо не са скъпи. Старите са с частично изгоряла пита и не охлаждат добре. Преди 3 години се наложи да сменя моя ляв. Поръчах от авто-морга, но като пристигна и видях колко е нагорял реших да го изпратя обратно и да си взема нов от AUTODOC. Излезе ми около 140 лв. с доставката от Германия.

 

Клаксона ти гори бушона не защото маслото го окъсява  (маслото не провежда електричество), а защото е много по-тежко от въздуха и затруднява работата на соленоида който движи мембраната и той дърпа много повече ток. Ако се разглоби и се изцеди маслото, клаксона ще си работи като нов.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за отговора! Според мен маслото не е малко щом създава и други проблеми с изтичането си ,когато колата се кара на по- високи обороти.Като спра трябва да забърша горната част на капака ,защото е леко омаслена .Другото нещо ,което ми прави впечатление е ,че при студен старт пуши доста .После няма проблем.Искам да разбера при това положение каква е най -адекватната реакция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, metobul написа:

Всичко това не означава ли ,че проблемът е в турбото?

Не е сигурно .Картерната вентилация  е включена преди турбото  , маслените пари кондензират в капчици масло , което се събира в охладителя или изгаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако е от картерната вентилация и има толкова изпарение ,че чак да пръска масло...на мен ми се струва много зле работата.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маха се маркуча непосредствено след турбото , откача се и  на картената  вентилация на зарял мотор в обороти 2/3 хиляди се гледа дали пуска масло турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Иска малко доливане от време на време.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 10.08.2022 г. at 17:02, metobul написа:

 

Аз съм доволен от Мирони. Каквото са поправяли не се е налагало да пипат втори път.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...