IvanTotov Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Здравейте Колеги на кръстопът съм. Колебая се да взема Audi A6 седан 3.0 TFSI 310 Коня 2013г или Audi A6 Avant 3.0 TDI biturbo 313 коня / 2012г Гледах видео клипове където се казва че на TFSI Веригата излизала по евтино от на TDI това вярно ли е ? също на TFSI имало по малко неща за разваляне. Но това е божа работа. Някакви мнения за Двата Мотора. Благодаря .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Ами, кажи какво искаш от тая бъдеща кола и ще стане по-лесно. Примерно колко смяташ да караш, искаш ли да засилваш, с какви чувства си към екологията... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanTotov Публикувано 21 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Повече ме интересува поддръжката и кой двигател е по здрав TFSI 3.0 или BiTDI 3.0 и дали смяната на веригата на TFSI е доста по евтина колата поне за 5 г ще гледам да я караме 10 000 до 15 000 км на година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 Веригите и на двата мотора са практически еднакви, няма голяма разлика при подмяната им… не знам, защо си се хванал за тия вериги. Скоростите са голямата разлика при двата мотора - дизела е с хидротрансформатор, ТФСИ-то би трябвало да е с ДСГ (ако не е американка колата). Бензина е по-лесен за отглеждане, има потенциал за засилване…. а и за 10-15к/год. да се купува дизел няма смисъл. От друга страна явно имаш уплах от сервизи и ДСГ може да не е твоята кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvanTotov Публикувано 21 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 (Редактирано) И двете са с S-tronik Редактирано 30 Август 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 21 Август 2022 Доклад Share Публикувано 21 Август 2022 (Редактирано) @IvanTotov Не, C7 биТурбо дизела е 8 степенен типтроник… всички други с куатро в това купе са S-Tronic (DSG) Редактирано 21 Август 2022 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Август 2022 Доклад Share Публикувано 22 Август 2022 Платформата е на години вече и дизеловите мотори започват яко да плачат заради екологиите, които сдават багажа и струват доста пари за да се поддържат във фабричен вид. Автора, трябва да си да си изясниш концепцията по тоя казус предварително... Аз бих ти препоръчал щатска бензинова - кутията е безпроблемна, няма драма с екологиите, лесно се засилва, малко ще се кара и разхода няма да боли много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MachineSpirit Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 On 8/21/2022 at 11:17 PM, IvanTotov said: И двете са с S-tronik Да не си гледал кола която е с едно турбо и да са те пуснали по пързалката, че е битурбо(най-вероятно е само чипосана да ловят шарани)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 Автора е гледал на Бричката глупостите, 260лв комплект вериги, ама не се споменава какво друго трябва да се смени с тях и как цената стига 3 бинки Както колегите са казали, за 10-15к на година Дизел не си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване