ssttuunnii Публикувано 10 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2022 Привет колеги. Искам да попитам при евентуално отстранява на DPF софтуерно, трябва ли да се спрат също и EGR, вихрови клапи при 3.0 TDI или е препоръчително да си работят? Питам специално за мотор с код ASB. Колата ще бъде ли по-мудна в ниските оборите ако е със спрени EGR и вихрови клапи софтуерно ? Какви са предимствата и недостатъците ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 10 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2022 (Редактирано) Аз съм със спрян ЕГР + не цапа, не свети лампа за регенерация, - работи по-нервно на оборот. Вихровите са като дросел, усещат се на ниски обороти, бях ги спрял и ги пуснах пак. + По-пъргава е в ниски обороти колата. - износват се колекторите и дават грешки, но това се лекува с едни пластини от алито за 20-30лв. ДПФ на 300+к км почти сигурно е за смяна. Махането на ДПФ няма връзка с ЕГР и вихрови клапи. Мотора ми е ASB. Редактирано 10 Ноември 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 (Редактирано) @zdrash Може ли линк към тези пластини, да ги видим, мерси Редактирано 11 Ноември 2022 от veslav Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 (Редактирано) BGN 20.42 | 1 Set P2015 Auto Repair Bracket Manifold Kit 2.7 3.0 4.2 TDI For Audi Cayenne For VW Car Repair Replace Accessories 059129086https://a.aliexpress.com/_mL9KLwU За 5 минути се поставят. Редактирано 11 Ноември 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 тия пластини явно ограничават движението до крайно положение. Не знам с какво помага това. Да не блокира в крайно положение ли? Компютърът лъже ли се, че това са реалните крайни положения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 реално пластините пречат да се подмине крайното положение и да набие грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 (Редактирано) @mshbul според мен като се поразгемби колектора, клапите си подминават крайните позиции, а тези пластини ограничават хода на лоста.. При спрян ЕГР са чисти и трудно биха блокирали мисля. На мен ми се появява грешка от време на време на левия колектор. Смених го преди 5 месеца и нямаше проблем до преди седмица. Монтирах пластините онзи ден и за сега няма грешка, но още е рано да се каже. В отзивите са доволни юзърите. Аз лично не бих си спрял вихрите. Втора ръка са до 80лв, а в алито има нови китайчета за 100тина лв комплекта. Смяната е под час с почесването. Редактирано 11 Ноември 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 11 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2022 @zdrash И аз си поръчах от Китай такива пластини, но кой знае кога ще са тук. Дано свършат работа, но за такава цена няма много значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване