Jump to content

Помощ и съвети при избор на модел от Германия...


Recommended Posts

Привет на всички!!!

След дълго време мечтата остава същата - бензиново Ауди с Куатро (по възможност черно хехе), но вече бюджета е значително по-голям - 13 000Евро.

 

В този пост бих искал, да помоля за два съвета.

1. Помощ при избор на модел. Както вече стана ясно - живея и работя в Германия. Харесвам 3 модела.
А4 Б8 Олроуд, А5 8ТА, А6 4Г.

 

За информация обявите, на които съм се спрял са - А4 е с 2.0 ТФСИ, А5 с 3.2 ФСИ, А6 с 2.8 ФСИ. Всичките куатро с автоматик.

 

Най-съществен въпрос - висок съм 1.93, а Половинката 1.70. Ориентир ми е класическата А4 Б8 седан. Беше ми не малко тясна.... Направих само едно кръгче с нея преди месец и нямах възможност за повече. 

 

Олроуда на Б8 (2011 пре-фейс е) по-широк ли е вътре?! А5 пак пре-фейс осезаемо по-широка ли е от класическа Б8? 2.8 ФСИ в 4Г с автоматик и куатро доста мудна ли е? За ориентир ми е последния автомобил в който се возя от доста време по пътя към работа (не е мой, но пък ми е зверски тесен) W204 фейс 2011 2.5 204 бензин на задно - ускорението поне ми допада! Най-бързия автомобил, който съм карал (знам, че е малко и повечето Колеги тук сте карали по-бързи 😁) и натискал е 3.0 ТДИ 240 к.с. в Q5 фейс  (мисля от 0 до 100 е доста сходен с 3.2 ФСИ в А5). Беше превъзходно, но въпреки това бензиновия 2.5 204 ми допада повече. Именно за това търся еквивалента му в любимата марка Ауди, но разбира се и размера на автомобила ми е от изключително голямо значение.....

Защо споделям това? Много от Вас ще кажат ми иди виж ги и покарай - Добре, но 3 те обяви са ми на по 300 км от мен... Живея в близост до Касел и мога да отсъствам в момента само по здравословни причини - отпуска нямам... Иска ми се поне на първо четене да разбера как са като ширина вътре в купето Олроуда и А5 спрямо класическия седан на Б8 и да отсъствам 1 път в който да направя покупката...

 

Второ запитване - Има ли в този форум - хора,фенове,ентусиасти - които живеят в Германия и то в близост до Касел (+-200км), които биха се навили да направим оглед заедно и евентуално да заведем колата в сервиз за оценка. Разбира се въпроса за разходи и отделяне на време ще бъде разрешен.

 

ПС Ако има собственици за горе - изброените модели, които искат да споделят нещо повече за поддръжка и ремонти - бих бил благодарен може и на ЛС, а може и тук.

 

ПС2 Разхода на масло ми е пределно ясен.

 

ПС3 Зимата е осезаема в районна, в който живея....

 

 

Благодаря предварително на всички включили се!!! Винаги е ставала хубава дискусия, вярвям че и сега ще е така.
 

Поздрави! 🙃🙃🙃🙃🙃

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз сядам директно от в204 фейс в 4Г 3.0 куатро да ти кажя 6цата е много по комфортна и спортна. Мерцедеса обаче за кубатура и коне  няма равен. Също се возих в Б8 но то е като в204 ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Thabossss Няма разлика в ширината на купето на всички изброени коли, качени на Б8 шаси - allroad-a е вирнато комби с допълнителна пластмаса тук там отвън, А5-цата е само с друга задница, заради скосяването на задния ред седалки на висок човек ще му е по-клаустрофобично и от седан-а. Известна разлика в усещането за ширина може да идва от седалките - “коритата” стискат доста повече в кръста от стандартните седалки (но пък са по-красиви).

