mhi406vt Публикувано 22 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2022 Здравейте, лятото видях за пръв път, че акумулаторът ми е зареден на 80%, няколко пъти падna до 60% - викам си ясно, заминава си, беше оригинален Mall 95Ah. От Коко тука от форума си поръчах пак Mall, но 100 Ah, и го смених. През адаптациите на CAN gateway-a му указах, че има нова батерия, смених там серийния номер и парт номера, и веднага на ваг ком-а видях, че отчете правилно новия акумулатор - капацитет 100 Ah, 100% зареден. На другия ден на MMI гледам показва 80%. Така няколко пъти вече - като през адаптациите на КАН-а сменя серийния номер, отчита 100% зареден и капацитет 100А, след няколко часа минава на 80%, и така дни-седмици наред карам и постоянно си стои на 80-90% през MMI. Няма признаци за утечки, няма грешки. Иначе имам такъв battery monitoring/management към акумулатора, до сега не съм имал никакви проблеми, винаги ми е стояло на 100% зареден. Прикачвам снимки от вчера - отчита ми капацитет 76 Ah ПП Малко преди да забележа за пръв път, че ми стои на 80% в MMI, бяхме сменили CAN gateway-a с фейсов, чудя се дали това може да играе някаква роля, разпитал съм тука там, никой нищо смислено. IMG_3028 (1) (1).heic IMG_3029 (1) (1).heic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2022 или не се зарежда добре от алтернатор/грееща клема, или имаш лека консумация и в покой и го бута на 80% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 22 Септември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2022 Благодаря за бързия отговор, ще се опитам да проследя за консумация, нещо някакво хистори през ваг кома да се види как се променя заряда, май имаше начин. А евентуално за проблем в алтернатора - не трябва ли да има грешка, или как може да се хване проблем в него? Като ходих да заверявам новия акумулатор мериха, казаха че всичко е ок - там нали на изгасена - запалена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 23 Септември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2022 Данни от ваг ком-а за денонощие и половина без да се пали колата: 21.09 - 19:00 ч.: ----------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 85.0 % Battery State of Charge (SOC) 90.0 % Battery State (as shown in MMI) 100.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 76 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage 22.09 - 08:00 ч.: ------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 83.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 73 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.60 V Quiescent Voltage 22.09 - 20:00 ч.: ------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 82.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.4 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 72 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.50 V Quiescent Voltage 23.09 - 08:00 ч.: --------------------- Group 019: Power Supply (Battery) 80.0 % Battery State of Charge (SOC) 80.0 % Battery State (as shown in MMI) 99.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 98.0 % Battery Aging (derived fr. Output) Group 020: Power Supply (Battery) 3.6 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 71 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.50 V Quiescent Voltage 23.09 - след 40 мин каране - без климатик, на дневни, само с радио: ---------------------------- Group 020: Power Supply (Battery) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.2 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 74 Ah Battery Capacity (actual/available) Не ми изглежда да има утечка, защото от сутринта на 22 до 23 въпросното Battery Capacity в канал 20 се промени от 73 на 71 Ah, но според мен е нормално, защото няколко пъти се събужда колата като влизам да замервам, светват крушки и т.н. Странно ми се струва алтернатора да зареди от 71 до 74 Ah за повече от половин час при липса на големи консуматори. След продължитено каране не съм гледал с ваг ком, но най-много на MMI ми е показвало 90%, което подсказва, че сякаш колата никога не зарежда акумулатора до пълния му капацитет. Не знам това нормално ли е, и въобще дали има проблем, но много ме дразни на дисплея постоянно да ми показва 80%. След закупуването на акумулатора не съм го зареждал отделно, не съм сигурен и дали има смисъл. Бих бил благодарен ако някой си погледно през ваг ком-а стойностите в 19 Can gateway > Measuring Block > 19 и 20 канал какво му показват Battery State of Charge (SOC), Battery State (as shown in MMI) и Battery Capacity (actual/available). Но като цяло малко фира ми се струват тея стойности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2022 Не се мери утечка така. Вържи един амперметър така че кабелите му да излизат отвън, затвори всички врати и капаци, заключи я през дистанционното, направи едно 10 - 15 минутно клипче какво показва амперметъра и дай да го видим. Нещо такова: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 23 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2022 Показателите са в норма , калциевата технология изисква продължителен заряд с 14,8 в ,което на автомобила трудно се постига. В сервизни условия да, за това в началото е отчел 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2022 при мен над 7 минути стоеше на 0.85, след това падна до 0.45 и накрая бутна до 0.05, което вече мисля си е в норма, но си отне поне 15 мин, да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 23 Септември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2022 Мерси за мненията пичове, ей сега дойдох при Мишо и го помолих да я провери, и к*р, 15 мин постоянно се движи 0.10 - 0.30, и трябва да се изолира сега от къде идва, аз лично се съмнявам от фейсовия си гейтуей :(, но поне се разбра, че има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване