Jump to content

Трудно загряване


SZRXXX

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам проблем с загряването на автомобила едвам след изминати 10 км загрява до 90 градуса и като фляза вътре в града да карам пада до 80-70 градуса сменен е два пъти термостат и малкия термостат зад двигателя също е сменен.Ако някой знае нещо по въпраса нека ми помогне ще съм и благодарен много.

Колата е А6 с7 2.0 тди 2012г

Редактирано от VBI
Правописна грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, имах подобен проблем и се оказа проблем с ЕГР-а и клапана към него. ЕГР-а връща част от отработените газове обратно в двигателя, което спомага за по-бързо то му загряване и влизане в работен режим. Съответно клапана към него регулира пропускането на изгорелите газове и може да се прецака в крайно отворено или крайно затворено. Има към ЕГР-а и датчик, който също може да се прецака. Нека в сервиза да ти погледнат ЕГР дали работи нормално.

Изпратено от моят ONEPLUS A6013 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ми се прецака ЕГР-а сега съм с нов на 7-8 хил км.

Нормално ли е посоченият изход на термостат-а да е затворен а другите два да са отворени.Посоченият изход води до долната част на радиатора което е затворен.вчера преди да сменя термостат-а отворих пробката долу под радиатора там където идва и маркуча от затворения кръг на термостата и нищо нямаше и капка атифриз.

Със загряването пробвах друг номер, заклещих с клеща за маркуч горния маркуч и за 15 мин градско каране с 30-50 км постигнах 90С но за съжаление не препоръчително да се кара така и махнах клеща-та.В случая проблема би трябвало да е в малкия термостат,смених го но проблема си остана.

CA9575C3-70C1-4531-A10A-E8BF1EF962B4.jpeg

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си експеримента и спри климатика изцяло и виж дали има разлика в бързината на загряване на колата. 

Някъде бях чел че тези коли като приоритет слагат комфорта на водача, и докато не достигнат зададените градуси държат по-малки градуси на мотора. 

Аз лично съм пробвал с каране извън града зимата, за 15 км не загря над 70 градуса. В момента в който спрях климатика скочи на 90 веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като спра климатика няма проблем за 4-5 км извън града вдига 90.Но понеже не искам да ми е студено до като карам аз си го нагласям климатика на 24градуса и 8 км до като скочи на 90.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз смених и двата термостата и загрее ли не пада, но докато загрее мога да мина 30 километра. 

Има още нещо за смяна, но ще търся като излезе от бояджията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...