Така че, ако искаш повече място минаваш в горния размер, т.е. А6 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортно усещане в А6 с 2.8 едва ли - 20г кола  , А6 с твоята височина ще ти се стори тесен - зависи от килограмите ти :)  аз съм 1.86 и съм с S4B8 - да малко ми е тясна, ама малко  , ако ще е ауди и с малко повече динамика А6 със 3.0 TFSI или 3.0 TDI тогава купето не тежи на мотора /според мен/ . Имам позната с А6 с 2.0 TFSI и изобщо не е доволна  . А4 и А5 почти никаква разлика на мястото на щофьора , Q5 и то няма грандиозна разлика , само дето е по високо . Карай всички коли за които си споменал и сам прецени в кое ти е комфортно , после смяташ подръжката на една и друга марка , четеш за проблеми и $ за отстраняването им и като се насочиш на нещо чети и после питай да имаш база за сравнение :) успех :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 😀Колкото по-малко КМ, по-малко проблеми....  Това трябва да е определящо при избора. 

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Привет, Колеги!!!

Сърдечни благодарности за включванията, макар  и аз самия да пиша месец по-късно.

Търсенето почти приключи, намерени са 3 екземпляра, а размера си е размер каквото такова... Явно чак таква разлика няма особено между А4 и А5.

Прикачвам трите обяви, на които съм се спрял, като искам да подечратя, че не съм ходил да ги гледам - стартирам от утре с огледите. Моля за Вашето експертно мнение на пръв поглед!!!

 

https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-lim-2-8-fsi-quattro-autom-navi-xenon-laubach-lauter/352686087.html?searchId=37da9df9-093e-7716-fdba-37304b6f8d16&ref=srp&type=ad
 


https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-allroad-quattro-2-0-tfsi-hockenheim/341738244.html?searchId=37da9df9-093e-7716-fdba-37304b6f8d16&ref=srp&type=ad

 

(не са ли му много километрите на Олроуда...)

 

Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?


https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-a5-sportback-2-0-tfsi-quattro-aut-xenon-navi/2198437664-216-3149?utm_source=copyToPasteboard&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios


(според Човека А5 е вече с изпран салон)

 

 

Благодара предварително и поздрави!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук избора ти е между А6 и А4 (защото както казаха колегите А5цата всъщност е А4)

Та, отези трите е въпрос на приоритети... Ако големината е най-важното то избора клони към А6, въпреки че конкретния екземпляр не ми допада с тези автърмаркет джанти и фолирана (говори за поддръжка на предишния собственик, трябва да се види има ли история колата)

Ако екстрите са предприети, то Олроуда печели. А6цата е доста опоскана от към екстри 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, zhelyazA6 said:

Тя тая А6ца с тоя мотор изобщо ще може ли да се мести? Че и куатро....

 

С директно впръскване е все пак, няма да е като оня 2.8. Дават ѝ 8.2 сек. до 100, едно време това се считаше за вървяща кола. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, cokesucker said:

едно време това се считаше за вървяща кола. :D

Едно време и ние бяхме млади и красиви :) сега сме само красиви хахаха , на мен лично А6 най ми допада от 3-те .

zhelyazA6 може пък да не е състезател и само комфорта да в важен :) но за тази цена + транспорта+ тва че няма и да си седнал в колата а ще си налял 25к + по добре да си търсиш тук такава и да си спестиш доста главоболия . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vle4ugoto Ааа все още сме си млади и красиви, това е константа. :D

 

Аз доколкото разбрах, човекът ще си я кара там, така че няма да има транспорт. А6цата дори и постничка ще е по-комфортна от А4/А5 и аз бих избрал нея.

Редактирано от cokesucker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!!!

 

Много съм Ви благодарен за включванията на всички!!!

 

Много ми помогнахте, днес отивам да видя А6-така.

Колата ще се кара изцяло в Германия, за момента от вече 4 месеца живея и работя тук, с переспектива да е така в близките години.

Състезател не съм, определено не гоня топ спийд, но ми се иска да имам увереност при изпреварване, и усещане за тласък. 
Ще пиша какво е станало днес, но не е от най-поддържаните коли като че ли...?

Зимните гуми особено са един път 😂

Дали не е била служебна???? 
Търговеца говори и руски, пита ме ама аз не знам. 
Беше ми казано тук да търся кола по възможност от немски търговци, не частник, не и автокъща - а т.нар. Händler. Демек търговец.

