Jump to content

Антифриз


Alexmarinov19

Recommended Posts

Колеги колата е а6 4ф 3.0 tdi 2005 година. След основен ремонт, сменени вериги гарнитури водна помпа термостат и казанче. 1година след ремонта и ми изписа coolant на таблото, нивото беше доста под минимума и като отворих капачката се върна на нормалното ниво, къде мога да търся проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай колата за течове или просто може в жегите да се е изпарил част от антифриза за 1 година :nixweiss: . Долей нужното количество на студен двигател (примерно сутрин преди да е палена) и виж дали ще светне пак предупреждението за нивото на антифриза.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като търсех къде отива моя антифриз, най-често по форумите излиза пробит охладител на ЕГР. Може и маслен охладител да е пробил, нивото на маслото как е?

При мен изчезваше през гарнитурите на главите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета ти вкарва изгорели газове в охладителната система.

Ако на студен мотор сутрин са ти твърди маркучите и като отвориш капачката връща и омекват, е това. Естествено след като си карал предния ден повече или няколко дни.

Може от време на време да вкарва, обикновено при товар го прави. Примерно като качваш дълго наклон.

Възможно е при нормално каране да не го прави и да не намериш твърди маркучи известно време. Засега!

 

Но изпускане на налягане на студена кола е сигурен признак. Там има налягане само като загрее и то е от разширението на течността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. Имам сходен проблем. Днес преди да тръгна на път си проверих антифриза, беше си в нормите след около 70-80 км шофиране угасих колата за около 20 мин и след запалване ми светна лампата за антифриза. След около 10-15 метра изчезна и продължих да карам още 2-3 км докато спрях и за около 1 час изчаках да поизстине. След като отворих капака антифриза беше около 2 пръста под минимума исках да и долея и като отворих капачката антифриза се върна в нормите. Колата не вдига повече от 90 градуса, парно обаче имам само при високи обороти. Мисля че е духнала някой гарнитура. Ще погледна утре и аз дали на изцяло студена са твърди маркучите и дали ще върне антифриз. Дайте и вие някое мнение. Благодаря :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тестери за изгорели газове в антифриза - това е най-лесния и бърз начин да се провери теорията за гарнитура или пукната глава… а БМК моторите пукат глави с лекота. Когато карах 4Ф едно време пукнах глава на под 120к реални 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тестерите нищо не хващат на на тези мотори. Пробвал съм на моя 3 пъти. Надуйте казана на 2.5 бара за 30-40мин. отвийте подгревните свещи и вижте с камера дали има вода. Аз нямах камера и завъртях на стартер - от двата средни цилиндъра излязоха фонтани. Не отлагай че отиват лагерите. При мен бяха гарнитурите, главите и блока шлайфистите казаха че са били прави и без пукнатини. 25к км съм навъртял след ремонта и не губи антифриз.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко при мен започна 1 месец след смяна на водна помпа ролки и ремък. Вчера я поогледахме и видяхме че между главите има мокро смес от масло и антифриз. Днес забелязах че когато карам няма проблем не светва лампата за антифриза в момента в който спра за 4-5 мин светва и след като тръгна си угасва. Когато купих колата беше с пукнат воден радиатор. На А3 бях сложил от тея добавки и ми свърши работа за около 2 години, та реших и на А6 да сложа, но файда никва и пак смених радиатора. Обаче си мисля, че може и тая добавка да ми е запушила радиатора на парното да ми преебе водната помпа и не знам. Може и просто да си надува от главите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...