Jump to content

4f 3.0tfsi stage 2


Recommended Posts

Здравейте, интересуват ме мнения за тази обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11660190755159478

какво може да се очаква като допълнителна поддръжка спрямо стокова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на тази възраст и км всичко може да се очаква :) Кутия - дали е обслужвана навреме , съединителите и те са цифра , мотора ако изхлопа - и той за коша , та тва са ти основните проблеми . Течове на масло - малки-големи са си стандартни за марката . По добре си вземи стокова и ти си я закарай да си я тунинговаш -според мен е по доброто решение :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата изглежда да е без много екстри, нулев оптичен, но за сметка на това добър силов тунинг и наказва RS6, според собственика :)

но със сигурност е видяла много бой и яки стартове от място. Добре е да се пита кутията дали има ремап и ребилд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише, че уж има ремап на кутията и че е опреснявано маслото с ZF оригинално. Ребилд на ZF8(май на тия не е 8 ) е 3900(или поне беше като правих февруари моята) Ама аз съм сменял само дискове и торк-а е рециклиран.  

Тия мотори по принцип носят много на бой, единствения им проблем са катализаторите, повечето умират от това. Тая кола е без, така, че драма няма. Ама е 12 годишен кош. 

 

както @vle4ugoto е казал, по добре си вземи стокова и си я направи ти. 

 

За мен изтърбушена генерация за евридейла е малко прекалено. 

 

 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Drone: къде си ребилдна кутията? За 3900 само "пакетите" и рециклаж на торка? Без втулки, без да е късала вал, който е около 700лв и без смяна на соленоидите на мозъка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO При мен проблема беше, че след смяна на масло почна да рита много зловещо между втора и трета. Оказа се, че не са сложили филтъра, което доведе до опичане на всичките съединители(карах я така 3 месеца), видях ги в какво състояние са. Торка го смених за мое успокоение и защото догодина ще я правя Stage 2 SP. 2300 беше само дискове, монтаж, демонтаж и масло. Като отидох първия път за диагностика, имаше 2 а6-ци с такива кутии за ремонт. 

 

Правих я при Коко в малинова долина. Знам, че има противоречиви мнения за него. 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и изчетох му описанието и.., кво да кажа? Който я купи тая гола пушка и си повярва много, бая ше му виси гагата. Тва с оглед на времената дето е дал. Що не пише колко е 100-200? 18-19сек. Да пише колко е на 402м. при 30гр. темп. Ше иде на 13.8 сигурно и терминална 178-180 макс. Стоково  F31 3.0д/258к.с.,с теглич и панорама дава 13.3/402м., Е92 фейс само с ремап, на MPP дава 12.2/402м., дет се вика с 300лв.инвестиция.За разхода градско пак легенди. Най-бързата в България, че в Европа, че в космоса..... чудо! Най-бърза, щото никой не се занимава с глупости да ги прави тез 4f - ки. И тва със драгито нищо не значи. Качваш го в една бърза кола, пльоскаш резултата на твоя профил и тва е. Остава го да си я кара тва е. Мани го иии за тез пари.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да коментирам другите неща, но няма как 100-200 да е 18 секунди, при условие, че на 400 метра дава 12,2сек и скоростомера показа 205км/ч. Тоест колата прави 0-200 за 12 секунди, съответно за 100-200 се падат 8сек. Определено е бърза. Дали има смисъл, дали е скъпа и тн да си преценяват продавача и евентуален купувач. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, по-добре да се вземе следващия модел А6-ца, вървят същите пари. 2012 година са по 28-30к. Сток са, ама все пак е по-добре от 13 годишен навес птретрепан от бой с кутия, която не се знае кога ще фърли боба. 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Костадин1975 100-200 е минута две, за това не ги е писал, айде по сериозно. Начи пита някой за бензиново ауди и ти един вид го пращаш да си вземе дизелово BMW дето се засилва за 300лв и става самолет, кай честно.

 

Ся относно въпросната кола ... като я гледам е много гола от към екстри (ама това всеки сам си го решава дали е ок или не). Тунека е правен от "супер" ултра известни маниаци :D

Иначе като резултати е супер. JHM които са може единственните които развиват 4F платформата имат много близки резултати. За справка клик.

Ролката на коляновия вал е от типа който дабавя тегло ... което принципно се избягва и за това другите тунинг фирми предлагат шайби с които оригиналната отпада. По снимки толкова за колата. В Русия има един маниак който има по-бързо 4F с 3.0TFSI тъй, че определено тази не е най-бързата в Европа. Аз лично не бих се занимавал 2022 тепърва да вземам 4F.

Ролките не изглежда да са сменяни скоро.

 

@teran Вземи си 4G стоково и си го направи stage 2 сам, за да си сигурен какво и как е направено.

Ако сакаш да е с типтроник търсиш американка иначе ще си с-троник и те така. За 4G има много повече възможности за тунек.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 разход градско 😁😂😁 х2 може и ако гали педала 😄😄😄 

Сериозно ли някой повярва на тия приказки.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Не, не,не!  Да си вземе едно 4G 3.0TFSI  и да си кара. Споменах въпросните печки във връзка с 0–402 ,щото реално това дават, без да са нещо извънземно. Да не си мисли човека, че това 4F е нещо велико като времена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, GENIUS said:

12 разход градско 😁😂😁 х2 може и ако гали педала 😄😄😄 

Сериозно ли някой повярва на тия приказки.... 

Аз градско във Варна 13.5/100 без да се силя по светофарите /пълен резервоар и изминатите км / , Ами за размерите си и теглото не е за подценяване , но не грабва окото като цяло и не се набива на очи и може да изненада някой ако вземе да се закача :) но според мен цената и е висока само за 1 софт и по голям радиатор , другото си е обслужване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 minutes ago, Костадин1975 said:

@P_PETKOV Не, не,не!  Да си вземе едно 4G 3.0TFSI  и да си кара. Споменах въпросните печки във връзка с 0–402 ,щото реално това дават, без да са нещо извънземно. Да не си мисли човека, че това 4F е нещо велико като времена.

Точно тия дизелови клозети дето описа дават такива времена само от моста на витиня надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, vle4ugoto написа:

 цената и е висока само за 1 софт и по голям радиатор , другото си е обслужване 

Цената няма да е коментирам, там логика няма. Освен радиатор който НЕ Е специално за 4F, а е пригодяван (JHM имат радиатор, ролки, софт за мотор и кутия, интейк, даунпайпове специално, правени за 4F) по малка ролка на чарджъра и по голяма на коляновия вал. Да кажем, че всичко това му е стъпило на макс 3 бона. За тунека нз колко са му взели, но едва ли повече от 1000 лв. 

 

Обслужване може и да е правено, но отдавна или поне така го виждам по снимките. 

 

Оставяме всичко това настрана, но за мен лично тунек частите не са оптимално подбрани. Най вече ролката за коляновия вал и радиатора. 

 

@Костадин1975 4G е правилния избор, там си остава драмата с прибирането на дистрониците и те така. Иначе реално няма да има разлика от към обслужване и т.н. спрямо 4F даже някои неща са по евтини. Горните обтегачи са на двойно по ниски цени 😉

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Костадин1975 said:

@P_PETKOV Не, не,не!  Да си вземе едно 4G 3.0TFSI  и да си кара. Споменах въпросните печки във връзка с 0–402 ,щото реално това дават, без да са нещо извънземно. Да не си мисли човека, че това 4F е нещо велико като времена.

3.8/4.0 секунди от 0-100 е бавно ли? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъ как ве, все пак автопарка в България колите са масово под 3 секундки от 0 до 100.

Иначе сериозно дори и 4F с 3.0TFSI след ролка и ремап започва да се мести много добре ... та даже в определени ситуации (лоша преценка и т.н.) ще Ви иска да спира много повече от колкото върви ... и те така.

 

В конкретния случай 4G e по-разумния избор, най-малкото ще бъде по-лесно продаваемата кола след време ... но всеки сам си преценЯ :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...