lea Публикувано 30 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2022 Проблем :Лампата за масло свети. Има достатъчно масло,ново.Автимобилът се движи😄 След наливане на течност за хидравликата за един ден лампата за масло спира да свети. На следващия ден светва отново. При каране без фарове лампата за масло отново спира да свети. Индикаторът за масло ,лампата свързана ли е с някакъв друг проблем при този модел или е единствено проблем с двигателя или...не знам вече Ауди А4 ,B7, 2005,2 дизел,140коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 31 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2022 Ако става дума за жълтата лампа (нивото на маслото), датчика най-вероятно е заминал, няма връзка с хидравлика фарове и т.н. При мен също малко преди да откаже нацяло работеше на моменти и в повечето случаи когато е от сензора, ще имаш надпис "SENSOR" до лейката с маслото, но не винаги. Може да се изключи с вагком и да не следи изобщо за нивото или да го смениш, около 80лв е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lea Публикувано 2 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 (Редактирано) Благодаря ти🙂...да,за жълтата лампа става въпрос.Да,логично е първо да изключа най - малкия проблем(така да се каже).Дано да е от сензора.Ще се сменя. Благодаря ти отново.🍀 Редактирано 2 Ноември 2022 от lea Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 15 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2022 След навиване на масло за хидравликата , лампата спира да свети защото има датчик на предния пакак и когато го отвориш , изчиства грешката. Какво пише до лампата ? MIN или SENSOR ? Ако е 1вото сложи малко над средата на щеката. Ще светва след 1 2 3 пъти и ще спре. Ако пише SENSOR значи датчик е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 17 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2022 @Svetliu90 Не винаги при развален сензор изписва SENSOR, в моя случай 1-2 месеца преди да го изпише, показваше MIN въпреки, че маслото беше на максимум. Даже жената веднъж се беше стреснала и доляла 200мл над максимума.. След това просто го спрях от ваг кома и го забравих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lea Публикувано 18 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2022 Благодаря на отзовалите се. Източих маслото ,налях ново,смених филтрите и за сега всичко е ок и лампата не свети.Бях минала 10 000 км.Трябваше да се изключи вероятността да е от качеството на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2022 А датчика смени ли го? Защото при смяната му пак трябва да се източи маслото. И при мен изписваше MIN. При всяко отваряне на капака изгасваше за около 30 км. и пак светваше. Решението беше нов датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lea Публикувано 23 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2022 Не ,не съм сменяла датчик.Вече всичко е ОК след смяната на маслото и филтрите.Поне за сега 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване