Jump to content

А3 8л 1.8 5V Атмосферен - проблем с паленето


brannik

Recommended Posts

Здравейте, колата е 1999 година, няма газ, само на бензин се кара. Пали когато си реши - на студено или на загрят двигател - няма значение, реши ли - не пали. Стартера върти, ток има 2 акумулатора (заради музиката). До някъде намерих от къде идва проблема - не се подава ток на бензиновата помпа. Релето е сменено, датчик колянов вал е сменен с магазински. Не е имобилайзър понеже индикатора с ключа не свети. Симптомите са много интересни - в движение гасне буквално за секунда и пак пали на скорост, просто усещаш едно придръпване. На свободна пак е способна просто да угасне - оборотите спадат до около 500 за момент и после гасне. Ако взема ток от друго място и го подам директно на пина на релето който отива към бензиновата помпа - няма проблеми, пали всеки път и не гасне. побеляха ми косите на млади години :D :D ако някой се сеща от къде другаде може да идва проблема да споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай ел. инсталацията от релето на бензиновата помпа до компа на двигателя - вероятно окислен кабел/букса, гнездо на предпазител. На кой пин на релето подаваш напрежение - на бобинката (оперативната верига) или директно на превключващите контакти? За всеки случай отвори релето на бензиновата помпа и огледай добре платката за "студени" спойки - много често и от това е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подавам ток директно към оперативната страна. Т.е. изключвам компа от играта..  малко глупав въпрос ама къде е натикан компютъра и най-вече реле 30 😁 и не не е зад въздушния филтър, там стойка има ама не и кутия с 2 релета както би трябвало да бъде 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@brannik Доколкото знам компа на двигателя е от пасажерската страна между предното стъкло и коша на двигателя. Има случаи, когато тече вода върху компа и от това произлизат доста проблеми - окислява се куплунга му, понякога влиза вода и вътре. Така, че първо огледай компа на двигателя и куплунга му и след това самото реле на бензиновата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...