Jump to content

Проблем с охлаждащата система или пукнат блок или ?


stан

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем със загуба на антифриз през разширителното казанче. Изтича през клапана/капачка за регулиране налягане в охлаждащата система. Следя вече месеци и изтича когато я карам извънградско/планинско  Бургас - Доспат около 150мл изгуби, а градско не съм забелязал да губи. 

Колата е имам от април с код на мотора BLB.

Първото което смених е капачката на разширителното казанче, но без ефект.

Второ в Q сервиз направих тест за изгорели газове, при който казаха че има изг.газове в антифриза. Течност стана зелена, а навсякъде къде съм гледал трябва да е жълта.

Трето смених главата с AMC преди месец но никакъв ефект, пак същото. Главата не беше пукната и майстора предположи че е духнала гарнитурата. 

Четвърто смених ЕГР охладителя, надух и се оказа здрав.

И сега вече не знам къде да търся проблема, остана блока.

Ако е блока как да постъпя: цял мотор или да търся блок, ако е блок или мотор с кой код мотор да гледам BLB, BRE, BKD ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да извадиш цилиндровия блок ... Без проверка на място е малоумно. Има си изпитани начини. Също така трябва да се направи разлика между шлайфане и фрезоване.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надуйте охладителната система и вижте дали държи налягане , виж нивото на маслото дали не се покачва , проверка на антифриз в маслото , ако налягането пада и външно няма течове , свали картера подсуши  добре и гледай дали няма да прокапе антивфиз от някъде като е надута системата . Ако вкарва малко антифриз в маслото ще се изпарява бързо при заграял мотор , но при свален картер бързо ще си покаже . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези проблеми са при тези мотори PD 2.0 TDI или има код на мотора с безпроблемен блок.

И защо на тези двигатели блока криви, пука направо ми е чудно. Ако е фабричен, технологичен проблем трябва да е масово проблем.

 

Щеката на маслото на всеки 1000км е проверявам и винаги доливам масло около 50мл, ако нещо се разбира по тази щека.

А антифриза винаги го хвърля от казанчето почти винаги проверявам, не вярвям да капе в картера, ама то на тези мотори може да е от всичко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блоковете са здрави и няма проблем с тях. Освен ако няма сериозно прегряване но първо го отнася ЦГ.

Да сложиш нова глава и пак същия проблем е до "майстор".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@МММ1 Добре, какво толкова може да обърка майстора, че да е до него? Нова гарнитура, нови болтове, шлайф на главата, челото на блока е право,  сглабя я и пали? Къде и какво може да обърка, за да си остане проблема същия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно си купил колата с този проблем.Не се знае какво е правено по мотора , може да е шупла при отливката , може да се спука при завиване на болтовете за главата при непочистено масло в резбите на блока. Дано проблема е в гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Даниел Д. написа:

@МММ1 Добре, какво толкова може да обърка майстора, че да е до него? Нова гарнитура, нови болтове, шлайф на главата, челото на блока е право,  сглабя я и пали? Къде и какво може да обърка, за да си остане проблема същия?

Всичко може да се обърка. Примерно "евтин" или отдавна некалибриран динамометричен ключ и т.н.

И пак стигаме до думата "майстор". Плащаш сериозна сума и проблема пак същия.

Не съм чувал са спукан блок, шлайфане, фрезоване на PD двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...