dodko Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 (Редактирано) Здравейте, Колата е A4 1.9 TDI AHU 90 к.с. 1997г. От както я имам, след престой винаги е палела бавно, без значение от времето. Веднъж запали ли няма проблем, но ако поседи 3-4 часа, след това е бавно и винаги изпушва бяло с мирис на неизгорена нафта. След доста прочетени теми тук, с подобен проблем, стигнах до заключението, че или връща нафта или нещо с центровката не е наред. Реших да проверя центровката с vcds и това са резултатите : А в графиката на TDI-timing даже не ми излиза жълтата линия, отдолу ми изписва "Timing is too retarded to be plotted". До колкото успях да се ориентирам стойностите май не са добре, някой който повече разбира ако може да каже? И според вас дали в центровката е наистина проблема с паленето, предвид тези стоиности? Редактирано 29 Август 2022 от dodko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 Трябва механично да се нагласи тайминга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodko Публикувано 29 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 Това ми е ясно. Въпроса ми е дали някой може да ме насочи тези стойности ок ли са или не? И дали има общо с проблема с паленето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 29 Август 2022 Доклад Share Публикувано 29 Август 2022 Не...не са ок, ако бяха в норми щеше да видиш графиката. И да....има отношение към запалването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodko Публикувано 9 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2022 Така... Преди месец занесох колата на майстор, направи центровката и започна да пали по-добре... за няколко дена. След това пак се влоши, дори стана по-зле от преди. Докато в един момент тотално отказа да пали, само върти и изкарваше бял пушек. Занесох я на друг майстор, оправи центровката, също каза че нещо с ремъците не било наред - оправил е и тях. Взех колата, палеше добре една сутрин, на другата се замисли, а на третата същата история се повтори - пак не иска да пали... Обадих се на майстора, каза, че може заради заминал маховик да си губи центровката. След няколко дена ще я нося пак при него... Възможно ли е това? По принцип не съм имал други проблеми с колата, освен това палене... Вървеше си както трябва, скоростите влизат нормално, съединителя е ок... Също така с двумасов маховик ли е този двигател? В нета открих разнопосочна информация и не ми стана ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване