Jump to content

ИЗГАСВА ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ


valvan3

Recommended Posts

Здравейте!Ще се радвам,ако някой може да ме напъти или да ми сподели,ако е имал този проблем.Карам от скоро ауди А6 4f 2005 г 3tdi

Започна да ми изгасва при ниски обороти на светофари или като паркирам.Качиха я на диагностика ,дава грешки налягане рея ,смених горните два датчика и нищо.Казаха ми,че може да е датчик помпа или датчик колянов вал 

Редактирано от valvan3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ниско налагяне в рейла ли?

При мен свалиха ГНП, почистване, стенд и заспа, смених и датчика за постъпващото гориво в самата помпа, той е с три винта на самия корпус на ГНП. Проблемите приключиха.

 

Не сменяй повече ей така, на проба грешка. Тези датчици се гледат на живи данни и се сменят, ако са с проблем. Пред шофьора датчика на рейла само мери налягането и праща на компа, на него почти няма какво да му стане. Другия датчик на рейла пред пасажера, той де факто регулира налягането. И той рядко думка.

 

това е пътя на нафтата:

резервоар и цедка

под пасажера охладител на горивото - тръби, може да си ги ударил, но едва ли

горивен филтър

клапан на гнп и самото гнп

рейл и двата датчика

дюзите могат да изпускат

маркучи на дюзите за обратна нафта

 

аз залагам на ГНП. На мен ми излезна 450лв със сваляне на помпата, пращане за стенд, смяна на ролката. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цедката в резервоара можеш и сам да почистиш, но е мръсна работа, а и при мен беше супер чиста и нямаше ефект.

 

Не знам кога си сменял горивен филтър и къде слагаш нафта, ако е от туби, може и него да смениш. При мен и това нямаше ефект.

 

ГНП над 200к не е лошо да си се стендова и аз в случая залагам на нея. Не е задължително да сменяш клапана върху нея. Той е към 200лв.

 

Виж си маркучите за обратна нафта на дюзите, това ти е другото сравнително евтино място. Ако някой изпуска, пада налягането в дюзата и отчита тази грешка.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте!Някой може ли да ме насочи към някой сервиз в който,ще ми бъдат полезни за моя проблем.

Също така започна и трудно да върти при запалване,взех и нов акумулатор и същото.Казаха ми за някакъв плюсов кабел който се сменял от пред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трудното въртене може и да е от стартер.

 

за плюсовия кабел: караш 3 км, отваряш капака и пред пасажера има една плюсова клема под едно капаче, пипаш внимателно дали е гореща. Ако е гореща, значи грее и това не позволява добро зареждане на акумулатора, а и в покой може да играе роля на утечка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 9.12.2022 г. at 13:55, kpematop написа:

0887 060 772 може да звъннеш на този майстор

Здравейте и за много години!Закарах колата в сервиза на който ми дадохте номера но още не могат да отстранят проблема с изгасването.А в сервиза се ремонтира предимно Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...