Jump to content

Audi A7 3.0 TFSI или TDI


Recommended Posts

On 12/1/2022 at 10:20 AM, МИТАКА1654 said:

Дизела е вярната опция в случая,вървежа е сравним,и двете нямат звук,и двете са скъпи за поддръжка и ненадеждни,но поне дизела гори 5 кила надолу,както каза колегата и няма да те е яд на бензиностанцията.Лично аз взех дизел на 300к,карах го 100к без абсолютно никакви проблеми и го продадох по-скъпо отколко го взех,но уловката е,че я купих с чисто нова кутия,дюзи,дпф и т.н.Пример за черен петък-моята кола я дадох в известна автокъща на почти 400к км,те я продадоха с 5к печалба на 172к км.

Припомни ни как ти харчи 7-8 ‘градско’ НА Плейен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз бях в същия филм,но избрах бензина и не съжалявам!В момента е с Рево 1 и няма такъв тролей на старт! Имаше проблем с ПЦВ клапана и гореше маслото,но след смяната и то с точната ревизия и 2 флъша вече при смяна на масло,сега няма проблем(вече 2000км от смяна и е макс).Аз лично от D-bros София съм много доволен,те я оправиха и само там карам!Возих се след това в БиТиДи нищо общо,но аз съм чувствителен към звука от коНпресора :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.12.2022 г. at 10:20, МИТАКА1654 написа:

Дизела е вярната опция в случая,вървежа е сравним,и двете нямат звук,и двете са скъпи за поддръжка и ненадеждни,но поне дизела гори 5 кила надолу,както каза колегата и няма да те е яд на бензиностанцията.Лично аз взех дизел на 300к,карах го 100к без абсолютно никакви проблеми и го продадох по-скъпо отколко го взех,но уловката е,че я купих с чисто нова кутия,дюзи,дпф и т.н.Пример за черен петък-моята кола я дадох в известна автокъща на почти 400к км,те я продадоха с 5к печалба на 172к км.

За 1000 лева с работа на приятел,извади доста добър звук от генерацията!Няма да добавям спортния интейк на InJen Usa,като според мен дизел никога няма да звучи така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, SpaceBuddha said:

Няма да добавям спортния интейк на InJen Usa,като според мен дизел никога няма да звучи така!

В момента в който махнеш оригиналния и сложиш хубав филтър / аз съм APR / се чува яко супечарджъра , за генерацията не съм съгласен че трябва да се чува повече от оригиналното / мое мнение / на мен ми бръмва главата на дълъг път със оригиналната . Иначе доста се събужда колата а в средните обороти най много се усеща . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, quаttro said:

На мене ми е дразнещо виенето на компресора.

Аз лично се кефя на звука на чарджъра , даже почти не се чува в сравнение с американските вариянти на коли с чарджър, та значи TDI-то в комбинация с блоу оф клапан - от шумните дето слагат масово тинейджърите има по хубав звук хахахах - като на умираща мисирка или сгазена мастия ......... тоя звук е навсякъде от голф4 , А 3 , Сеат Леон и т.н. Бензиново турбо от кола с 300+кс е радост за ушите , съгласен съм на 100% ама TDI-тата нещо не му докарват звука , да чарджъра отпред "като го смачкаш яко се чува яко но само със хубав спортен филтър  " а отзад мърка а на 7к оборота като сменя предавка ............ по спирките им се чупят вратовете да видят какво минава и заминава , а не след това димна завеса  :) А само да ти кажа че въпросния мотор не го слагат само на А1 и А3 , в продължение на около 7-8 години е топ V6 бензинов мотор на Ауди с уникална динамика , след него върнаха една класика V5 с турбо :) . 2.7 twin turbo  на старите S4-ки е зверски добър лесен за засилване след него е V8 атмосферката - малко тромав в ниските обороти ама също е голям кеф , после е ерата на чарджърите и след тях пак турбо моторите 2.9, къде са TDI-тата , V6 Bi TDI бива ама .... да не дава господ да хлопне нещо , и с тия турбини, качествена нафта , дпф-и , ад блута , регенерации .......... и гори 15 - 20% по малко от TFSI-то  . TFSI-то също има драми ама са в пъти по малко от TDI-то / лично мнение / . 

Редактирано от vle4ugoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнах оригиналната генерация,се чува много як звук когато сменя предавките.В началото си мислех че има нещо,но явно е нормално.От къде идва тоя звук?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От средата до края на колата прави тръби и едни крайни гърнета, които по производител май са за средни 😂😂. На една A8 4.2 fsi първо сложихме, излезе звук по-добър от с8 според мен. Та като дам на спортен и газ до долу, при смяната на предавките се чува много як звук, нещо средно между припукване и мъркане 😂

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си без куфара и крайните гърнета са сменени с други.

Дай инфо да ги видим тези гърнета.

И клип със хубав звук 😂😂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие, да изкарам звяра само 😂😁😁

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...