Ahileus Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 За първи път имам проблем с ABS модул. Светна лампата, даде грешка за преден ляв датчик - сменихме го. Лампата пак светна със същата грешка - 00283 (35-00) intemittent за G47 преден ляв. Кабела изглежда абсолютно здрав, конекторите са проверени, гривната в главината е малко ръждясала, но е цяла и не изглежда крива. След известно време лампата угасва без да е ресетвана грешката. Няколко пъти следя в движение с VAG-COM да видя дали няма да даде отклонение някой от датчиците но не мога да хвана нещо повече от 1 км/час, което сякаш е нормално. Веднъж изгасна като влязох в дупка с дясната гума, друг път светва на ляв завой, трети път даже изтрака помпата при движение направо. Май работата отива на модул, но викам да питам и по-препатилите от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 Сигурно е модула - прекъсват връзките вътре. Докато още можеш да влизаш в него си запиши текущата му кодировка за да може да я вкараш в новия модул впоследствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahileus Публикувано 6 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2022 (Редактирано) Това записах преди малко. Графиката е до 50 км. Червената линия е предно ляво с новия датчик. В бялата са събрани останалите 3 датчика. Мисля да пробвам с леко отдалечаване на датчика от пръстена. Редактирано 6 Октомври 2022 от Ahileus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ahileus Публикувано 8 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2022 Графиката е грешна. Някак съм успял да мащабирам само предно ляво до 50 км, а останалите 3 до 255. Ако някой може, нека сподели как да извадя кодировката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 10 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2022 Колега компа на ABS e. Много е трудно изваждането му, е заедно с филтъра за ABS. Свялях това преди 6 години, ако имаш нерви може да се опиташ, стига да имаш достатъчно инструменти. На свален модул го цепиш с нещо остро в основата, но внимаваш да не засегнеш платката. Като стигнеш до платката презапояваш всички силови запойки, личат си по големи са, жалко че не мога да пратя снимки. При мен бяха компроментирани. Преди 7 години за това нещо Варненска фирма взимаше 120 лв. на свален модул. Това е типичен проблем на нашите коли, не чакай да ти откажат спирачките, като при мене. Типичен проблем заради кофти Тенол, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване