Jump to content

Нормална работна температура на 1.8т


Iuliqn9999

Recommended Posts

преди 55 минути, Iuliqn9999 написа:

Здравейте колеги, искам да ви попитам на колко градуса работят нормално вашите 1.8т.

 

И на нашите, и на вашите, и на техните - все е на 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е опасна за мотора температура, но и не е ОК. За кратки интервали от време обаче е нормално, когато мотора е малко повече натоварен.

Ако нямаш течове по системата, на първо време почисти охлаждащия радиатор от разните му там мушици, както и други нечистотии и замърсявания.  Обикновено резултата е учудващо добър.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълни глупости са ти написали по горе.


Оптималната работна темперетура на охладителната течност при ВАГ автомобилите варира между 85-99 като може да достигне и до 100-114 градуса

Фабричният термошалтер включва втората вълна (двете перки) на 113 при екстримни условия (седене в трафик при 40 градуса външна темперетура)

Всичко това зависи от външната темперетура!

 

Това 90 което виждаш на Таблото ще прескочи, ако темперетурата тръгне да надвишава тези 114-15 градуса които са в граници (тоест ако удариш 116 или повече тогава наистина нещо не е наред и започва да прегрява)

Климатроника показва вярно защото виждаш стойностите директно по компютър (нали за това си отворил този канал) тоест е напълно вярно.

 

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Iuliqn9999 написа:

 

Няма как да се съглася, че 115 градуса е нормална работна температура за ДВГ.

Първата степен на охлаждащия вентилатор се включва още при 95-97 градуса, т.е. още тогава имаме сигнал за тревога.

Бих я определил по-скоро като критична работна температура, защото съвсем малко след нея охлаждащата течност се изпарява, а ако е стара или в нея има повече вода от необходимото, вече се е изпарила.

 

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, killfame написа:

Пълни глупости са ти написали по горе.


Оптималната работна темперетура на охладителната течност при ВАГ автомобилите варира между 85-99 като може да достигне и до 100-114 градуса

Фабричният термошалтер включва втората вълна (двете перки) на 113 при екстримни условия (седене в трафик при 40 градуса външна темперетура)

Всичко това зависи от външната темперетура!

 

Това 90 което виждаш на Таблото ще прескочи, ако темперетурата тръгне да надвишава тези 114-15 градуса които са в граници (тоест ако удариш 116 или повече тогава наистина нещо не е наред и започва да прегрява)

Климатроника показва вярно защото виждаш стойностите директно по компютър (нали за това си отворил този канал) тоест е напълно вярно.

 

И аз наблюдавам по климатроника, че температурата варира в тези стойности който си написал по-горе и не знам дали е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. По тази причина таблото е програмирано да показва точно 90 градуса когато реалната температура е между 80 и 100 градуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко градуса е програмирано да показва таблото, когато реалната температура (определена по-горе като нормална) е 115 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалната е от 80 до 100 градуса, не 115. В момента в който мине 100 градуса, стрелката започва да показва реалната температура. Така е на А4 Б7 и предполагам че е същото и при А3 8L. Моето табло е с ColorMFA, който съм настроил да показва и реалната температура на екранчето и съм засичал стрелката в момента в който минава в реален режим.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добра новина.

В смисъл, че поне преди да изкипи охлаждащата течност можем да се ориентираме за реалната температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би точно за да няма подобни питанки във все повече съвременни автомобили въобще няма уред за показване температурата на таблото, а когато тя надвиши определена стойност просто светва една лампичка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като климатроника показва реалната температура, а в случая тя е 95-97 градуса, меродавно следва да се счита това, което съм написал по-горе, а именно - тази температура не е опасна за двигателя, но не е оптимална. Оптималната е 90 градуса - поне така пише във всички книжки, а и практиката го е доказала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...