Jump to content

Въпроси за конкретно Audi A6 C6 4.2 335 к.с.


Recommended Posts

Здравейте колеги, някой гледал ли е тази А6-ца от линка —> https://m.mobile.bg/details/11658480098674364

Интересува ме също така цилиндрите на тези двигатели с никасилово покритие ли са и имат ли често проблем с двигателя?

Наясно съм, че най вероятно ще е необходима смяна на вериги и обслужване или в най лошия случай ремонт на скоростна кутия, но най ме притеснява здравината на двигателя. Всякакви мнения и критики биха ми били полезни, мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения проблем на тея мотори са авансаторите на разпределителните валове или познати като ваноси. Като свършат, струват мама и тати и се сменят само със сваляне на мотора. При 350 коня, този проблем вече го няма.

Покритието на цилиндрите изобщо не е проблем. 

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Идеята е да се газифицира, за това съм се спрял на 335, при 350 к.с. вече е FSI, напоследък виждам, че и тях ги подкарват на газ, но не знам колко е оправдано. Та, за въпросните авансатори четох, че са доста скъпи, в България не ги намирам като резервна част, какви точно са симптомите за проблем с тях и има ли някакъв шанс да се установи при огледа?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По голямата драма е, че въпросните авансатори от ауди няма как да се купят понеже са спряни. Иначе са две неща timing cases: (079109210L и 079109204L) последна цена 830 евра на бройка и camshaft adjuster units (Тези е възможно да се поръчат през audi tradition) 079109087M последна цена 580 евро на бройка, трябват 2. Отделно са ти вериги плъзгачи, ъплънения и т.н. За симптомите нямам идея какви са точно. 

 

П.с. При 350коня също ги има тея camshaft adjuster units и са 4 броя общо по 570 евра бройката. 

 

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При фси са 4, но нямат проблем. Карат доживот. Същите се слагат и на мерцедес, бмв и много други. Нямат проблема. Визуално се различават много.

Тези при 335, единия основен детайл е от по-мек материал от необходимото. Симптомите прогресивно нарастват от леко тракане при палене до много различни проблеми с паленето и вървежа. Износването йм не е на км. а на паления, и затова не може да се каже горе-долу колко км. карат. И аз преди се дърпах от 350, и така смених няколко бр. 335. След като купих 350, разбрах за кво иде реч. И вървежа е по-добър на 350.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва "4.2i FULL ШВЕЙЦАРИЯ" не разбрах на въздух ли е и има ли солар ? Колко да е FULL, ACC няма - видно е.  Тези 4F-ки имат ли start/stop ? 

За толкова парИ не ми е ясно защо се гледа 4Ф вместо D3-ка ? И с двете купета този мотор върви малко повече от чипнат BEX. Поне  D3-ката е "по-кола" отвсякъде.

А тези "забавни" авансатори има ли ги в BFM ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Предполагам, че не е на въздух, старт-стоп нямат има само стартиране и изключване на двигател с копче, като цяло не съм чел описаните от продавача екстри понеже всичко се вижда от снимките. Търси се 4F понеже по ми допада на визия от А8 (лично мнение). До колкото гледам снимки в google, тези авансатори май ги няма в BFM. А4 Б6 си имам вече, макар да не е BEX а BFB (много съм доволен от колицата, върши ми перфектна работа), но ми се кара V8 в А6, има доста по приятен звук, по широко купе и по хубава возия. Разходих се в неделя до Плевен да видя въпросната 4F, но продавача не дойде (въпреки думите му, че работел всеки ден, нямало Събота, нямало Неделя). 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Evgeni K. написа:

При фси са 4, но нямат проблем. Карат доживот. Същите се слагат и на мерцедес, бмв и много други. Нямат проблема. Визуално се различават много.

Тези при 335, единия основен детайл е от по-мек материал от необходимото. Симптомите прогресивно нарастват от леко тракане при палене до много различни проблеми с паленето и вървежа. Износването йм не е на км. а на паления, и затова не може да се каже горе-долу колко км. карат. И аз преди се дърпах от 350, и така смених няколко бр. 335. След като купих 350, разбрах за кво иде реч. И вървежа е по-добър на 350.


Имаш ли проблеми в разхода на масло при 350 и трупа ли нагар във всмукателния колектор? Само на бензин ли го караш или на газ? При тази разлика в цените в момента, предпочитам да може да се газифицира. Също така ме интересува и звука на 4.2 FSI как е (най вероятно ще отида да видя някое). Онзи ден погледнах едно 3.0 TFSI, което при запалването изтрака доста и след това работеше като дизелче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, всеки си купува това което му харесва. С моето мнение се опитвам да ти кажа, че ще останеш разочарован от колата, като цяло. От представянето на мотора в тази кола също. От проблеми, свързани с мотора няма - защото е по-прост и от BFB. Освен тези авансатори и синджирите. Което ако го погледнем в цифри е меко казано наказание за това което предлага колата. Има един звук. Но не върви, не се лъжи по обема и звука. Този мотор има по спомен около 30% загуби на колелата, както на конЕ, така и на нютони. Отделно не мисля, че е 335 коня, освен на хартия. Дори и да е 335 на пътя не може да сложи повече от 250 коня и то пряко сили. С нови бобини за 400 лв., с нови свещи, с нов дебитор, с НЕразтеглени вериги и с добре работеща клапа в интейка. С трим + 2 % примерно на двете предни сонди. А не над +10%, че неясно от къде смуче въздух. На 2 тона тези 250 коня ? 

