BECKO Публикувано 8 Декември 2022 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2022 Не че нещо, ама на познат италянския му “жребец” изкара повече време в сервиза на дилъра първата година, вместо в ръцете на гордия собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 3 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2023 Колеги мина доста време от както отворих тази тема. Днес реших проблема макар и с голямо закъснение. Смених меки връзки и резонатори. Колата стана мазна, тиха и човек трябва да напрегне сетива за да усети, че двигателя работи. Всички вибрации в купето при стартиране на двигателя, на драйв и на паркинг изчезнаха. По назад в темата бях постнал клип с бутилка минерална вода върху двигателя, днес повторих експеримента, водата не трепва. Както бях писал по-рано, в сервиз за гърнета ми бяха казали, че са ми поставили кофти китайски меки връзки. Сега поставиха уж правилните, пуснаха ги малко по-дълги. В крайна сметка колата заспа. Единственият минус е, че това ми създава повече усещане за комфорт но избяга усещането за динамика което уж създаваха избушените резонатори. ще ми се да доработя звука, но малко почивка, че бая пари набих само за стандартна поддържа а идва време и за зимни гуми и 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nomakbg Публикувано 4 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2023 (Редактирано) Кои точно меки връзки и резонатори си сменил колега? На генерацията? И от там да се влияе когато включваш на директна ли? Това ми е трудно да го разбера ако правилно съм разбрал. Редактирано 6 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 4 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2023 (Редактирано) Мисля, че има само едни меки връзки в предната част, веднага след колекторите. Бяха ми поставили доста твърди "меки" връзки на мястото на старите които бяха скъсани. Вероятно неправилните меки връзки оказват някакво съпротивление, което води до вибрации. Не съм казал, че като включвам на "D" а когато съм на директна, но спрял на място, например на светофар и по-силно когато съм на "P" на паркинг има вибрация в купето. Сега с новите меки връзки, вибрацията в купето при работа на място на D и P изчезна. Резонаторите са някъде по назад. Не съм му стоял на главата на ауспухаджията, нито изявих желание да си получа старите и въобще да гледам къде точно са позиционирани. Имат някаква вата вътре, така ми обясни човека, бяха избушени и се чуваше металическо дрънчеше при подаване на газ или резонираха неприятно при спускане и и отнемане на газта. Редактирано 6 Октомври 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 7 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2023 (Редактирано) Колеги, в предходният пост, преди известно време писах, че реших проблем с вибрацията в купето. Така беше, но за седмица-две, после вибрацията се появи отново. От една страна, след като вибрациите са утихнали при смяна на меки връзки, значи те са били възможният причинител на вибрациите. Въпросът ми е, възможно ли е новият виновник да е нагар по всмукателните колектори? Колата е вече на близо 250к км.,сменени наскоро свещи, двата тампона на двигател, PCV, редовна смяна на масло с 5w-40 Ravenol VST. Не е почиствана от нагар, в последните два месеца зациклих предимно градско. Никога не съм имал misfires, бобини не съм сменял, колата върви чудесно, но като спра на светофар тия вибрации ме изнервят ужасно. Още един въпрос. Има ли смисъл да я покарам на 3500+ оборота за трийсетина минути и това, ще помогне ли при натрупан нагар?! Редактирано 7 Декември 2023 от borisovich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2023 Не се изчиства нагар в смукателните колектори с каране в обороти за съжаление... трябва си разглабяне и чистене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 8 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2023 +1, при двигателите с директно впръскване няма оправия на нагара с каране, ако щеш и на 6к оборота. Махане на интейка и механично отстраняване на мизерията е решението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 8 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2023 Колеги благодаря за включването по темата! Аз не, че съм вярвал сериозно, че е възможно с каране в обороти да изчистя нагара, но все пак викам да попитам По скоро ме е яд, че пропуснах да поискам почистване при смяната на PCV, така и така си беше разхвърляна колата. Ако вибрацията бе продължила, поне щях да изключа нагара от заподозрените причинители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване