Jump to content

1.8T прецаква свещ на всеки 500км.


apisabvgd

Recommended Posts

Здравейте,

Проблема ми започна с прекъсване повреме на движение,оказа се,че гарнитурата на капака ми пропуска и имах две омаслени свещи.

свещите бяха на 30к км,тъй,че смених всичко свещи и гарнитура,проблема изчезна.

След 500км се появи проблем с паленето,пали на 3 цилиндъра 10 сек и се оправя,не прекъсва повреме на каране само паленето.

Нещо ме човъркаше и реших да видя свещите,нямаше им нищо,но сложих едни стари сменени заради пробег и проблема изчезна.Стигнах до извода,че става въпрос само за първи цилиндър,купих една нова свещ и вс заспа.След около 500км същото,смених пак първата свещ,всичко се оправи.Но си казах тия бобини са на 10г ,та смених и 4-те направо с такива от фси мотор,заедно с буксите,защото бяха напукани много.Реших,че проблема е решен тотално,но уви след нови 400-500км отново пали на три цилиндъра и тресе за 10 секунди,ако изчакам да изчисти и запаля пак няма проблем или ако колата е топла.Ефвкта го има само след престой няколко часа.

Сега пак ще сложа стара,здрава свещ за справка,но съм сигурен,че ще се оправи.

Кажете къде е проблема,та да прецаква свещ на всеки 500км.Винаги съм слагал NGK ,платиниеви каквито са си по каталог.Последните които купих са пак NGK ,но иридиеви,така реших заради новите бобини,но ето че и те май се предадоха.Отворе  съм за всякакви предложения.

Колата е 1.8TQ ARX с газ.

Има сменени за последната година дебитомер,n75,бобини,букси на бобините,свещи(2-3 пъти).

Пробвах с откачен темп.датчик,пак си пали така,дросела е чистен и адаптиран.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи вариант е проблем с ГИ - някоя дюза и да разваля трим-овете. Пробвай докато работи на газ да завиеш двете кранчета на бутилката и изчакай да превключи сама на бензин заради липса на газ. След това карай 100км САМО на бензин и виж дали ще има подобрение.

 

Другото е да "пикае" дюзата на 1-ви цилиндър, да мокри свещта и от това да прекъсва. Може проблема да е глава/гарнитура и да вкарва антифриз в 1-ви цилиндър. Намалява ли антифриза? Какви грешки записва в контролера на двигателя?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да карам на бензин-няма разлика,паленето пак си е кофти.

Антифриза си седи на ниво и няма грешки в мотора.

Колата работи добре и си върви добре единствено прекъсва при запалване след престояване и то първите 10сек или ако подам газ в този момент изчиства по-бързо и заработва нормално.

Как да тествам инжекторите лесно без да свалям,има ли начин?

Ще тествам и антифриза за изгорели газове в него(има ли резон?)

Ще сваля свещите за сравнение на цвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали свещта на проблемния  цилиндър , почисти я механично  и пробвай с нея.Провери за нагар по челото на буталото ,премери компресията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така свалих свещта на 1-ви цилиндър,прилагам снимка да я видите на около 500km с нея пали зле,даже се появи прекъсване преди да я сваля на изкачване примерно.

Сложих свещ на 30к км,от предишна смяна,колата запали перфектно и вс е точно.Вероятно и тя ще изкара още 300-500км.

Възможно ли е инжектор на газовата да я прецаква,гледам състоянието и сравнявам по снимки в нета,изглежда все едно е прегрявана,като от бедна смес,или мисля глупости?

IMG_20221005_191332 (Copy).jpg

IMG_20221005_191338 (Copy).jpg

IMG_20221005_191345 (Copy).jpg

On 9/26/2022 at 9:40 PM, audi+ said:

Свали свещта на проблемния  цилиндър , почисти я механично  и пробвай с нея.Провери за нагар по челото на буталото ,премери компресията.

Ако има нагар по буталото,какво ще рече това?Имам един ендоскоп,ще погледна да видя какъв му е статуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне по снимките свещта е идеална. Ако не работи ще е черна/омаслена/мокра :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера как може да ги прецаква само на тоя цилиндър за такъв малък пробег.Вече гледам газови инжектори да сменя,че са на 140к км.А колата в момента със стара свещ си пали и си хвърчи,поне в следващите 400км...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...