Iuliqn9999 Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 Здравейте колеги, искам да ви попитам на колко градуса работят нормално вашите 1.8т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 На 90гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 преди 55 минути, Iuliqn9999 написа: Здравейте колеги, искам да ви попитам на колко градуса работят нормално вашите 1.8т. И на нашите, и на вашите, и на техните - все е на 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iuliqn9999 Публикувано 1 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 Защото по климатроник стига до 95-6-7 градуса и не знам дали е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 (Редактирано) Не е опасна за мотора температура, но и не е ОК. За кратки интервали от време обаче е нормално, когато мотора е малко повече натоварен. Ако нямаш течове по системата, на първо време почисти охлаждащия радиатор от разните му там мушици, както и други нечистотии и замърсявания. Обикновено резултата е учудващо добър. Редактирано 1 Ноември 2022 от nikrga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iuliqn9999 Публикувано 1 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 Благодаря колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 1 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2022 (Редактирано) Пълни глупости са ти написали по горе. Оптималната работна темперетура на охладителната течност при ВАГ автомобилите варира между 85-99 като може да достигне и до 100-114 градуса Фабричният термошалтер включва втората вълна (двете перки) на 113 при екстримни условия (седене в трафик при 40 градуса външна темперетура) Всичко това зависи от външната темперетура! Това 90 което виждаш на Таблото ще прескочи, ако темперетурата тръгне да надвишава тези 114-15 градуса които са в граници (тоест ако удариш 116 или повече тогава наистина нещо не е наред и започва да прегрява) Климатроника показва вярно защото виждаш стойностите директно по компютър (нали за това си отворил този канал) тоест е напълно вярно. Редактирано 1 Ноември 2022 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 (Редактирано) Преди 9 часа, Iuliqn9999 написа: Няма как да се съглася, че 115 градуса е нормална работна температура за ДВГ. Първата степен на охлаждащия вентилатор се включва още при 95-97 градуса, т.е. още тогава имаме сигнал за тревога. Бих я определил по-скоро като критична работна температура, защото съвсем малко след нея охлаждащата течност се изпарява, а ако е стара или в нея има повече вода от необходимото, вече се е изпарила. Редактирано 2 Ноември 2022 от nikrga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iuliqn9999 Публикувано 2 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Преди 9 часа, killfame написа: Пълни глупости са ти написали по горе. Оптималната работна темперетура на охладителната течност при ВАГ автомобилите варира между 85-99 като може да достигне и до 100-114 градуса Фабричният термошалтер включва втората вълна (двете перки) на 113 при екстримни условия (седене в трафик при 40 градуса външна темперетура) Всичко това зависи от външната темперетура! Това 90 което виждаш на Таблото ще прескочи, ако темперетурата тръгне да надвишава тези 114-15 градуса които са в граници (тоест ако удариш 116 или повече тогава наистина нещо не е наред и започва да прегрява) Климатроника показва вярно защото виждаш стойностите директно по компютър (нали за това си отворил този канал) тоест е напълно вярно. И аз наблюдавам по климатроника, че температурата варира в тези стойности който си написал по-горе и не знам дали е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Нормално е. По тази причина таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 А колко градуса е програмирано да показва таблото, когато реалната температура (определена по-горе като нормална) е 115 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 (Редактирано) Нормалната е от 80 до 100 градуса, не 115. В момента в който мине 100 градуса, стрелката започва да показва реалната температура. Така е на А4 Б7 и предполагам че е същото и при А3 8L. Моето табло е с ColorMFA, който съм настроил да показва и реалната температура на екранчето и съм засичал стрелката в момента в който минава в реален режим. Редактирано 2 Ноември 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Това е добра новина. В смисъл, че поне преди да изкипи охлаждащата течност можем да се ориентираме за реалната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Може би точно за да няма подобни питанки във все повече съвременни автомобили въобще няма уред за показване температурата на таблото, а когато тя надвиши определена стойност просто светва една лампичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Преди 15 часа, Iuliqn9999 написа: Защото по климатроник стига до 95-6-7 градуса и не знам дали е нормално. Нормално е. Нямаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iuliqn9999 Публикувано 2 Ноември 2022 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 Преди 1 час, Chitatelia написа: Нормално е. Нямаш проблем. Благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teletabis Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 И при мен е така както на питащия . И на 1.8т и на 1.8 , от години ги имам и не съм имал проблем така че колега ОК си . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 2 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2022 След като климатроника показва реалната температура, а в случая тя е 95-97 градуса, меродавно следва да се счита това, което съм написал по-горе, а именно - тази температура не е опасна за двигателя, но не е оптимална. Оптималната е 90 градуса - поне така пише във всички книжки, а и практиката го е доказала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Siciliqneca Публикувано 1 Март 2023 Доклад Share Публикувано 1 Март 2023 Колеги как виждате от климатроник а реалните градуси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване