Jump to content

Босе реторфит + Суб


mihailks

Recommended Posts

Да споделя и премеждията си със слагането на музика Босе.

Компонентите мисля на всички са ясни, няма да се сприрам на тях.

Първо започнах с пренареждането на буксата на усилвателя. Нищо сложно няма там ще кача двете схеми, които използвах. Но поради добавянето на новите тонколони и микрофонът трябва да си намерите още няколко пина за буксата. Аз си взех направо още една от морга. Добавих пиновете с по 10 см кабел за привързване после, затворих буксата и готово.

Продължих с търсене на усилвател. Намерих един, пратиха ми го но се оказа, че не работи. Хората си го взеха обратно, евата. През това време сложих всички тонколони и прекарах кабелите. После още 1, но поне този път още преди да ми го пратят, си го пробваха и се оказа, че и той не работи. На 3-тия опит намерих, пращат ми го уж от А6, уж всичко точно, а се оказа от А8 (4Е0 035 233G). Добре, че преди това бях говорил с едно момче със сервиз в Асеновград, което се занимава с такива неща и ми беше казал: Взимай всичките стават. Взех го още пред Еконта го вкарвам в буксата и се показа веднага менюто на Босе в ММИ-я. Викам добре. Веднага започнах да търся, кой да ми махне СР-то. Малко се възползваха от мен, че нямах търпение и ме издрусаха 150лв, както и да е.

Колата си свиреше, както си му е редът, обаче и на компа и в червеното меню си пише А8 на модула. И мен започна да ме гложди, че в А8 има 12" суб със същият усилвател. Започна едно голямо четене по форуми, схеми и снимки на обяви да разбера, как и къде е свързан. Разбрах най-накрая, какво трябва да се направи.

Намирате си малката букса от босе усилвател. От нея излизат 3 кабела. 2 сигнални и един който събужда усилвателят на суба. Усилвателят на суба е с 5 пина, 3 са тези които споменах, останалите 2 са + и земя. Директно от бушон 15А си ги свързах. Свързах всичко и чудо имам суб. Слабичък сигурно 40-50 вата, но 12", а и на мен ми е достатъчно. Все пак си е от системата и добре я допълва.

Започнах да се чудя, къде да го монтирам. Не исках да си пълня багажника с баскаси и реших да пробвам нещо. Взех една дъска, пробих дупка да сложа баса и я сложих върху резерната гума. Стегнах с 2 кайша да уплътни по гумата и се получи добър компромис. Няма нищо баса с този, ако бях сковал кутия за суба, но като компромисно решение за чист багажник, мен ме устройва. 

Много помага и това, че съм с Mr12Volt. При него си има еквалайзер по херзове. Като монтирах суба и усилих само баса от 32-50 херца се получиха нещата.

Вече в колата баса започва от 35 херца, преди само със субовете във предните врати, започваше от 45.

2G-schemat-przepinowania-dsp-na-bose6000.png

premium_bose_be6fd85883838b9b73d7c35dbe5dc72f0f402e2a.gif

Букса суб.jpg

Екранна снимка 2022-11-16 155136.jpg

малка букса.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mihailks Ако ти се заиграва още малко, слагай вибро и шумоизолация във вратите + лепене на вибро изолация по кутиите на предните говорители. Разликата е чуваема 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз отдавна се чудя за това, обаче магазините за изолация за коли малко са прекалили с цените и се чудя, дали може да се използва друго?

За виброто четох, че хората просто си слагат битумна лента с алуминиево фолио, която си е 2-3 пъти по евтина.

А за шумото мисля, че може спокойно да се използва "листова изолация от микропореста гума - затворена клетка". Тези специално уж за коли са от същият материал, но отново 2-3 пъти по скъпи.

Ако някой има повече наблудения, моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвах за вибро изолация dynamat super light. За шумоизолация взех от тук. Идея си нямам какви са цените към днешна дата. Аз това го правих 2020. Специално за вратите е голяма играчка: аз разкарах оригиналната лента вибро изолация (без нагряване с горещ въздух нямаше сваляне) след това с много псуване ако добре помня залепих две отделни парчета вибро изолация почти по цялата повърхност на вратата след това 6мм шумоизолация. И за финал на кората шумоизолация от тази пирамидките. 

 

П.с. Кутиите на босето вече писах, как съм ги обработил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...