Kirilov04 Публикувано 6 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2022 Здравейте, от 4-5 месеца съм собственик на Audi a3 2.0BKD, та още когато я купихме от къщата си беше проблема с високото налягане на турбото (около 1.8бара по бууст метъра) , въпреки това я взехме сметнахме че ще го оправим, та още първата седмица от както я взехме остановихме че проблема с налягането е в геометрията - свалихме турбото разглобихме и почистихме перфектно със спрей за печки. И сега идва ред на слобяването, сложихме турбото и отиваме на “тест драйв” колата има бууст метър и налягането бе пик на 1.7 и холд 1.5 и тогава се осъмних че по колата е пипан софтуера и вървежа беше повече, закачихме я на ваг кома и исканото налягане е 1.45 демек всичко е както трябва. Карах си колата близо 1 месец и пак проблема с пренадуването погледнахме я и актуаторчето почти не се движеще - геометрията отново се е зацапала може би си е задирала и така, взехме нова момтирахме я и нямаше проблеми до преди 2 дена натискам я на 4та предавка и виждам по метъра че холдва на 1.8 та пак пренадува и заби… проверихме актуаторчето движи се без проблем, проверихме турбо пътищата, соленоидния вакуум също го сменихме с мисълта че е от него но продължава направих лог файл на 4та предавка. И не знам вече от какво може да е , също видях че е флашвана 6 пъти (сменям софтуера) явно са си играли предишните собственици та не знам софтуера ли е проблема или.. LOG-AUDI-A3.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване