Jump to content

Смяна на масло на S-Tronic


StaniSlavi

Recommended Posts

Никой не е правил адаптации. Това е лошото. Ъпдейтнах и софта и нещо сега не ми харесва. Нз и аз къде да ходя за адаптации. Утре ще ми дойде кабела и може и сам да се пробвам 😃 Иначе 950лв двете масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети за ресет на кутията,на контакт ,педала на газта до долу и тн.

Мразех автомата преди да ресетна моя. Има вариант да не ти се получи от първия път. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко работи нормално на този етап, но принципно се чудя как да подходя. По принцип има един термин в авиацията, което наричат "огризване" (дано не го бъркам), при което от износването на зъбни предавки се получава смес в маслото, която е изчислено редукторът да работи с такива частци в маслото и смяната на маслото води до протичане на агрегата или работа извън параметрите, ама дали е такъв случая тук - не знам, но дълбоко се съмнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, buzzi said:

Прочети за ресет на кутията,на контакт ,педала на газта до долу и тн.

Мразех автомата преди да ресетна моя. Има вариант да не ти се получи от първия път. 

Пробвах го това тамън три пъти.Никакъв ефект нямаше при мене. На ZF също съм го правил и там сто пъти, на края имаше ефект, но нз след кой път.

 

1 hour ago, Airfan said:

При мен всичко работи нормално на този етап, но принципно се чудя как да подходя. По принцип има един термин в авиацията, което наричат "огризване" (дано не го бъркам), при което от износването на зъбни предавки се получава смес в маслото, която е изчислено редукторът да работи с такива частци в маслото и смяната на маслото води до протичане на агрегата или работа извън параметрите, ама дали е такъв случая тук - не знам, но дълбоко се съмнявам.

След смяната на маслото кутията стана перфектна. Сменяше супер мазно, изчезна тва грубото връщане 2-1. Абе чудна стана. След това направихме ъпдейта и се върна пак в старото състояние. Сега пак е груба с лека газ. С повече газ няма ядове. Масово авление е като чета чуждите форуми, но наистина след смяната беше много добре. Явно иска нови адаптации след ъпдейта. 

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не правиш както трябва.Или си карък.Нема как техниката все да е виновна.. 

И не се цитира с пълен текст.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Airfan написа:

износването на зъбни предавки се получава смес в маслото, която е изчислено редукторът да работи с такива частци в маслото и смяната на маслото води до протичане на агрегата или работа извън параметрите, ама дали е такъв случая тук - не

Няма такива изчисления при проектирането на редукторите, независимо какви са те - червячни, съосни, планетарни, конусни и т..н. А и единственото място, откъдето може да има теч от един редуктор са семерингите му, които се износват най-бързо именно от чужди частици в маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, buzzi said:

Нещо не правиш както трябва.Или си карък.Нема как техниката все да е виновна.....

Е какво да не правя както трябва. Даваш контакт, държиш педала 30 сек, махаш контакта, държиш още малко и пускаш 😀 На Б8-цата ти казвам, че го правих бая пъти и на края наистина имаше ефект. Може би си има някакви изисквания, за да стане, де да го знам 😀

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, kosio85 написа:

Пробвах 

И после отиваш на спорт,назад 10 метра,напред 10метра ,повтаряш  и чак после напред и леко на педала, като е добре да имаш място пред теб да изреди всичките скорости . 

Поне при мен така проработи. Сега метрите са ориентировъчни. Опитай така и дай отзив какво е станало.Гледай да си осигуриш пространство .

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си петте стъпки на адаптацията с новия кабеляк и нещата си дойдоха на мястото 😃 Всички процеси се изпълниха до край и сега сменя мазно и гладко, както си му е реда. Все още двата съединителя не са в положение broken in, но не ми се караше два часа да се нагласят. Така или иначе с каране пише, че ще се нагласят. Дано остане така както е днеска. Ще гледам тия дни как ще се държи, но изчезнаха всички грубости и дай боже остане така, или да стане още по'добре 😁 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

В кутията има и три филтъра.Ако се смени само маслото не е ок.Трябва и филтрите да се сменят,иначе все едно нищо не е направено. 

 

IMG-08bab02a55e0943442c16f2ee9a19a01-V.jpg

IMG-f133747f31e358817650d5ad256543e6-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Така и не пуснах досега ъпдейт, какво точно направих, та ето го и него.

Свързах се с Мишо от Multitronic Box (който според мен е голям професионалист в работата си) и смени и двете масла, след това ъпдейтна firmware-a на кутията до последния тогава (11.2022г.), адаптира съединителите за да зацепват по-добре спрямо моментния статус на износване (най-вероятно се изказвам грешно, но не съм спец, а и не помня вече) ии мисля това беше всичко.

Спомням си, че се заслуша и долови някакво шумене, като на въздух от някъде (не помня къде, мисля някаква помпа да беше) и се разбрахме след време да се чуем, за да го провери пак, защото имаше леко съмнение за нещо си.

Така и не му звъннах, но година и малко по-късно нямам проблеми с кутията или поне не такива, които да съм усетил за момента и се надявам така да си остане.

Единственото, което може да се каже, че долавям и то единствено четейки коментарите ви е, това предърпване от 2-ра на 1-ва, та в случай, че имате лек за това, моля споделете.

@plamenkooo По повод коментара ти - не, никак даже не се шегувам, както се вижда от снимките офертата на Дас Ауто е напълно реалана за съжаление. Аз, също бях в потрес, като ми я обявиха по телефона и после я изпратиха на документ. 😆

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 12/4/2023 at 8:36 PM, StaniSlavi said:

Здравейте,

 

Така и не пуснах досега ъпдейт, какво точно направих, та ето го и него.

Свързах се с Мишо от Multitronic Box (който според мен е голям професионалист в работата си) и смени и двете масла, след това ъпдейтна firmware-a на кутията до последния тогава (11.2022г.), адаптира съединителите за да зацепват по-добре спрямо моментния статус на износване (най-вероятно се изказвам грешно, но не съм спец, а и не помня вече) ии мисля това беше всичко.

Спомням си, че се заслуша и долови някакво шумене, като на въздух от някъде (не помня къде, мисля някаква помпа да беше) и се разбрахме след време да се чуем, за да го провери пак, защото имаше леко съмнение за нещо си.

Така и не му звъннах, но година и малко по-късно нямам проблеми с кутията или поне не такива, които да съм усетил за момента и се надявам така да си остане.

Единственото, което може да се каже, че долавям и то единствено четейки коментарите ви е, това предърпване от 2-ра на 1-ва, та в случай, че имате лек за това, моля споделете.

@plamenkooo По повод коментара ти - не, никак даже не се шегувам, както се вижда от снимките офертата на Дас Ауто е напълно реалана за съжаление. Аз, също бях в потрес, като ми я обявиха по телефона и после я изпратиха на документ. 😆

 

Поздрави!

Може ли контакт на Мишо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз да споделя вречатления след ресета. Ами не изчезва това от 2ра на 1ва и много ме дразни. Не е постоянно, понякога не го прави изобщо, друг път при всяко спиране. Чат пат има по грубо поемане пак на 2ра, примерно като е почти спряла и искаш да тръгнеш по рязко. Това го имах и при zf-а, но там беше по често изразено. Тук е доста рядко. Другото е, че има лека вибрация при тръгване с газ. Ако пусна само спирачката да тръгне и натесна газта я няма, но ако директно натисна газта я има при всяко тръгване. При тръгване на наклон се усеща най-много. Всички Б9, които тествах преди мойта, същото го правеха, нз нормално ли е. Притеснява ме, че онзи ден го закачих да видя как са нещата и съединител 1 още не е адаптиран, а съм минал почти 2000 км. Adaptation of the engagement point clutch 1 стои на positive step. На втория е вече broken in статуса, което значи, че е адаптиран, но първия не знам защо не е. Чудя се да направя ли процедурата по ресет на ново и този път да следвам инструкциите за 2 часа adaptation drive или да го чакам още да се нагласи. Струват ми се доста 2000км да не се е напаснал. Как мислите, да го чакам ли или още или е забил нещо и няма да го бъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...