Илко92 Публикувано 4 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2022 Здравейте колеги, поради наличието на грешка за ниско налягане в рейла, свалихме дюзите и ги пратихме на стенд. Оказа се, че са в перфектно състояние, но едната дюза е с различен номер и стойностите на стенда са по-високи като подавано гориво. Възможно ли е от нея да пада налягането? Сменени всички клапани и е проверена помпата в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 4 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2022 Колата е 3.0 tdi 155kw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2022 ако подава повече гориво, едва ли е от нея, но някой друг да каже. Проверихте ли: 1. маркучите за обратна нафта на дюзите, може там да пада налягането 2. казваш, че са сменени клапана на самото ГНП - той също връща към обратната преди самата помпа? Също и двата клапана на двата рейла са сменени? При мен тази грешка беше от самото ГНП. Свалиха го, изпратена за почистване и стенд и вече над година няма драма, а преди това си ме измъчи, докато открием какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2022 Е вие не проверихте ли този номер за какъв мотор е. Може да има разлика в разпръсквачи, в налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 5 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 Колата я купих с тази дюза и възможно ли е да е от маркучите за излишната нафта? За свалянето на гнп трябва ли да се свали маската и всичко отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 14 hours ago, mshbul said: Е вие не проверихте ли този номер за какъв мотор е. Може да има разлика в разпръсквачи, в налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 2 hours ago, Илко92 said: Колата я купих с тази дюза и възможно ли е да е от маркучите за излишната нафта? За свалянето на гнп трябва ли да се свали маската и всичко отпред? мисля , че не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 при мен ГНП я свалиха без да пипат друго, но по някакъв по-специален начин След стенд и почистване на ГНП, мъките престанаха. Преди това и на място не държеше обороти. В движение ми гаснеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 (Редактирано) ГНП преди фейса са известни с това, че в някакъв момент поради лошо обслужване или години започнват да отделят метални стъготини, които запушват цялата система. Нова помпа, нови рейли + датчиците за налягане, почистване на резервоара, нов филтър и дюзи Редактирано 5 Октомври 2022 от veslav Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 напротив, това се получава при фейса, където помпата е алуминиева. Преди фейса ГНП е чугунено и по-скоро няма такива случаи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 (Редактирано) ясно, мерси за доуточнението . Редактирано 5 Октомври 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 5 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 При мен колата не гасне, не пуши нищо. Само при кик даун набива грешката за ниско налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 и при мен не гаснеше... в началото. Набиваше ниско налягане при кик даун. Стенд на помпа със сваляне не е скъпо, но е здравословно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 И какво й беше на твоята помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2022 има го някъде по темите. Смених горивен и на другия ден минах на S и заби, светна реатончето и нямаше мощност. Изчезна, но взе да се влошава. На високи без много газ вървеше, на място глъхнеше. Свалях цедка в резервоара, смених горивен, четох, сменихме клапана на самото ГНП. Оправи се, за малко. Един ден и в движение ми загасна. В сервиза бяха стигнали до ГНП, стенд, чистене и всичко супер. Не знам повече. Към 400 пари всичко беше. Свалиха я без разглобяване на предница. Похвалиха ми се с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 6 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 Последно ми изкара тези грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 OvivO ти е отговорил къде да търсите проблема, щом сте проверили другите неща, сваляй помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 И това най-долу в линка вижте, ако не сте. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135 Моята ГНП протече, закарах я в сервиза на Бош на околовръстното, смениха гарнитури, едно бутало, че било счупено и я стендоваха (360лв по спомен). От тогава оборотите на празен ход не мърдат. По принцип след 200к км е необходимо да се ревизира ГНП. А и дюзите изкарват толкова долу горе, после са далеч от заводските стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илко92 Публикувано 6 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 Вторник ще свалим помпата и ще я стендоваме и ще я отворим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 надявам се така да си решиш проблема и да забравиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 (Редактирано) On 10/5/2022 at 11:47 AM, veslav said: ГНП преди фейса са известни с това, че в някакъв момент поради лошо обслужване или години започнват да отделят метални стъготини, които запушват цялата система. Нова помпа, нови рейли + датчиците за налягане, почистване на резервоара, нов филтър и дюзи Това става като почне да се прецаква помпата в резервоара и не прави достатъчен дебит. On 10/5/2022 at 12:34 PM, OvivO said: Преди фейса ГНП е чугунено и по-скоро няма такива случаи. Имах познат (мир на праха му) с подобен случай. Редактирано 6 Октомври 2022 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 мдам, чугунените и те задират, но супер-дупер рядко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване