Jump to content

Покупка на конкретна Q5


Recommended Posts

Здравейте, обмислям да купя екземпляра от линка. Някой ходил ли е да я гледа? Някакви мнения за обявата? Благодаря!

https://mobile.bg/21663824868164331

Редактирано от Envo
правописни грешки
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за коментара, но ще помоля за по-полезни такива. Всички знаем начина на публикуване на обяви на българина. Уникат, сядаш и караш, без аналог и т.н....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ти е вторият пост, затова си помислих, че правиш реклама на кола, която ти продаваш, може да греша.

 

не е на 135к, това трябва да ти е ясно. Дано е на 235к

пише, че е 4х4, ако е - супер, значи ще е с s-tronic, а не с мултитроник, макар и по-ново поколение.

Колата не изглежда лошо, води я на истински сервиз и ако те радва мотора и цената - скачай :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега бях на друга марка, сега се решихме да е q5, понеже сме с 2 деца и отзад ще сядат децата и жената. Ако е на 200хиляди пак е ок. За с-троника четох, но за мултитроника нямам никаква идея как работи и на какъв принцип е. Забелязах от снимките деформации около сивата конзола, където е скоростния лост, сякаш някой е чукнал с чукчето?! Предполагам е 177 коня, понеже е 2ка тди?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q5  да не е куатро няма, т.е. кутията ти е или С-троник (7-степенен, 2-ро поколение) или ZF (8-степенен, ако колата е от Америка), това е нещо, което много бързо може да те вкара в един разход от 6 000 лв, не го казвам, за да те откажа, аз точно така си купих моята, и после всички знаем кой е единственият и къде, който може да ги оправя, да не го казвам сега, ще скочат, че правя реклама.

2.0 тди е моторът, който е доста по-икономичен за поддръжка спрямо 3.0 тди - разход гориво, ремъци и т.н., но лек недостатък - не е толкова пъргав като 3.0 тди, но няма проблеми при изпреварвания, пък и ако решиш ремап, и си свиркаш (аз съм така от няколко седмици, и няма драма).

Неща които да провериш:

- ЕГР, ДПФ - да не са махнати, състояние на дюзи - както на диагностика, така и да не пуши.

- С-троник - трябва да се покара колата, така че да загрее добре - 90 градуса, после - при превключване на място между режими P-R-N-D-S, никога в нито една посока не трябва да има удар, полюляване или каквото и да е. В движение - нагоре от 1-7 по принцип не правят проблеми, сменя неусетно, НО при връщане назад - основно между 3-2 и 2-1 имат удари или хълцания, когато кутията си е тръгнала.

 

Ако тези неша са ок, няма какво друго да гледаш. На мен мн хaреса външно, ясно че е излъскана за продажба, не видях никъде нещо нередно като за фейсова, шофьорката седалката изглежда доста запазена, и сега за тези които ще скочат - всички знаем, че могат да ги боядисват и оправят (и моите предните съм ги коригирал, няма нищо лошо в това), но гледайки шева ми изглежда като да не е пипана, с две думи може и да не е на 400 К км. Преди да идеш да я гледаш, вземи ВИН-а и го дай за проверка на един пич тука от форума, който ти праща история на колата поне докато е била в официален сервиз - Evgeni K. Да се ориентираш горе долу по колко км е минавала, 2015 не е много, тя е на 7 год.

Ако нещо друго конкретно те интересува питай, може и на лични, с удоволствие ще отговоря

 

ПП Забравих за алуминиевата лайсна, понеже си писал - нова моята чрез познати я купих за 450 лв, втора ръка просто няма запазени, всички са нащърбени, в Юнитрейд към днешна дата струва 677.26 лв - 8R0863305M1NK, сменя се малко мъчително, но щом аз се справих - сваля се цялата средна конзола, ама това ти е най-малкият проблем, виж ги другите неща. Също бих те посъветвал ако си решил Q5 - има фейс група на Q5, и там също има доста оферти, повечето хора са известни, така че заповядай и там, кажи си изискванията, може и от там нещо по-сигурно да излезе.

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, mhi406vt написа:

ПП Забравих за алуминиевата лайсна, понеже си писал - нова моята чрез познати я купих за 450 лв, втора ръка просто няма запазени, всички са нащърбени, в Юнитрейд към днешна дата струва 677.26 лв - 8R0863305M1NK

 

Запълваш вдлъбнатините с поксипол или кит, шкуриш, лепиш хубаво фолио отгоре (има всякакви - стомана, драскан алумин, пиано лак и т.н.) и си готов за 20лв и няколко часа занимавка.

