Jump to content

Проблем със скорости


Cikata

Recommended Posts

Пиша го като отделна тема за да има нещо актуално,а не да се ровим из стари теми с неактуални сервизи, цени и времетраенета ;) 

От около 2 дни имам следния проблем със скоростите:

подавам по-агесивно на трета до към 4К оборота и колата забива на трета!!!!падат оборотите под 2К и си минава на 4-та…   на 2-ра,4-та,5-та и 6-та няма ядове да влиза у лютеницата…но трета нещо бъгна! Дайте идея какво може да е!? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли някакви грешки в кутията? 

Точно от 3та към 4та се бъгват кутиите, може да са втулки, може да е спукан първичен вал в най-тежката форма. Може и друго да е...

Ти обслужи ли кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко ще сляза да я закача за да видя дали имам грешки.Кутията не е отваряна и не е сменяно масло и филтър, защото приех мисленето “щом нещо работи перфектно - не трябва да се пипа”! Дали е правилно или не всеки сам решава :) Ако успея да се справя ще кача снимки с евентуални грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са грешките,едната е за лампа, другата за прозорец и третата за некъв тампон при двигателя (или нещо си такова…има изписани теми и прочетох) …няма нищо при скоростната кутия…а сега на къде?

AEA0437E-C91D-4453-A712-E37D7683044F.jpeg

18302439-D374-4450-8773-DCA5F4ADFDD8.jpeg

DB7AC1E7-26F5-4587-B617-BD502247AD42.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако няма грешки, карай си така, ако имаш пера, помагай, ако залепне някоя скорост, но като цяло сега залепва и забравя да превключва или го прави по странен начин, скоро може да се задълбочи проблемът и да трябва да се отваря кутията, но аз не разбирам особено :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо бих сменил масло и филтър, ъпдейт на кутията, ако има наличен. 350лв за двете неща едва ли ще те съборят. Започвам да мисля, че минаването от 3-та към 4-та е първия сигнал за остаряло масло. При мен се беше появила една много особена вибрация точно при минаването от 3 към 4. При теб пък забива. Нищо чудно да иска просто ново масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO не ми се ще да карам така за да не задълбоча проблема и да кръне генерално. За това обмислям варианти и събирам мнения. 
@Gangbango страх ме е да сменя само масло и филтър на кутия, която не е пипана 17 години…кой знае що стружка и гняс ще се раздвижи…Реално обмислям, ако правя кутията…направо да сменя и веригите за да знам,че всичко накуп е минало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами, значи или трябва да си караш така, или да я вкарваш за кутия и вериги :)  Ако продължиш да караш и се задълбочи проблемът, не знам дали ще е по-скъпо ребилдването, след като при ребилд, ако ще си караш колата, си е добре да направиш: вал - евентуално, втулки, пакети, хидро, масло и в краен вариант и соленоидите на мозъка.

Направи клип какво прави в движение и как сменя от 3 на 4та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи докато се прибирах и при връщане от 4-та на 3-та изведнъж светнаха червени скоростите…угасих колата,запалих я и нямаше проблем вече. Прибрах се успешно без да ускорявам над 2200 оборота. Сега я закачих и виждам тази грешка. Разбрал съм се с колегата крематор за смяна на масло и филтър…но не знам дали след снощи има смисъл от това или да се ходи директно на “високите ремонти”…някой да каже ако има виждане за нещата…

2955BB4A-45BB-4EEB-A877-908BE189FA84.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление рано или късно тези наистина здрави кутии по някое време правят точно този проблем между 3та и 4та.

При такава грешка мисля, че няма смисъл да се пробва със смяна на масло и филтър

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, не бих отхвърлил смяната на маслото на автоматика като първи и най-евтин опит да се отстрани проблема. Виж тук: цък! (оригинал)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте отново. Пиша с решението на моя проблем за да е полезно за поколенията :) невеж съм и казвам какво каза майстора…”превъртяла” някаква втулка “някъде си” :) сменил е маслото и всички прилежащи там филтрърчета и гарнитури…нито е пипано хидрото,нито други неща,които според него е нямало смисъл да се правят към този момент. Сега кутията е почти като преди! Само има леко тупване/ритане когато разкача/сменя от 4-та към 3-та…но и преди да имам проблеми с кутията леко се усещаше това нещо…ще ъпдейтна софа на кутията и ще видим дали ще се оправи и тупането/ритането :) та това е от мен като инфо :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300км след ъпдейта на кутията…е нема такава кутия!!! Разликата е повече от осезаема! Преди да имам този проблем си мислех,че кутията ми сменя добре,нямаше ритания и всичко си беше супер…но сега след този ъпдейт…е то не се усеща нито сменянето на предавки…нито нищо… доволен съм от механичната работа на Ники от Илиянци, както и от софтуерната на Момчил,който бачка с Стефан :) бих препоръчал тези хора на всеки, който има проблем с кошницата си! Пожелавам приятно каране на всички ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...