Jump to content

Избор на акумулатор B7/TFSI


martin76

Recommended Posts

Вземи си максимално големия , който може да се побере,за да имаш запас при загуба на част от капацитета. Тъй като се кара рядко, ще се нуждае от профилактика  / да се зарежда на зарядно от време на време/ за да не се покрият клетките със сулфат и да свърши  малко след гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даа, и аз така мисля, мерси колега. Със зарядното 1 път седмично зимата ще е добре. По-горе споменах, че преди да го купя при огледите гледах повечето бяха с 90-95 Аh, и се бяха побрали. Но ше измеря преди покупката пак!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе той се крепи докато не умре изведнъж :) случвало ми се е да запаля сутринта , карам 15-20 мин до 1 магазин и повече не запали - без никакви симптоми :( запали на бутане и директно за нов отидох . А и метни едни кабели в багажника за всеки случай :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за кабелите ще трябва да чака за "промоцийка" ...

 

За акумулатори препоръчвам тези https://eas-bg.com/abouteas.html

Досега не съм чул за проблем с тази марка. Моят е на 4г. и съм доволен. И най-важното за автора на темата - евтини са.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вартата... Не знам дали е случайност при мен, но си бях взел варта силвър и умря точно два месеца след изтичане на гаранцията. След него взимах ексайд и изкара доста по-дълго. Мога също да похваля и Гигават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изкарах 8 години със FIAMM на 1.9tdi. С него купих колата. Преди седмица се предаде и като го свалих гледам на него щампована 2014г. Джамбазина дето ми продаде колата не го е огледал че е нов да го свали. Та за осем години по тая логика с падането на амперите,трябва да е бил останал на 10 ампера. Понеже не намерих в Плевен FIAMM си купих варта силвър пак 85 ампера,пък колко ще изкара ще видим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, martin76 написа:

Е разбира се, не всички сме баровци, като теб предполагам, за които цената не е от значение. Сиромасите така си правим сметката. Излишен сарказъм колега, неуместен. Темата може да бъда заключена.

 

Дано не звучи пак като сарказъм но все пак да е полезно ...  Едно от най важните неща  е датата на производство на акумулатора. Доста сложно и различно е разчитането на кодовете при различните марки. Тези "промоцийки", които чакаш най-често има защо да са такива. "Марково"-"старичко"- "промоция" не е препоръчителен вариант. Имам такива наблюдения при популярните търфовци от maхcar.bg. Даже съм виждал външни намеси в щампите на корпуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.10.2022 г. at 22:59, Chitatelia написа:

За вартата... Не знам дали е случайност при мен, но си бях взел варта силвър и умря точно два месеца след изтичане на гаранцията. След него взимах ексайд и изкара доста по-дълго. Мога също да похваля и Гигават.

Гифават имах на предното и го продадох с колата на 1 година ползване, така че нямам наблюдение колко е могъл да кара. За вартата,странно наистина особено за силвър серията, но се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с Варта 62АH, така я взех преди година и половина и не съм имал проблеми. На колко години е не зная.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по модела на колата излиза и размери ,но трябва и да прецениш мястото за акомулатора мисля че 100 ампера няма да се събере аз съм с ауди б7 2.0 tfsi 

няма проблем и да сложиш 62-64 ампера но май им идват малко слабички , няма нищо че са бензинови коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Моя е 175, но като гледам има място и за 190. Само че аз предпочитам да има и място за клемите на зарядното. Често ми се натрупват няколко дни само кратки пътувания и слагам зарядното от време на време да се дозареди през нощта. При 175 мм не е проблем да затворя капака заедно с клемите и да заключа колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nedelcho_iliev пред акумулатора долу в основата има планка. Доста е тясно,но планката има пластмасова дръжка. Захваната е към купето само с един болт със захват торк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 11.10.2022 г. at 18:56, Drone написа:

Не трябва ли и с vcds да се правят манипулации ? 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Battery_Replacement

Може и с друга диагностика да има ресет на система след смяна на акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...