Или даваш 100лв на който и да е бояджия и ще ти я направи с кеф по същия начин.

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 47 минути, mhi406vt написа:

Q5  да не е куатро няма, т.е. кутията ти е или С-троник (7-степенен, 2-ро поколение) или ZF (8-степенен, ако колата е от Америка), това е нещо, което много бързо може да те вкара в един разход от 6 000 лв, не го казвам, за да те откажа, аз точно така си купих моята, и после всички знаем кой е единственият и къде, който може да ги оправя, да не го казвам сега, ще скочат, че правя реклама.

2.0 тди е моторът, който е доста по-икономичен за поддръжка спрямо 3.0 тди - разход гориво, ремъци и т.н., но лек недостатък - не е толкова пъргав като 3.0 тди, но няма проблеми при изпреварвания, пък и ако решиш ремап, и си свиркаш (аз съм така от няколко седмици, и няма драма).

Неща които да провериш:

- ЕГР, ДПФ - да не са махнати, състояние на дюзи - както на диагностика, така и да не пуши.

- С-троник - трябва да се покара колата, така че да загрее добре - 90 градуса, после - при превключване на място между режими P-R-N-D-S, никога в нито една посока не трябва да има удар, полюляване или каквото и да е. В движение - нагоре от 1-7 по принцип не правят проблеми, сменя неусетно, НО при връщане назад - основно между 3-2 и 2-1 имат удари или хълцания, когато кутията си е тръгнала.

 

Ако тези неша са ок, няма какво друго да гледаш. На мен мн хaреса външно, ясно че е излъскана за продажба, не видях никъде нещо нередно като за фейсова, шофьорката седалката изглежда доста запазена, и сега за тези които ще скочат - всички знаем, че могат да ги боядисват и оправят (и моите предните съм ги коригирал, няма нищо лошо в това), но гледайки шева ми изглежда като да не е пипана, с две думи може и да не е на 400 К км. Преди да идеш да я гледаш, вземи ВИН-а и го дай за проверка на един пич тука от форума, който ти праща история на колата поне докато е била в официален сервиз - Evgeni K. Да се ориентираш горе долу по колко км е минавала, 2015 не е много, тя е на 7 год.

Ако нещо друго конкретно те интересува питай, може и на лични, с удоволствие ще отговоря

 

ПП Забравих за алуминиевата лайсна, понеже си писал - нова моята чрез познати я купих за 450 лв, втора ръка просто няма запазени, всички са нащърбени, в Юнитрейд към днешна дата струва 677.26 лв - 8R0863305M1NK, сменя се малко мъчително, но щом аз се справих - сваля се цялата средна конзола, ама това ти е най-малкият проблем, виж ги другите неща. Също бих те посъветвал ако си решил Q5 - има фейс група на Q5, и там също има доста оферти, повечето хора са известни, така че заповядай и там, кажи си изискванията, може и от там нещо по-сигурно да излезе.

Първо, благодаря за изчерпателния отговор и търпението да напишеш всичко това!

Кутията питах продавача е 7-Stronic, двигателя е 2-ка 177к.с. Днес ми изпратиха рамата: WAUZZZ8R4EA035028. 

Ще пиша сега на колегата. Ще отида на място и изчерпателно ще пробвам автомобила.

Иначе като инфо ме интересува да бутам ли маслото на скоростната кутия като я взема? Също така освен маслото на кутията какво друго да сменя по нея, филтри? 

Редактирано от Envo
допълване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма тоо уникат е бил последно у официален сервиз 2018 на 114к😄

И са за 4 години няма още 20к му навъртяли....може ма тогава е бил ударен и е постоял преди да го вкарат в България.  Иначе печка са му турили допълнително webasto което е готино. Първия удар и е бил на 21к и оттогава още 2 пъти са боядисвали разни неща,  ма тва е нормално 😁

Аааа забравих.....произведен 09.2013🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45 minutes ago, Envo said:

Иначе като инфо ме интересува да бутам ли маслото на скоростната кутия като я взема? Също така освен маслото на кутията какво друго да сменя по нея, филтри? 

 

Виж историята на колата, тествай я, ако я купиш - желателно е да се сменят ангренажен ремък - по-добре оригинал, пистов ремък, там с ролките им, водна помпа, термостати - няколко са, антифриз, шайба алтернатор, масло двигател и филтри. За кутията - най-малко маслото. Всичко друго - окачване, тампони на двигател и т.н вече според състоянието им и желанието на клиента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, moto_fan написа:

Ма тоо уникат е бил последно у официален сервиз 2018 на 114к😄

И са за 4 години няма още 20к му навъртяли....може ма тогава е бил ударен и е постоял преди да го вкарат в България.  Иначе печка са му турили допълнително webasto което е готино. Първия удар и е бил на 21к и оттогава още 2 пъти са боядисвали разни неща,  ма тва е нормално 😁

Аааа забравих.....произведен 09.2013🤣🤣🤣

много ироничен коментар. Моля малко по-полезна информация ако може 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Envo said:

Иначе като инфо ме интересува да бутам ли маслото на скоростната кутия като я взема? Също така освен маслото на кутията какво друго да сменя по нея, филтри? 

Има вътрешен и външен филтър за кутията , маслото на съединителите също си го смени , и на задния мост имаш масла / тези масла не са от евтините ама си ги смени за всеки случай - ако не са сменяни и отбелязани в историята на автомобила / . Иначе колата изглежда излъскана и така на сннимки изглежда ОК . Ако е 9.13 г / незнам дали се базика moto_fan /  цената и е висока , когато търсих кола не веднъж попадах на разминавания - я мотора друг , я км -те различни и все объркали по нещо в салон с 10 коли на кръст  :)  Пълна проверка на всичко и ще си покаже . Успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

moto_fan не се базика, той има усет за тези неща :)

Много коли джамбазите ги подмладяват и то не с една, а грубо - две години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я проверих във VW. Колата е 09.2013г. Последно 2018 е била на 114230км, както колегата е написал по горе. На 21723 има заведена щета по предна броня и са сменяни някои неща, като огледало, решетка на халоген и т.н., нищо фрапантно. Маслото на ск кутия е сменяно последно 2018г Утре на спокойствие ще седна и ще прегледам по-подробно историята на автомобила. Иначе за 2013 е висока цената. Километрите по скоро са около 200000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO еш па ти, нема такова нещо , она е стояла 4 гОдин И са одили до магазина с нея . Освен че е карана 4 години залагам и на некъв удар, който не е описан в историята , ма нещо кристалната ми кълбо е забило и не мога да видя в близкото минало 😉

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии един кадърен бояджия като я види и веднага ще каже къде е имало удари ;) 

 

Моята като я видя един приятел и веднага заключи следното: тия са си оставили ръцете, капака е бил прашасал и компресора е хвърлял вода :) 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/25/2022 at 8:54 PM, Envo said:

Досега бях на друга марка, сега се решихме да е q5, понеже сме с 2 деца и отзад ще сядат децата и жената.

 

Няма да коментирам конкретния екземпляр, но за платформа от 2008 година и от незнаен врачански джамбаз аз кола за толкова пари не бих си купил. Още нещо -  2 Деца със столчета + жена на задната седалка дори в А6 ми е трудно да събера, Q5 e доста тясна отзад. Q7 първа генерация фейслифт може би ще е по-удачен избор за този бюджет - и автомата там е 8 ZF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Angelov1 Преди това бяхме с фокус хечбек 2010, та със сигурност ще е по-комфортна от нея. Иначе съм съгласен с теб, че не е кой знае колко удобна отзад. Иначе цената е висока според мен за 2013г. Ще отида на място, ще я огледам добре, ще покарам и ако се разберем за цената бих я взел, но според мен трябва да смъкнат едно 1500-2000лв. от тази цена! След като я взема задължително трябва да сменя: масло двг+филтри, ангренаж+водна помпа, антифриз, сп. течност, масло ск. кутия+филтри. Комби автомобили не харесвам, затова съм ги отписал от списъка...Обмислям утре, вдругиден да ходя да я гледам, ако не се разберем с продавача или ако не е читава ще ходя към София...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи какви са столчетата, но от опит с едно столче, което сме слагали  в моята кола, мога да кажа, че не остава много място. Ако е от София колега, може да пробваме да сложим 2 столчета да види колко е тясно. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагам от време на време по 2 столчета отзад в А6-цата (4F) - отзад в средата много трудно може да седне слаб човек. Практически столчетата в горния си край са много широки и стесняват и средното място. Така че освен ако човека, който сяда отзад не е много слаб (разбирай ако се обърне настрани и се оплези да прилича на цип :) ) е трудна работа да се вози още някой между столчетата. А4 (В8) и Q5 отзад са малко по-тесни от А6 4F, така че действително Q7 ще е по-добрия вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...