Jump to content

Audi A6 Lim. 3.0 TFSI Vs Audi A6 Avant 3.0 TDI biturbo


IvanTotov

Recommended Posts

Здравейте Колеги на кръстопът съм. Колебая се да взема  Audi A6 седан 3.0 TFSI  310 Коня  2013г

или

Audi A6 Avant 3.0 TDI biturbo 313 коня / 2012г

 

Гледах видео клипове където се казва че на  TFSI  Веригата излизала по евтино от на TDI това вярно ли е ? 
също на TFSI имало по малко неща за разваляне. Но това е божа работа.

 

Някакви мнения за Двата Мотора. Благодаря ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, кажи какво искаш от тая бъдеща кола и ще стане по-лесно. Примерно колко смяташ да караш, искаш ли да засилваш, с какви чувства си към екологията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече ме интересува поддръжката  и кой двигател е по здрав  TFSI 3.0 или BiTDI 3.0 и дали смяната на веригата на TFSI е доста по евтина 

колата поне за 5 г  ще гледам да я караме 10 000 до 15 000 км на година 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите и на двата мотора са практически еднакви, няма голяма разлика при подмяната им… не знам, защо си се хванал за тия вериги.

Скоростите са голямата разлика при двата мотора - дизела е с хидротрансформатор, ТФСИ-то би трябвало да е с ДСГ (ако не е американка колата).

Бензина е по-лесен за отглеждане, има потенциал за засилване…. а и за 10-15к/год. да се купува дизел няма смисъл.

От друга страна явно имаш уплах от сервизи и ДСГ може да не е твоята кутия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И двете са с S-tronik

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@IvanTotov Не, C7 биТурбо дизела е 8 степенен типтроник… всички други с куатро в това купе са S-Tronic (DSG)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платформата е на години вече и дизеловите мотори започват яко да плачат заради екологиите, които сдават багажа и струват доста пари за да се поддържат във фабричен вид. Автора, трябва да си да си изясниш концепцията по тоя казус предварително...

Аз бих ти препоръчал щатска бензинова - кутията е безпроблемна, няма драма с екологиите, лесно се засилва, малко ще се кара и разхода няма да боли много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/21/2022 at 11:17 PM, IvanTotov said:

 

И двете са с S-tronik

Да не си гледал кола която е с едно турбо и да са те пуснали по пързалката, че е битурбо(най-вероятно е само чипосана да ловят шарани)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора е гледал на Бричката глупостите, 260лв комплект вериги, ама не се споменава какво друго трябва да се смени с тях и как цената стига 3 бинки :D 

 

Както колегите са казали, за 10-15к на година Дизел не си заслужава. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...