Jump to content

Ауди а3 8п 2.0 BKD, проблем с турбо - пренадува


Kirilov04

Recommended Posts

Здравейте, от 4-5 месеца съм собственик на Audi a3 2.0BKD, та още когато я купихме от къщата си беше проблема с високото налягане на турбото (около 1.8бара по бууст метъра) , въпреки това я взехме сметнахме че ще го оправим, та още първата седмица от както я взехме остановихме че проблема с налягането е в геометрията - свалихме турбото разглобихме и почистихме перфектно със спрей за печки. И сега идва ред на слобяването, сложихме турбото и отиваме на “тест драйв” колата има бууст метър и налягането бе пик на 1.7 и холд 1.5 и тогава се осъмних че по колата е пипан софтуера и вървежа беше повече, закачихме я на ваг кома и исканото налягане е 1.45 демек всичко е както трябва. Карах си колата близо 1 месец и пак проблема с пренадуването погледнахме я и актуаторчето почти не се движеще - геометрията отново се е зацапала може би си е задирала и така, взехме нова момтирахме я и нямаше проблеми до преди 2 дена натискам я на 4та предавка и виждам по метъра че холдва на 1.8 та пак пренадува и заби… проверихме актуаторчето движи се без проблем, проверихме турбо пътищата, соленоидния вакуум също го сменихме с мисълта че е от него но продължава направих лог файл на 4та предавка. И не знам вече от какво може да е , също видях че е флашвана 6 пъти (сменям софтуера) явно са си играли предишните собственици та не знам софтуера ли е проблема или..

 

LOG-AUDI-A3.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...