odzhakov Публикувано 26 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2022 Здравейте колеги,решил съм да си купя А5 2.0-TFSI 190к.с 2019г. Пиша ви тук с молба да хвърлите малко повече светлина в/у този мотор! Има ли дефекти,детски болести,така наречените,също как стоят нещата с надежността? Говоря за кола на около 30-40 000км. За какво да внимавам и общо взето всичко,което знаете ще е полезно! Благодаря ви за вниманието и отзивчивостта!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 27 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2022 За мен е страхотен, много бързо развърта и не гори масло, за 30К (толкова съм навъртял) нищо освем смяна на консумативи. Колата върви прилично Ако не си в Collonges ела и покарай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Кръстев Публикувано 27 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2022 Мотора на тази кола е наистина добър. Няма да ти прави проблеми от рода на много горене на масло. Един колега си купи наскоро A5 и наистина засега е доста доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jsnm Публикувано 28 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2022 А защо искаш тоя мотор във версия 190кс. като го има същия, само че 252 кс на фейслифта е даже 265кс. Аз лично не бих си взел 190 версията. Иначе за мен това е оптималния двигател откъм разходи/мощност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 30 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2022 Благодара ви много за вниманието и мненията,който сте споделили! Вдъхвате ми още увереност,че съм направил добър избор за кола! На въпроса на колегата,защо този мотор,защото както сам отбелязва "това е оптималният мотор" ! Също тъка вече сме на възраст,не ми е нужно да се състезавам с никого. Смятам,че 190 кончета са достатъчни,за да ме возят прилично! Плюс това такси,застраховки ту където съм са по- весоки с нарастване на мощността на колата. А пък и от друга страна,смятам,че от 4 бетала колкото повече мощност гледаш да изцедиш,това е за сметка на надежността на мотора! Не е нужно да си на предела на възможностите! Благодаря ви още веднъж,за отзивчивостта и ако имате вие или някой друг колега още какво да кажете,ще го учаквам с нетърпение!!! Желая ви приятен ден и успешна нова седмица! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2022 Ама 265 коня въобще не са предела на възможностите на тоя мотор. Който те е накарал да повярваш в това, здраво те е сапунисал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 31 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2022 (Редактирано) На 30.10.2022 г. at 13:19, zhelyazA6 написа: Ама 265 коня въобще не са предела на възможностите на тоя мотор. Който те е накарал да повярваш в това, здраво те е сапунисал... Възможно е и да е така,но колко коне още можеш да извадиш от 4 цилинда!? Редактирано 31 Октомври 2022 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 31 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2022 300 коня се вадят, без никаква драма и нужда от хардуерни промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jsnm Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 Няма абсолютно никаква разлика дали моторът ще е 190, 252 или 265 кс. от към надеждност и тн. Но най-вероятно 190 версията ще е малко по-икономична и с малко по-малък данък. Лично мен по-слабият двигател автоматично би ме отказал, но и 190кс не е лошо в крайна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 2 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Ами,какво да ви кажа! Вероятно и този въпрос,както много други е въпрос на предпочитание! Аз лично,нямам нужда от някакви много високи стойности на конските сили. Просто според мен една част от тях са излишни,рали годините отминаха безвъзвратно! А за по-улегналият човек и 200 са добре, но пък реално погледнато,къде ще ги използваш тези 256-265-300 коня!!! Незнам, въпрос на лично мнение,щом ви влече пожелавам ви и по-мощни автомобили!!! Желая ви приятен ден! Аз исках да знам този мотор дава ли ядове или не! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Има една поговорка. Като става въпрос за коне на колата и цици на жената, винаги може още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 10 hours ago, odzhakov said: къде ще ги използваш тези 256-265-300 коня!!! Повечето мощност е и + и - , зависи колко е "пораснал" шофьора защото скороста увлича и е предпоставка за инцидент , НО има и моменти в които никак не са излишни / пак при рискори ситуации / . Трява да се кара разумно . Всеки има моменти когато се кефи да дава малко повечко гас , но да не забравяме че не сме сами на пътя и най вече - законите на физиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 Ако е далеч от цифрата 250 000 км като пробег вземай и да си знаеш че малко преди тази цифра трябва да я продадеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 (Редактирано) Е 2019 как да е на 250к км То от съвременните коли коя ще искара 250к км без да си я купил поне още 1 път Всичко отива към еднодневки , даже колкото по-скоро я изплатиш и я продадеш толкова по добре . Тва е тенденцията в модерното автомобилостроене . Редактирано 8 Ноември 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 7 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2022 (Редактирано) Ами всъщност всичко отива към хората имат вече коли Какво е новото И всичко върви от 50 к.с./литър и 500 000 км пробег като моята баба яга към 100к.с+ литър и 250 000 км 15 години (толкова е живота на пластмасата) Иначе ако ти е интересно: Най-добрата покупка в твоят случай е остатъчна гаранция още 3 години и възраст на автомобила 2 накъдето и ти си се насочил. Купуваш я нова да кажем 50 хилки € до 5-тата година губи 50% от стойността. от 5-тата до 10-тата година започваш да плащаш на майстори и губиш интерес към модела (обезценка) и от 25к € , даваш още 25к € до десетата година. Продаваш за 5к € и от 10-тата година се плаща само обезценка на база амортизация. Та нова от магазина и от 5-тата до 10-тата година кола ти излизат едно и също. Та или 2 годишна където е загубила 30% от стойността и караш още 3 години докато е в гаранция и продаваш на 50% загуба от стойността или 10 годишна където вече е загубила 90% от стойността и плащаш само амортизация. Един вид карането между 5-тата и 10-тата година е безсмислено. Ако ти е интересно имам изследване върху обезценката и множество фактори : https://www.kaggle.com/code/valchovalev/car-predictor-uk Между другото твърдението старите ауди-та горят повече от новите и новите горят по-малко от старите е абсолютна безсмислица . Вярното твърдение е новите аудита са 2 пъти по-мощни и живеят 2пъти по-малко. Та дали ще е моята 1.8 90 коня или 1.8 180 коня все 9л/100км бенз Редактирано 7 Ноември 2022 от vvulev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2022 On 11/7/2022 at 7:56 PM, vle4ugoto said: Е 2019 как да е на 250к км То от съвременните коли коя ще искара 250к км без да си я купил поне още 1 път Всичко отива към еднодневки , даже колкото по-скоро я изплатиш и я продадеш толкова по добре . Тва е тенденцията в модерното автомобилостроене . Абе не се чуди. Има фирмени коли, които думкат по 140к км на година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 13 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2022 (Редактирано) А знаете ли за тези tfsi мотори по-новите 1.8 и 2.0,още ли страдат от проблемити на техните предшественици от 2009- 2014-15г. С харченето на масло,което се проявява м/у 50000 и 80000 км ,проблеми с веригите и т.н? Или производителя вече се е погрижил за подобряването и отстраняването им ! Защото в последните дни се сетих за тези проблеми и се замислих,дали пък да не взема дизел вместо бензин! Мойта сегашна В8 ца е дизел е на 230000км и като сменя маслото до следващата смяна на 10000км не го пипа! А може би както при всяко нещо нуждаещо се от подръжка, няма да ти дава ядове ако се грижиш добре за него! Аз мойта от както съм я взел, на всеки 10 000км и сменям масло и филтър оригинални. Вероятно и при бензиновите,като ги глезиш и те ще те глезят! Имали някой опит по въпроса? Редактирано 13 Ноември 2022 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2022 При В9 драмата с харча на масло я няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 13 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2022 (Редактирано) Значи да не се притеснявам от този проблем? А имали някакви други подводни камани, за които е хубаво да се знае при избор на мотор? Редактирано 13 Ноември 2022 от odzhakov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 13 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2022 (Редактирано) Ся ако си решил да търсиш перфектен хафтомобил дето няма да чуе за сервиз освен за текущи обслужвания вземаш кола на под 100хил км, ама истински. Иначе все ще има разни дреболии няма как, все пак иде реч за VAG, премиум от към цени и не толкова от към качество и те така 😅 Иначе разгледай раздела за А4 В9, реално А5 е дизайнерско А4. Вече ако супер много ти се задълбава започваш да ровиш чуждестранните форуми. П.с. Ако добре помня В9 платформата някой беше споделял, че обезшумяването и озвучаването са по-зле спрямо В8... или иначе казано ексела си е казъл думата. Редактирано 13 Ноември 2022 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 13 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2022 Да бе колега,говорим за кола на не повече от 40 000км. Ясно е,че няма гаранция за евентоални не предвидени проблеми,но все пак не искам да да си купя главоболия !!! За това питам ,който знае нещо и иска да помогне,нали това е идеята на тези форуи! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 14 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2022 При такива километри е много слабо вероятно да уцелиш греда. Може да питаш @BECKO въпреки, че той е с S5 B9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 14 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2022 На 13.11.2022 г. at 16:05, P_PETKOV написа: Ся ако си решил да търсиш перфектен хафтомобил дето няма да чуе за сервиз освен за текущи обслужвания вземаш кола на под 100хил км, ама истински. Аааа, най-добре въобще да не си кОпува кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2022 @odzhakov Не съм чул някой да има сериозен проблем с Б9-ка на приличен пробег… след 120-150к км. вече е божа работа Електрическите рейки се предават след подобен пробег, но те са еднакви в А4/А6/А8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vvulev Публикувано 14 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2022 (Редактирано) На 13.11.2022 г. at 11:07, odzhakov написа: А знаете ли за тези tfsi мотори по-новите 1.8 и 2.0,още ли страдат от проблемити на техните предшественици от 2009- 2014-15г. С харченето на масло,което се проявява м/у 50000 и 80000 км ,проблеми с веригите и т.н? Или производителя вече се е погрижил за подобряването и отстраняването им ! Защото в последните дни се сетих за тези проблеми и се замислих,дали пък да не взема дизел вместо бензин! Мойта сегашна В8 ца е дизел е на 230000км и като сменя маслото до следващата смяна на 10000км не го пипа! А може би както при всяко нещо нуждаещо се от подръжка, няма да ти дава ядове ако се грижиш добре за него! Аз мойта от както съм я взел, на всеки 10 000км и сменям масло и филтър оригинални. Вероятно и при бензиновите,като ги глезиш и те ще те глезят! Имали някой опит по въпроса? Дизел взимат хората които правят по висок пробег на километри годишно и сега ще ти обясня защо :Brake-specific fuel consumption (BSFC) - е мярка с която се измерва разхода на киловат мощност. При бензина е с 20% по-висок отколкото при дизела или иначе казано при една и съща подръжка/амортизация и разходи на гориво дизела го караш 20% повече. На тези коли които си харесал им дават 45% за гориво 55% за всичко останало. Мисля че с 400 евра / месец на 1000 км пробег ще си я караш без проблем. Автомобилите са в гаранция до 100 000 км или 5-6 години обикновенно. Дотогава и да имаш проблем се отстранява от Фирменият сервиз. От "Жълтите Ангели" АДАК не мислят по различо от мен : https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/autokatalog/marken-modelle/autosuche/?brandId=12&rangeId=45&generationId=111&pageNumber=1 Редактирано 14 Ноември 2022 от vvulev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts