Jump to content

EPC на таблото


pexlivan

Recommended Posts

Здравейте. Имам следния проблем. Светна ми на таблото EPC лампата на таблото. Само него. Когато направих диагностика не излезе никаква грешка. Като прочетох във форумите разбрах, че проблема може да е от:

-MAF sensor

-Break switch light

-Дросел

-ЕГР

 

Зачистих MAF сензора

Смених Break switch-a с нов

Нов EGR

Изчистих и дросела

 

Накрая с диагностиката която не намира грешки и дадох да изчисти грешките. Стана, не светеше лампата за EPC-то. Но когато пакарах малко пак светна. Вече се изчерпах от възможности от какво може да е. Иначе при запален двигател нямам никакви симптоми, че нещо се случва с ДВГ-то. Не мени обороти работи нормално без да претриса и т.н. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, pexlivan said:

Здравейте. Имам следния проблем. Светна ми на таблото EPC лампата на таблото. Само него. Когато направих диагностика не излезе никаква грешка.

Няма как да не излезе код с правилния софтуер , щом свети нещо по таблото . Потърси някой с оригинална програма на Ауди , ако са ти закачали колата с VCDS и пак не е извадила нищо . Или само са ти взели парите за EGR-a , дросела е ОК да се чисти , но после се калибрира/адаптрира . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Поръчах си VCDC чакам да дойде и ще видя от къде идва проблема. Иначе ремонтите аз си ги правя. Само давам прари за частите. За труд не давам пари :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.08.2022 г. at 14:09, pexlivan написа:

Нов EGR

 

Aко новия е petersburg e ок ,но ако е някаква друга марка не ти препоръчвам да го ползваш. в UK форума имаше колеги който слагат някакви егр клапни и после имат проблеми (различни от твойте) ,но да си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм нямам идея за тези дано да са ок. Аз лично доста време си блъсках главата с досаден проблем лятото. Мотора прекъсваше много леко без никакви грешки ,и с един колега от Uk форума си разменихме егрите при него проблема се появи при мен изчезна.. явно моя егр нещо се беше скапал. После и друг човек се обади че само petersburg са ок за двигател  ауа 1.4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

```

VIN: WAUZZZ8Z62N015447   Mileage: 132710km-82462miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-034-APE.lbl
   Part No: 036 906 034 EG
   Component:  MARELLI 4MV       4030  
   Coding: 00051
   Shop #: WSC 02138  
   VCID: 5BB5226BC9258957FA-4B64
   WAUZZZ8Z62N015447     AUZ7Z0A2000464

1 Fault Found:
16955 - Brake Switch (F) 
            P0571 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 1010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8Z0-907-379-MK60.lbl
   Part No: 8Z0 907 379 C
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Coding: 0019463
   Shop #: WSC 00000 785 00200
   VCID: 489FED2738B3F2CF47-5178

1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch (F) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: None
   Part No: 8Z0 820 043 D
   Component: A2-KLIMAVOLLAUTOMAT 0510  
   VCID: 377D9EDB154D8D373E-258C

3 Faults Found:
00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00600 - Potentiometer On Positioning Motor for Temperature Flap (G92) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent


```
Направих я най сетне диагностиката :)
Интересно. Смених "Brake Light Switch-а" на педала на спирачката с нов. Но пак излиза тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001 ли е колата ?  Крушките в стоповете какви са ? Да не си сложил някакеви лед глупости ?

Редактирано от kenwood2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох какъв беше проблема :D. Да точно от крушката. Бях сложил крушка на стоповете която не е P21/5W. И от там тези кахъри с EPC-то. Смених крушката, изчистих грешката и всичко приключи.

Сега разбирам защо е важно да имаш под ръка една диагностика. Вместо да гадаеш тя си казва всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...