Обаче и гаранция да има ме съветваха, а тоя не дава... Вика щом книжката и личната карта са български няма гаранция.


 

Абе днес на място ще гледам, а после ще споделям тук.

 

Поздрави,

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако този търговец не дава гаранция само за това , че книжката и лична карта са Български,бягай от него.Аз също си купувам колите от Германия,от (или около) Щутгард. Дилърите си дават гаранция 1 година на мотор и скоростна кутия,без окачване само.И внимавай , че е много постно оборудвана тази кола,после като решиш да я продаваш,ще видиш зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!!!!

 

Съжалявам за късното включване, но исках да пиша след като видях и

А5-цата.

 

1. А6 - Останах разочарован от отношението на търговеца. Не беше дружелюбен, не дава гаранция за нищо, и каза, че дори не знаеше кога и какъв тюв/HU има колата. Оказа се, че са си актуални де, но все пак... не направи добро впечатление. 
Колата сама по себе си е наистина адски постна, но много широка и удобна... малко и трябва време да се замисли като ускорява, но ми допада.

 

2. А5 - пристрастен съм... Беше наистина доста лъсната, човека беше много дружелюбен, има току-що минат преди 2 седмици тюв/HU, салона бе наистина изпран и миришеше добре в купето. Дава гаранция 12 месеца на кутия и двигател. Уж даже масло не пипала според предния собственик ..... 

Ускорява зверски добре, нищо че не е С-тронилк, което е и първия ми въпрос - има ли за какво да се притеснявам от типтроника?

Неща, които ми направиха впечатление и ме тревожат:

1. Тясна е. Като си настаня седалката както ми е удобно и седна отзад, опирам тавана, а и отпред - коляното ми се блъска в конзолата.
2. Двата ауспуха са черни и омазнени.

3. Като затворя вратата, прозорците играят. Дори и прибрани до горе (затворени) все едно се опитват да се дозатворят нищо, че са прибрани до горе. Пасажерския прозорец скърца осезаемо все едно се трие в гумичката (уплътнението). (Колата беше измита преди огледа).

4. Сенниците са счупени - щял да ги подмени. Поръчани били.

5. На скорост (D) под 1000 оборота, като че ли ѝ се иска да угасне, създаде ми усещане за придърпване и притръпнах и аз 😅😬. Карал съм CVT в Нисан на Роднини -  имаше го същото, но не ми е ориентир, защото след това скоростната кутия беше са основно обслужване. Уж било нормално за автоматиците... 

 

6. След 2 кик-старта и десет минути каране, на парк (P) почна да издава познатия звук (пърпър) на дизел, от който бягам. Дори половинката вика - все едно е дизел. Не се тресеше , но ни направи впечатление. Имам клип (не знам как да го кача, но ще пробвам).

 

 

7. Копчето на ръчната беше обелено и драскаше като готварско фолио.

 

 

Повечето неща са наистина не толкова сигнификантни, но номер 6 ме притеснява най-много, другото си го споделям, защото ми е приятно да пиша тук.

 

Бих бил благодарен на съветите и насоките Ви. Много ми допада и определено бих я закупил, но след одобрение от Вас. Моля отново за съдействие.

 

Поздрави!!!!!

 

 

https://files.fm/u/6jxy6mcyj
 

 

https://files.fm/u/j6nmf9sfh
 

 

PS - кажете дали успявате да видите клипчетата.

 

 

 

https://files.fm/u/j6nmf9sfh

 

https://files.fm/u/6jxy6mcyj

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно! Не ги разбирам много, но се радвам, че е станало!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, Thabossss said:

Като си настаня седалката както ми е удобно и седна отзад, опирам тавана, а и отпред - коляното ми се блъска в конзолата

 

Изборът е ясен за мен. Няма нищо по гадно от тясна неудобна кола. Като я покараш 500-600 км го разбираш. Ако ще да е най-натоканата на света. 

Аз на твое място бих търсил А6ца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се абстрахирам от обявите бих избрал а6-цата. Защо не погледнеш други екземпляри? Тези от обявите не ми грабнаха окото?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...