Jump to content

Проблем с температурата


martin_1989

Recommended Posts

Здравейте,колеги! Имам Ауди А4 Б8 2.0 ТДИ 143hp (2013) фейса,АТ мултитроник.Моля Ви ако някой може да помогне.Смених 2-та термостата и маркуча с клапата вътре.Според мен малко по бавничко загрява,но все пак е дизел,прави 90 С⁰ (градско,извънградско),НО ПУСНА ЛИ ПАРНОТО ПАРНОТО ДА ДУХА,температурата тръгва да пода... на светофар за 60 сек престой пада на 80 С⁰,а отбият ли някъде и престоя 6,7 мин пада на 70 С⁰.Възможно ли е да имам трети термостат(според майстора ми нямам)на скоростната кутия???

Някой от вас имал ли е такъв проблем?

0878803101 Моля ако някой може да помогне ,да се свържи с мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има и един друг вариант...

Аз смених и двата термостата, като ефект нямаше никакъв. С ръчната кутия съм, карах доста време така, накрая ми писна и обърнах възвратния клапан, който се намира в байпасиращия маркуч. Ефектът е подобен на това да караш с изключена помпа на ЕГР-а, като на този етап не намирам причина за притеснения, относно прегряване... Загрява до 70°С за около 4 минути или 3 км. Можете да се ориентирате по зеления номер, за това къде се намира маркучът. Клапан на българския пазар не открих, не съм и търсил задълбочено.

IMG_20221025_203541.jpg

17a3bcfb490abf2c66712a14fbd4.jpeg

222990-e0625490c5c66ea28a2c4ede00bf87ad.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Привет, 

И аз имам същия проблем със загубата на температура, като при мен ми казват изрично, че съм само с един термостат (включително и след запитване към VW, гледане на речертежи и т.н.). Сменен е големият термостат с оригинален - разлика 0. Това става дума за 2.0 TDI 177 CGLC - ръчка. Октрихте ли причина за загубата при вас, някаква другия идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости,тоя мотор има 2 термостата,клапан и едно топче в маркуч,някъде бях сложил снимка.  Моя мотор е същия и си загрява нормално.

Пп ,топчето е снимано по горе.

 

 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@buzzi 
Привет, 

Благодаря Ви много за обратната връзка! На 99.9% предполагам, че и моята кола има този втори "малък термостат" и, ако съдя правилно от различните теми, то проблемът трябва да се реши след неговата смяна. Случайно да сте попадали на някакви графики/диаграми/чертежи за точно този мотор, където се вижда нагледно, че го има този термостат?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схематично ,по това което се вижда в etka ,понякога е мн трудно да се разбере за какво става въпрос.

Клапана с топчето се продава комплект с тръбите и други маркучи,около 400 лв,малкия термостат около 60 лв ,еднопосочния клапан под него около 40 ,ако толкова държиш за точни номера ,пиши тук или в  на лс ,ще.ми трябва рама и ще ти ги пратя. 

Повтарям ,моя мотор е същия .

Трябва да си наясно че заради допълнителната циркулационна помпа заради дпф този мотор и не само той  е  склонен да изстива при продължително спускане..

Тогава горивото е нула,няма какво да прави топлина.

Електрическия нагревател компенсира доста добре бавното загряване . На къси разстояния и малко газ е доста трудно да се достигне оптимална температура.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой знае ли в коя посока пропуска клапанчето с топчето в малкия маркуч.

При мен посоките са така по зелената стрелка пропуска по чеервената не.

Извитата част влиза в пластмасовата тръба с разклоненията.

Загрява много бавно, а са сменени 2 термостата и един клапан. 

Това е последното, което остана, но при тест затваря.

Единствено не знам някой да не го е вадил и сменил посоката.

 

17a3bcfb490abf2c66712a14fbd4.thumb.jpeg.f1315e82f5b9ecb18fc27db8e5ddf20c.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених и клапанчето в този маркуч. Отново загрява ужасно бавно (вчера след 30км), до 90 гр.

Единствено малкия термостат не е оригинален, но нов. Май като сменям маслата ще сменя и него отново с оригинален.

И ако и тогава не загрява се предавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със ново такова топче. 

Възвратно клапанче си е според мен макар и от най прост тип.

Вчера за 500 кмтемпературата си варираше 3-4 бара взависимост от това дали катеря или спускам.

Но в колата си беше топло с вентилатор на авто и 23гр врътките.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се провери клапата на егр ,в повечето случаи е блокирала,след като я оправих моята много по бързо загрява в града и като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай малко повече насоки ако може.

Егр-а го смерних с нов заедно с охладителя. 

Термостати клапани по системата всичко е сменено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- интересното е, че маркуча към радиатора си е студен докато не отвори според мен"големия термостат".

И за себе си вадя извод, че нещо друго се ебава, но кое нямам идея.

По пътя на логиката нещо отваря по-рано от колкото трябва и понеже майстора ми е приятел ми се кара, че се превземам вече.

Аз обаче не искам да повярвам, че е нормално някой път да загрява за 30 км друг път за 15 и да варира температурата когато е хладно.

Лятото си е на 90 и не колебае.

Редактирано от Туриеца
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...