Редактирано от scc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Iliqn Bankov said:


Имаш ли проблеми в разхода на масло при 350 и трупа ли нагар във всмукателния колектор? Само на бензин ли го караш или на газ? При тази разлика в цените в момента, предпочитам да може да се газифицира. Също така ме интересува и звука на 4.2 FSI как е (най вероятно ще отида да видя някое). Онзи ден погледнах едно 3.0 TFSI, което при запалването изтрака доста и след това работеше като дизелче.

На моята масло не съм доливал, но от кола до кола разлика бол. Звука е малко по добре от 335. Като вдигнеш капака, се чува че си е фси, но може би са много запазени тръбите и звука е много приятен отвън. Вътре не се чува почти, защото е стъклопакет моята. На газ съм, харчи около литър бенз на 100. Нагара съм го чистил веднъж като я взех, и според ютубъри и ок да се чисти на 50-70 хил км. 3.0 тфси не става на газ. Пробвано е, много проблеми възникват. 

Колега scc, разбирам, че сте дизел фен. На 4.2 веригите нямат проблем с разтягане. Отделно там където 3.0 спира да дърпа, 4.2 започва да върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа,"малко" си в грешка. Не съм изобщо фен на сажда повер или дизел рулЗ :hilezh:. Имал съм 3.0ТДИ 245 к.с. ( CDUC ) - нищо особенно.

Не искам да споря с теб, защото се познаваме и може да ми се обидиш, но 3.0 тди няма да спре да върви там където започва 4.2i, защото то просто не върви. не съм карал 4.2 FSI , не знам как върви, но 4.2 MPI нито в S4 , нито в 4F върви. Съжалявам, че rototest скриха всички динографики, които имаха на сайта си. Но от доста графики, които гледах тогава, 4Ф с 4.2 беше с колосални загуби. А тези типове качват на хъбовете всякакви коли. Ако на някой му се занимва да открие разликите между BAS ( 4.2i в С4 allroad - 300 коня) и BAT ( 4.2i в 4Ф - 335 коня ). На външен вид нямат никава разлика, силно се съмнявам, че изобщо имат някаква. 

Има едни американци, които го правят да върви в S4, но първо сменят синджирите и всякакви простотии по газоразпределението, после слагат едни "подложки" под интейка за да не влиза  горещ въздух, шото там между главите е яко жега, после променят  клапата в интейка, че от аЛди са я направили токова дебела, че едни 20% от отвора на дросела го намалява и накрая малко софт. Ама т'ва е няма такава безмислица в парИ. 

Колите, които идват тук дори и да са на 250к км вече са щета. никой няма да налее още поне 5К ей тЪй за да върви това. Ще смени синджири, като започнат да тракат. Или никога няма да смени предните сонди, които мисля на 160к си се мсенят независимо дали са щета или не и т.н. и.т.н.

В крайна сметка за конкретната кола, според мен ще се дадат едни много пари и ще има един посредствен вървеШ. Толкова, че всяка в8-ца с чип ще го разстрелва, дори и ВЕХ с чип ще му задава. Всяко 3.0ТДИ с чип ще го разстрелва. Да не говорим за 3.0Т-тук просто няма игра, пък нека е 290 коня. Разход от 15-17 газ магистрално каране с 150-170 и ще развалИ  20 градско, само ако е качена на пътна помощ. 

Сори за спама :rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму как го описваш, все едно си купуваш 4.2 и почваш ремонтите. Всичките 4.2, купувах само от разстояние, без оглед. Проверявам историята, оборудването и скачам. Едната даже като я купувах, беше обявена от немеца за счупена. На въпроса, какво й има - губи антифриз и не пали. Гледам, реални 200 к км и е обслужвана редовно. Бях убеден, че нищо й няма на колата. Излезе теч от радиатора и датчик разпределителен вал (не даваше грешка). ФсИ то също го купих рязко.

На въпроса защо ги сменях - защото все исках и още някоя друга екстра. Например босе-то, е много по-лесно просто да смениш колата.

За вървенето винаги ще се намери пръдльо с голф 1.9 на 3 бара, дето да те дръпне на светофара. И разни дизели по магистралата да се лепнат на гъза ти да се състезават с теб, а ти просто си караш и даже не знаеш, че има състезание, а си караш като пич, без да имаш усещането, че всеки момент ще се покаже някое бутало през капака. Тъй, че 4.2 V8 да се сравнява с разни дизели или турбинирани е все едно да мерим ябълки и сливи. Всеки има вкус, всеки харесва различни неща. Относно 3.0Т не е лош мотор, ама има доста случаи на счупване по блока. И не става на газ.

Относно разхода, не ми се коментира, че стават панаири, но изправен 4.2 бил то мпи или фси харчи доста по-малко от общо коментираното. 

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...